Tassisin selle kordagi käivitamata mootori omale garaazi....kaaned maha ja oi kui ilus....kõik uus ja puhas. Vinge suurema õlikoguse ja fullflowga uus õlipump jne kõik kõik oli uus detsembri kuus...Võtsin kaaned maha, et kolbide kõrgust silindri ülemisest servast ÜSS asendis mõõta (Kuna oli teadmata mootori staatiline surveaste) Sain teada, et ühe mootoripoole kolvid käivad silindrites 0,05mm kõrgemale....see selleks, oleks saanud õigeks. Toppisin otsa hooratta, et mootorit keerata ja sain teada, et peaaegu 2 ringi mootor keerab aga sealt edasi käib miskit vastu. Mulle kui varem ühe "valmis" mootori ostjale oli kohe asi selge ja võtsin õlipumba maha....Viga täpselt sama mis mu eelmisel mootoril. Nukkvõlli poldid käisid vastu õlipumpa. kuna olid liiga suurte peadega Eelmises mootoris põhjustas see esmakäivitamisel selle, et jahvatas mootori alumiiniumit täis ja mina sain sellele jaole alles peale break-ini õlivahetust.
See selleks, mõtlesin, et vahetan poldid sealt õlipuma august ära ja asi tahe aga.... Millegu pärast sattus kätte selle mootori hooratas, mis jube raske tundus.....otsisingi välja paar vana hooratast ja selle ostetud mootori hooratas oli kõigi mu enda omade kõrval täielik pomm. Lisaks on ta lekaali all ka kõver

Ja see polnudki veel kõige hullem....avastasin, et nii hooratta, kui ka väntvõlli kontaktpind on mõlemad rooste poolt puretud ja sellisena mina küll ei julge seda mootorit 1500 pööret üle originaal piiraja lasta kui see neil niigi hell teema on.
Mootor tuleks lahti võtta ja väntvõlli ja hooratta teema uuesti üle teha aga siis ei näe ma enam pointi 1200EURi maksva mootori ostmises. 1200EURi on nende juppide hind praegu uutena ostes küll aga siiski....ei paista enam nii hea diil kui peab lahti võtma, uue tihendikomplekti tellima ja uuesti kokku panema peale väntvõlli tööde.
Tassin oma 1585 tükida kokku tagasi ja muterdan selle kevadeks kokku võimalikult odavalt.
uued saaled (keps/raam/nukkvõll)
Uued tihendid ja mootori ainus simmer

Teised kolvid (Võibolla uued, võibolla mitte)
Pordin oma plokikaaned üle ja teen küünalde keeretesse puksid, et tavaküünlaid kasutada.
Boostimise võib saada seadega kuidagi madalamale või launchi kasutades.
Flatshift päästaks boosti ära kukkumise eest
Niikuinii jäi kripeldama see, et 1600se võimetekohane aeg jäi saavutamata.

Taaskord pidin vaid tõdema, et kui keegi teine mulle midagi teeb ( Eelmine mootor / see mootor/ käigukast mis tehti) siis on alati mingi jama ja mingid probleemid.

Düno ja 12 siit ma tulen....et saaks allkirja 155kw 155hp-ga asendada ja 13,6 asemele 12,6 näiteks panna
