M: Mazda RX-7 FC 1.3 Turbo II 147++kw MÜÜDUD

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

M: Mazda RX-7 FC 1.3 Turbo II 147++kw MÜÜDUD

Postitus Postitas IvarR »

Müün kuna ei ole 2tk vaja ja vaja ruumi juurde saada garaazi

Mootor:
13B NA kõrge surveastmega mootori raud
13BT väljalaskekollektor
13BT turbo
13BT porditud sisselaskekollektor
13BT vahejahuti
13BT õlipump
13BT veepump
13BT aju
jne...
JAW 1.03 Wideband kontroller
Mootor sellises seades ca 250hj/330nm ja mootori läbisõit ainult 1600km(sissesõit tehtud vabalthingavana, kõik apexid tihendid jne kõik uued mootoris)

Väljalase:
2.5" Custom downpipe
2.5" Simonsi sportreso
Keskelt edasi 2x2" orginaal väljalaskesüsteem kroomitud 70mm otsadega mõlemal pool ääres

Käigukast:
5 käiku orginaal
240mm siduriketas sportkatetega

Veermik:
V-Maxx -35mm madaldusvedrud
KYB gaasiamordid

Salong:
Turbo II musta värvi sportsisu
Kõik võimalikud lisad

Välimus:
Turbo II bodykit

Rehvid ja veljed:
Orginaal 16" kergveljed

Mis teha vaja veel:
1)Knock sensorile pesa teha keskmisesse rauda
2)Pidurid õhutada
3)Temp anduri pesa uue anduri jaoks suuremaks puurida ja ära keermestada tagumises rauas
4)Värvida üle kuna auto on kõrvailstuja poolega jäänud rahe alla (olemas värvija kes 10K eest värvib kogu auto üle). Kere ise ja põhi on väga korralik. Keevitamist ei vaja. Kõik lisad töötavad.
Võin aidata ka antud tööde teostamisel


Pildid:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Lisa lugemist:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=5&t=5806

Kontakt:
Hind 35 000.- ehk kaks korda alla selle hinna mis sinna sisse olen ise pannud
53448490

IvarR
Viimati muutis IvarR, 26.12.2010 21:28, muudetud 2 korda kokku.
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
TopFuelFunnyCar
Postitusi: 56
Liitunud: 17.05.2006 18:45
Asukoht: viljandi

Re: M: Mazda RX-7 FC 1.3 Turbo II 147++kw

Postitus Postitas TopFuelFunnyCar »

Täiesti uskumatu, et seda pole SIIANI veel ära ostetud. Kodanikud racingu huvilised ja niisama paugutajad MIS TEIL VIGA ON??? Võta kui up-i.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: M: Mazda RX-7 FC 1.3 Turbo II 147++kw

Postitus Postitas IvarR »

Osaliselt on tehtud ka eeltöö ära rahe alla jäänud osale, ehk teha ainult kõrvalistuja uksele eeltöö ja siis värvi alla.
Osad detailid sai ka ära värvitud juba et õiget tooni näha ja kuna olid kriimulised ning võrdluseks poleeritud tooniga. Värvitud on ühe poole küljelaiendid, kapotiscoop ja katuseluuk. Esistange lisa on DB-HP poolt ka ära lapitud kuna oli katki.
Olemas ka värvija kes 10K eest kõik ära teeks. Värv ka ostetud ja saab kaasa.

Eemaldatud on ka õhupump ja muud rohelised asjad mis jõudu kinni hoidsid. Auto liigub edasi 0.4bar-i juures väga hästi ning kogu tehnika (mootor, käigukast ja sillad) kannatab 500hj ilusti. Selleks et 500hj kätte saada on vaja ainult suurem turbo paigaldada ning FMIC + progeaju. MS-i pealt on neid käitatud aegade algusest saadik ning olemas ka kõik step-by-step MS-i paigaldamise juhendid koos esialgse seadistusega jne.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: M: Mazda RX-7 FC 1.3 Turbo II 147++kw

Postitus Postitas IvarR »

Ikka alles.
Keegi ei tahagi omale korralikku projektikat?
Jupid ei ole kallid sellele autole btw ning tehnika on väga vastupidav korralikult hooldades.
Infoks:
1) Õlivahetus soovitatav iga 5000km (tehas ette näinud 7500km)
Õli ise mineraal ning ntx BP õlidega saab vabalt hakkama ning alla 100kr liiter (piitsutades peab juurde valama kuna õli pihustatakse ka rootoritele)
Õlifilter 50eeku
2) Pidurikettad/klotsid on täiesti saadaval ning klotsiring oli midagi 600eek kanti ainult. Kettad sobivad ka 626 omad ning paarsada krooni tk (kettad klotsid on kõik uued)
3) Turbo on korralik ning ei ühtegi loksu ning on kergesti kontrollitav. (turbo on eelmise mootori pealt ning 200K sõitnud kuid eelmine omanik on õli vahetanud iga 5000km tagant mootoris ning 10000km tagant käigukastis ja diffris seega kuskil lõtke jne ei ole)
4) Segu on paigas ning detonatsiooni ei esine.
5) 500hj antud mootorist eeldab ainult turbo vahetust, FMIC ning MS aju. Know-howd on netis lademetes ning võin ka ise aidata kuna nüüdseks rootormootoreid tellimustööna tehtud mitmeid.
6) Kui mootor ei meeldi on alati võimalus asendada asi kolbmootoriga, kapoti alla mahub kõikmõeldav tehnika ntx corvette 5.7 jne tehnika ning neid swappe leidub maailmas palju ning samuti knowhow olemas.

Tõsisele huvilisele olen nõus ntx ka järelmaksuga andma auto kuna mul on vaja uueks aastaks teha raja/drifti rx7 ehitamiseks ruumi et toda ehitada.

Rootormootoriga auto omamine pole PITA nagu enamus eestlasi arvab siiani. Mul kulus alla 2 kuu et kottis mootoriga isend korda teha ning selle sisse läks ka enda harimine antud mootorite teemal.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Vasta