o:soov paigaldada 750bmw-le bi turbo (v12 mootor)
oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)
seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)
seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????
525i ja 525TD on u. sama kubatuuriga, kuid siiski oma olemuselt erinevad mootorid - üks töötab madalal pöördel, teine kõrgel.750il kirjutas:oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)
seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????
Kõrgel pöördel tarbib sama kubatuuriga mootor rohkem õhku ja kui turbo on projekteeritud madala õhuvoolu peale siis muutub ta kõrgel pöördel takistuseks.
Samas see 525TD turbo võib sobida mingi väiksema kubatuuriga (ntx. 1,6) bensumootorile kuna see tarbib tänu oma väiksele kubatuurile ka kõrgel pöördel suhteliselt vähe õhku.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Suure tõenäosusega ikkagi ei sobi, kuna kõrgel pöördel jääb vast takistama, kuid et seda kindlalt väita peaks nägema selle turbo map-i.
Miks arvan et ei sobi:
1) Pärit väiksema kubatuuriga autolt
2) Diisli pöördevahemik on väiksem bensuka omast - seega on vast ka tootlikus väiksem kui see mis sinul vaja...
Miks arvan et ei sobi:
1) Pärit väiksema kubatuuriga autolt
2) Diisli pöördevahemik on väiksem bensuka omast - seega on vast ka tootlikus väiksem kui see mis sinul vaja...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
proovi parem keemilist ülelaadimist, usun et turbode jaoks pole sul seal ikka ruumi, täielik ümberehitus siis vaja ette võtta ja odavast turbotamisest ei saa juttugi olla.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Üks pisiasi ka veel: turbotama hakates tasub arvestada ka asjaoluga, et kaanetihendid vms võivad otsad anda ning mõelda, kas auto remondiks siis ka raha on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui detonatsiooni ei ole (isiklikult ei kujuta küll ette, kuidas selle mootori Motronic turboga tööle pannakse) ja boost mõõdukas (0,5 bar) jääb, siis pole tihenditega erilist muret, 745i käib ju ka sama tihendiga, mis suvaline 3.5 mootor, pole seal mingit vahet.
Samas teadmata sisemusega mootorile on lihtsalt turbo külgekruvimine jama.
Katiga tolle aja mootorid on madala surveastmega, väikse boostiga pole seal suurt midagi vaja uut osta, kui vana korralik on.
Hoopis suurem probleem on see, kuhu need turbod seal panna, sest väljalaskekollektori ja lonzeka vahel on nii 1 cm vaba ruumi. Ehk seal tuleb panna kollede külge torud ja tuua turbo(d) mootori ette.
Samas teadmata sisemusega mootorile on lihtsalt turbo külgekruvimine jama.
Katiga tolle aja mootorid on madala surveastmega, väikse boostiga pole seal suurt midagi vaja uut osta, kui vana korralik on.
Hoopis suurem probleem on see, kuhu need turbod seal panna, sest väljalaskekollektori ja lonzeka vahel on nii 1 cm vaba ruumi. Ehk seal tuleb panna kollede külge torud ja tuua turbo(d) mootori ette.