o:soov paigaldada 750bmw-le bi turbo (v12 mootor)

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mazda
Postitusi: 7
Liitunud: 18.11.2005 15:27

Postitus Postitas mazda »

Garretti enda tootekood:
G 709719-1
G 709720-1

Sellele 5L peaksid need küll piisavad olema, et 0,5bar kätte saada. GT17V on peale kirjutatud.
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)

seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

palun loe ja tee selgeks algteadmised turbo ehitamise kohta! :)

edit-minu 1.6el oli disla turbo...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

750il kirjutas:oskab keegi öelda midagi nenede turbode kohta,
kas diisli turbo sobib bensukale,(mulle räägiti et diisli turbo ei jõua väljalaske gaase välja suruda ,pidi ära ummistama(suurtel pööretel) väljalaske kanal liiga väike)

seda oli proovitu 525td(turbo) panti 525i peale suuremtel pööretel jäi hing kinni lõpuks andis plokikaane tihend otsad, seletati seda sellega ei gaase ei surutud piisavalt kiiresti välja turbo väljalaske kanal liiga väike(gaaside)
???????
525i ja 525TD on u. sama kubatuuriga, kuid siiski oma olemuselt erinevad mootorid - üks töötab madalal pöördel, teine kõrgel.

Kõrgel pöördel tarbib sama kubatuuriga mootor rohkem õhku ja kui turbo on projekteeritud madala õhuvoolu peale siis muutub ta kõrgel pöördel takistuseks.

Samas see 525TD turbo võib sobida mingi väiksema kubatuuriga (ntx. 1,6) bensumootorile kuna see tarbib tänu oma väiksele kubatuurile ka kõrgel pöördel suhteliselt vähe õhku.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

küsimus on selles, et kas see turbo sobib mida MAZDA pakub see s400 diisli oma bi - turbo, järelikult diisli turbo ikka ei sobi või ma eksin

s400 peax 184kw olema bi turbo
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Suure tõenäosusega ikkagi ei sobi, kuna kõrgel pöördel jääb vast takistama, kuid et seda kindlalt väita peaks nägema selle turbo map-i.

Miks arvan et ei sobi:
1) Pärit väiksema kubatuuriga autolt
2) Diisli pöördevahemik on väiksem bensuka omast - seega on vast ka tootlikus väiksem kui see mis sinul vaja...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

ma usun et 2x k26 oleks kõige odavam/reaalselt kättesaadavam/mõistlikum valik
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

proovi parem keemilist ülelaadimist, usun et turbode jaoks pole sul seal ikka ruumi, täielik ümberehitus siis vaja ette võtta ja odavast turbotamisest ei saa juttugi olla.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ja kindlasti kiika greddy bemmi kapoti alla! saad ideid jne ning veel kinnitust et odavalt ei tasu teha..ja jällegi see küss et kuidas on auto mootor praegu...ideaalselt korras?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Üks pisiasi ka veel: turbotama hakates tasub arvestada ka asjaoluga, et kaanetihendid vms võivad otsad anda ning mõelda, kas auto remondiks siis ka raha on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Kui detonatsiooni ei ole (isiklikult ei kujuta küll ette, kuidas selle mootori Motronic turboga tööle pannakse) ja boost mõõdukas (0,5 bar) jääb, siis pole tihenditega erilist muret, 745i käib ju ka sama tihendiga, mis suvaline 3.5 mootor, pole seal mingit vahet.

Samas teadmata sisemusega mootorile on lihtsalt turbo külgekruvimine jama.

Katiga tolle aja mootorid on madala surveastmega, väikse boostiga pole seal suurt midagi vaja uut osta, kui vana korralik on.

Hoopis suurem probleem on see, kuhu need turbod seal panna, sest väljalaskekollektori ja lonzeka vahel on nii 1 cm vaba ruumi. Ehk seal tuleb panna kollede külge torud ja tuua turbo(d) mootori ette.
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

5.0 mootoritega 7. seeria bemaritel on üldse üks suur jama kui asi puudutab remonti, ise osaliselt kogenud plokikaane tihendite vahetust ja tean mida see tähendab, mina muretseks sinna üldse väiksema mootori nt. 3.5 mida saab palju edulisemalt ja ka odavamalt ehitada.
750il
Postitusi: 76
Liitunud: 17.11.2005 19:09
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas 750il »

nüüd on olemas tagavara mootor v12 ,kui midagi juhtuma peax on osad olemas,plokikaane tihendid saan 2000eek

pakkuge siis garret k26 2tk vaja
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

750il kirjutas:nüüd on olemas tagavara mootor v12 ,kui midagi juhtuma peax on osad olemas,plokikaane tihendid saan 2000eek

pakkuge siis garret k26 2tk vaja
äkki KKK K26? :) mina yhte myyn koos wg'ga 3000eek
ilma saad 2500eekiga
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas me mitte ei räägi twin turbost, mitte bi... ??
Suletud