BMW 330iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
roska288
Postitusi: 12
Liitunud: 17.12.2007 12:50
Asukoht: tallinn, viimsi
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas roska288 »

Mis kolvid maksid kui saladus pole?
Dc85
Postitusi: 259
Liitunud: 29.08.2005 19:56

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Dc85 »

Näitab teistele ka ikka :)
http://vimeo.com/16804666
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

Kas keegi siinsetest kasutab sellist nipsvärki nagu Aquamist? LINK
Tegu siis alko/vee injection kit'iga.

On asjal mõtet?kui jah siis kuna/mis olukorras on asjal mõtet?
madalam töötemp?
Tavabensiiniga on asjal vist pointi aga kui sõidan e75&e85 ?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

Tagumine sild tuleb e34 alt ja tugevdatud sild + LSD typ.210 ehk max suurus mida pakutakse.
Pilt
Pilt
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas jeff01 »

e34lja sild laiem pole kui e30ne oma? Kui palju ümber ehitada tuleb? Kas tõesti jäävad sillatala või õõtsad nõrgaks?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

Suured puksid sillatalal tuleb kokkupoole viia, sillatala tagumisele kinnitusele
tuleb teha kinnitus kere külge. E34 sillatala võtsin profülaktika mõttes. Plussiks
on see, et väike reguleerimis võimalus, erinevalt e30 sillast, on olemas.
Siin projektides on neid typ.188 diffreid ja pooltelgi murtud küllaga, ennetan seda.
Jõu soov on ka küllaltki mehine, eks seda näeb kui asi liigub palju sealt tuleb.
Sild ise peaks 6cm laiem olema, see hea, sest tänu sellele saan 2cm vaheflantsid
vahelt minema visata :burn

Tee üks kord ja tee korralikult ;)

Vikingid aga ostavad oma masina alla M535 diffri mis on bolt-on e30 silla külge
ja seejärel tellivad PPF'ist 12k eek eest poolteljed ning ehitavad õõtsad e34 ratta
laagri peale mille külge kruvitakse e34 rattaflants. Antud lahendus on aga kõvasti
kallim kui see praegune mille mina valisin.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas hents99 »

Ja kui vaja sillageomeetriat insenerlikumalt arvutada/projekteerida, siis tead, kust abi saada :)
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

su number on mul olemas! ;) :lol:
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas jeff01 »

Mardo kirjutas:Suured puksid sillatalal tuleb kokkupoole viia, sillatala tagumisele kinnitusele
tuleb teha kinnitus kere külge. ...................... Antud lahendus on aga kõvasti
kallim kui see praegune mille mina valisin.
Makes sense.
Huvitav, et ma väga sellist conversionit kohanud pole, kuid pole ammu rullidega tegelenud kah.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

PiltPilt
PiltPilt

Eks neid ikka on ehitatud aga paljud ei viitsi sellest rääkida kuskilgi. Kasutusele võetakse
M5/540i poolteljed ja differ(typ.210 2,93:1) Selline ülekanne kuna kastiks enamjaolt võetakse
M51 diisli alt 5 käiguline ZF (1000hp+).
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

Ega kellelgi juhuslikult "stress plate" M50B25 85mm bore jaoks ei juhtu vedelema?
Või kui kellelgi on võimalus selline asi valmis meisterdada 5mm alust sis võiks
kirjutada PS'i mulle, tänud!
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas jeff01 »

Üli korralikult teostatud ettevõtmine ikka.
5+
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Mardo »

Tänud jeff!
eks proovib jah korralikult ehitada, kõik oleneb kuidas rahakott lubab.
Siinkohal mainiks ära, et autot ehitatud juba pääris mitu aastat aga valmis pole
eriti midagi. Põhjuseks võin öelda seda, et palju juppe on veel puudu ning
poolikult kokku panema ka ei hakka, ennem ootan.

Plaan auto tänavatele saada on 2012. Kasvõi 0,5bar'ga ;)
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: BMW 328iT -90.a. e30 Coupé 'Mardo

Postitus Postitas Raceboy »

Tavaliselt tehakse selliseid asju 50-60 mm paksusest rauast.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta