Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Vahepeal oleme Ragnariga hoolega loginud ja arendanud koos USA-tega seadet. Nüüd on asi nii kaugel, et oleme jõudnud järgmise pudelikaelani - kütuserõhuni. Autot logides märkasime, et kütuserõhk kukub aeg ajalt tavapärase 120 bari (1750 psi) pealt 75 bari (1087 psi) peale pöörete vahemikes 3800-5000 ning edasi 5000-6700 on jälle maksimaalne rõhk olemas.
Lahke USA versatune arendaja saadab tasuta nn. prototype internalsid, mis on testitud ja toimivad hästi (max rõhk ei tohiks palju tõusta, kuid oem pumba sarnaseid ära kukkumised peaksid olema välistatud). Samuti peab välja vahetama stock temperatuuriga Denso ITV20 küünlad ITV22-te vastu ning boosti hakkab kontrollima Perrin Pro EBCS või Grimmspeedi toodang.
Detsember võiks olla see kuu, mil Marko installib cooleri ette ja peale seda saab pidulikult joone alla tõmmata selle aasta putitamistele.
Lahke USA versatune arendaja saadab tasuta nn. prototype internalsid, mis on testitud ja toimivad hästi (max rõhk ei tohiks palju tõusta, kuid oem pumba sarnaseid ära kukkumised peaksid olema välistatud). Samuti peab välja vahetama stock temperatuuriga Denso ITV20 küünlad ITV22-te vastu ning boosti hakkab kontrollima Perrin Pro EBCS või Grimmspeedi toodang.
Detsember võiks olla see kuu, mil Marko installib cooleri ette ja peale seda saab pidulikult joone alla tõmmata selle aasta putitamistele.
Viimati muutis pilsner, 13.11.2010 13:16, muudetud 1 kord kokku.
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Äkki mingi ühikuga mööda pannud?pilsner kirjutas: kütuserõhk kukub aeg ajalt tavapärase 120 bari (1750 psi) pealt 75 bari (1087 psi) peale
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Kui see otsepritsemootor on, siis on suurusjärk täiesti korrektne.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Jajah, ei mõelnudki selle peale et too ju DISI mootoriga...
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Kaks logi, üks sellest kuidas originaal küttepump rõhku ei hoia - huvitav küll AFR ei muutu kui rõhk all. Ja teine klõps siis sellest kuidas see auto boosti lööb. Hädasti tahaks saada boosti kohe üles mitte kahes järgus ja spaigita lõpuni ühtlaseks. Selleks, aga vaja Grimmspeed solenoidi ja 16psi actuaatorit, originaal nimelt 8psi. Käiguvahetuse spaigi peaks korda saama actuatori väljundit/sisendit 1mm peale puurides. Võibolla uue actutoriga seda spaigi probleemi käiguvahetusel ei esine. Steve kes seadistab rääkis ka, et oli leidnud õige tabeli ajus mis siis juhib boosti peale käiguvahetust. Ei ole veel uut mapi saanud, et vaadata mis toimub aga loodame ikka parimat.
- Manused
-
- kütuserõhk.jpg (82.04 KiB) Vaadatud 11214 korda
-
- boost.jpg (83.9 KiB) Vaadatud 11214 korda
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Sai pandud ühe astme võrra külmemad küünlad - Denso Iridium ITV22-d.
Tühikäik meie üllatuseks ei paranenud, peab vaatama tühikäigumootori üle,
kuna külmalt käivitades on mootori pöörded 2000-2100 peal.
Ragnar peaks panema siia mingine päev ka kasutatud küünaldest pildid (kõige esimesed
oem küünlad ja ITV20-d).
Tühikäik meie üllatuseks ei paranenud, peab vaatama tühikäigumootori üle,
kuna külmalt käivitades on mootori pöörded 2000-2100 peal.
Ragnar peaks panema siia mingine päev ka kasutatud küünaldest pildid (kõige esimesed
oem küünlad ja ITV20-d).
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Panen küünalde klõpsud ka üles jah. Samas nendest eriti midagi järeldada ei saa sest need küünlad on olnud juba üle aasta peal ja viimase kuu aja jooksul ala 10 erinevat seadet. Mis aga imelik on see, et 4 silinder on ilus pruun ja ülejäänud suht valged. Segu on 10.5-11 :D Kui pilsner tagasi Tallinnas siis võtan uued küünlad maha ja vaatame mis nägu need on peale ca 1000km. Siis on pilt ees küünaldest ühe seadega.pilsner kirjutas:Sai pandud ühe astme võrra külmemad küünlad - Denso Iridium ITV22-d.
Tühikäik meie üllatuseks ei paranenud, peab vaatama tühikäigumootori üle,
kuna külmalt käivitades on mootori pöörded 2000-2100 peal.
Ragnar peaks panema siia mingine päev ka kasutatud küünaldest pildid (kõige esimesed
oem küünlad ja ITV20-d).
Järelikult see DISI mootor siis põletab kütuse efektiivselt ära 10.5 seguga kui küünlad nii heledad. Mu Fiati mootoris oleks need täiesti tahmased olnud sellise seguga.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Tundub tüüpiline USA seade.Ragnar kirjutas:Segu on 10.5-11 :D

Kütust tuleb ikka sädeme kustutamiseks kasutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
No stockis on ta veel rikkam. Isegi 9.9 WOT olen stock seades näinud. Ei tea kuidas see kone nii töötab aga töötab.Mihkel kirjutas:Tundub tüüpiline USA seade.Ragnar kirjutas:Segu on 10.5-11 :D![]()
Kütust tuleb ikka sädeme kustutamiseks kasutada.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Täna sain kõvasti targemaks. Eelnevalt olen rääkinud, et peale flashimist hakkab ECU õppima ehk kasutama kõiki parameetreid uutest tabelitest... see on vale. Peale flashimist kasutab kohe kõiki uusi väärtusi v.a kütusehulka. Nimelt saab segu muuta short term fuel correctioniga. Kui uus map peale lasta õpib aju iga kord uut väärtust kasutama kui jõuab teatud MAP väärtuseni milles tal segu määratud. Short term fuel correctionist omakorda õpib long term fuel correctioni selgeks. Tänu sellel lähebki veidi aega kuni tunned, et auto peale fläshi liigub paremini kui enne. Seega pole vaja üldse tegelikult pikalt sõita nagu USA'kad sõidavad. Vaid peale fläshi kohe korralikult pähe anda
Lahjaks ta enivei minna ei saa.

Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Ragnari jutt muidu õige aga, vähemalt vette puhul soovitakse sõita ala ligi 100km igasuguste kiirustega . Imho autp "paremini edasiminekut" see ei mõjuta kuna korrigeerib rohkem tühikäiku ja linna pöördeid need short term ja long term fuel trim-id . WOT asendis kasutab muid parameetreid. Eks see sõltub kindlasti ajust ka .
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
See liikumise paranemine on oma p.dünoga tegelikult tunda. Sama jutt ka Versatune foorumis beta sektsioonis. Mulle tundub vastavat tõele. Praegu tegelevad ka sellega, et uue flashiga jääksid eelnevad fuel correctionid sisse. Live tuningut hetkel veel teha ei saa, faid tuled kogu ROM flashida. Pidavat, aga võimalik olema ka live tuningut tulevikus teha, aga see nõuab ROM kirjutamise loogika muutmist ajus. Hea näha, et inimesed kes asja arendavad on südamega asja juures.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Maiki jutt pani mind mõtlema ja lugesin eilse vestluse uuesti läbi:
Naljakas on, aga see et peale flashi kui sõidad siis on alguses tunda et ei käi edasi ja siis läheb mõnda aega sõites paremaks. Sama asi ka seguga kui vahetult peale flashi on rikas siis peale mõnda aega tõmbab lahjemaks ära.stft is immediate. ltft is a running average
[15.11.2010 22:13:50] steve@versatune: you only need to operate a certain load points for a certain time to set the ltft value
[15.11.2010 22:14:05] steve@versatune: it's not a specific number of miles
[15.11.2010 22:14:39] steve@versatune: it will change over time though since it's constantly applying the stft to the ltft to adjust the ltft
[15.11.2010 22:15:44] steve@versatune: if stft is +20% and ltft is + 10% it will start a counter and after some amount of time, ltft will be increased toward stft
[15.11.2010 22:16:07] steve@versatune: then stft will be lower next time you hit that MAF point
[15.11.2010 22:16:19] steve@versatune: because ltft is highre
[15.11.2010 22:16:24] Ragnar P.: okay
[15.11.2010 22:16:50] steve@versatune: ecu wont change ltft until the engine is at operating temp
[15.11.2010 22:18:07] steve@versatune: ltft and stft only really have to do with MAF calibration error or changes in environmental conditions
[15.11.2010 22:18:48] steve@versatune: MAF is used to determine load and load is used to base nearly everything else. So, MAF calibration is very important
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Mis siin naljakat on? 1988a S13'etel juba oli see "auto-learn feature" olemas. Peale flashimist hakkab uuesti õppima. SX'il kogesin, et alati ei tahtnud auto peale flashimist sõitagi enne kui aku klemm eemaldada, et vana õpitu unustada. Ja järgmise ~50-200km jooksul läheb koguaeg segu safe-rich poolelt aina paremaks. Tean mingid subaru vennad, tegid enne kiiruskatset aku-klemmi-trikki, et oleks hea rikas...Ragnar kirjutas:Naljakas on, aga see et peale flashi kui sõidad siis on alguses tunda et ei käi edasi ja siis läheb mõnda aega sõites paremaks. Sama asi ka seguga kui vahetult peale flashi on rikas siis peale mõnda aega tõmbab lahjemaks ära.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-
Auto on tänasest uue omaniku valduses, teema võib sulgeda.