KKK K24/K26 hübriid?
KKK K24/K26 hübriid?
On olemas K24 ja K26. Kas neid on võimalik omavahel niimoodi kokku sobitada, et saaks turbo, mis läheks kergelt pöördesse ja töötaks efektiivselt max 1.5bar ülerõhu juures?
K26 kuumapool ja K24 külmapool siis ilmselt.
Kas Eestis tehakse sellist tööd ja mis hinnaga?
Töökindlus?
Turbo tahaks paigaldada Audi 200T 10V-le.
K26 kuumapool ja K24 külmapool siis ilmselt.
Kas Eestis tehakse sellist tööd ja mis hinnaga?
Töökindlus?
Turbo tahaks paigaldada Audi 200T 10V-le.
KKK K 26/27 hübriidid on väga tuntud ju
(oli kasutusel ka vist ühel Audi 200 20 v, mis liikus kõrget 12,xx
)
Kuid et keegi K26 & K24 kokku oleks pannud, pole näinud/kuulnud...
Tartus tegeleb hübriidide "ehitamisega" Soinaste tänavas asuv mees, Kruuv tal nimeks
Ainuke puudus on vist hübriided vastupidavus?
(oli kasutusel ka vist ühel Audi 200 20 v, mis liikus kõrget 12,xx

Kuid et keegi K26 & K24 kokku oleks pannud, pole näinud/kuulnud...
Tartus tegeleb hübriidide "ehitamisega" Soinaste tänavas asuv mees, Kruuv tal nimeks
Ainuke puudus on vist hübriided vastupidavus?

NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
vastupidavus pidi jah hübriididel olema vähe kehva võitu, muidu kkk turbode osad pidid omavahel 100% sobima kuulsin kuskilt. hübriid tasub vast siis ära kui sul on need turbod väga odavalt saadud, muidu on lõpptulemus see et oled selle hübriidi alla meeletu raha ladunud ja ta kestab sul võibolla ühe suve.
Hetkel on autol peal K26 ja kasutan max rõhku 0.9bar. Häirib viivitus. Aga kui rõhk juba üleval, siis on ka lõpp jõuline. Linnas on suht ebamugav. Seega kaalusin K24 paigaldamist, aga kardan, et äkki jääb ülemine ots "lahjaks"? Tahaks vähemalt 1.3-1.4bar kätte saada, mis on ka meh. pritse piir.
Kuna on hetkel reaalselt olemas nii K24 kui ka K26, siis mõtlesin, et äkki saab kahest ühe hea kokku teha. Samas kuna auto on ikkagi enam-vähem igapäevaauto, siis eeldaksin et turbo vastu ka peaks. Korra aastas kap.rem. teha pole eriti hea variant.
Kuna on hetkel reaalselt olemas nii K24 kui ka K26, siis mõtlesin, et äkki saab kahest ühe hea kokku teha. Samas kuna auto on ikkagi enam-vähem igapäevaauto, siis eeldaksin et turbo vastu ka peaks. Korra aastas kap.rem. teha pole eriti hea variant.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
CIS kirjutas:Hetkel on autol peal K26 ja kasutan max rõhku 0.9bar. Häirib viivitus. Aga kui rõhk juba üleval, siis on ka lõpp jõuline. Linnas on suht ebamugav. Seega kaalusin K24 paigaldamist, aga kardan, et äkki jääb ülemine ots "lahjaks"? Tahaks vähemalt 1.3-1.4bar kätte saada, mis on ka meh. pritse piir.
Kuna on hetkel reaalselt olemas nii K24 kui ka K26, siis mõtlesin, et äkki saab kahest ühe hea kokku teha. Samas kuna auto on ikkagi enam-vähem igapäevaauto, siis eeldaksin et turbo vastu ka peaks. Korra aastas kap.rem. teha pole eriti hea variant.
Üks peamiseid põhjuseid, miks sul turbo viive pikk on, on liiga vara avaneva hakkav wastegate. Tuttav kasutab (küll audi 20v moto) K26, hoiab vabalt 1.8bar kogu pööretevahemiku, ka 2 bar ülerõhku pole probleem...
K24 on mu oma autol, 1.5 bar üle pole mingi probleem. Autol on 250 kPa MAP ja probleem, et lööb kütte kinni, rõhku tuleks veel. 1.5bar üle siis alates ca 2000 - 2200 pöördest lõpuni välja. Wastegate kaane all on jõhker vedru, mis seda kinni hoiab, turbo tuleb järgi väga kiirelt ja järsult.
Ma ei soovita sellist tegevust, kuna kindlasti tuleb hulk väiteid turvalisuse koha pealt, et moto laguneb jms. Võimalik, oma praktikas ei ole lagunenud.
Arvan, et ära näe vaeva hübriidide ehitamisega.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
See, et hübriidid vastu ei pea, on enamasti lihtsalt jutt. Tuleb asjale mõistusega läheneda ning pole probleeme. Millegipärast tehakse hübriide peaaegu igasugustest turbodest: alates margi-sisestest kuni mitmemargi-hübriidideni (nt KKK+Garrett jm) ning seda ka igapäevasõidu autode puhul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga kes teeks sellise töötava ja kestva hübriid isendi? Iseenesest hakkasin juba kaaluma varianti, et polegi hübriidi vaja, käib see K24 ka.
Eriti kuna pakuti võimalust K24 modifitseerida ja siis peaks see juba päris kindlasti minu nõudmistele sobima.
Mis siis oleks teie arvates õigeim lahendus? Moditud K24? Ilmselt kõige kindlam variant...
To quattromees:
WG vedru pole ka mul originaal, vaid vähe jäigem (+ MBC), aga ikkagi tirib K24 asja kiiremini pöördesse kui K26...
Eriti kuna pakuti võimalust K24 modifitseerida ja siis peaks see juba päris kindlasti minu nõudmistele sobima.
Mis siis oleks teie arvates õigeim lahendus? Moditud K24? Ilmselt kõige kindlam variant...
To quattromees:
WG vedru pole ka mul originaal, vaid vähe jäigem (+ MBC), aga ikkagi tirib K24 asja kiiremini pöördesse kui K26...
Audil kasutati kahte sorti K26 turbot. Üks nendest oli eriti nigel. Viimastel mudelitel aga asendati need K26 turbod K24-ga kuna see oli igapäevaseks kasutamiseks palju mõnusam.
Minu soovitused:
1) Pane K24 aga ära siis rõhuga ülepinguta (1,2 bar on selle turbo normaalne ülempiir).
2) Pane RS2 turbo - 1,5 bar on sellele veel naljategu (1,8 bar on selle turbo normaalne ülempiir).
Minu soovitused:
1) Pane K24 aga ära siis rõhuga ülepinguta (1,2 bar on selle turbo normaalne ülempiir).
2) Pane RS2 turbo - 1,5 bar on sellele veel naljategu (1,8 bar on selle turbo normaalne ülempiir).
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
K26 pidavat vist kuskil ~1.0bar juures nn. soojuspumbaks muutuma.
Ehk siis turbo ajab õhu väga kuumaks.
Ehk siis turbo ajab õhu väga kuumaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.