Oled sa muidu väikse 200hj kerge esiveolise masinaga sõitnud, et 300hj tahad?
300hj sellise ilmaga tava-rehviga ilma LSD'ta käiks vast 200kmh'ni tühja.
LSD ja spets rehviga 150ni tühja.
Hea ilmaga ..150kmh tühja. Hea ilmaga LSD ja spets rehviga 100ni tühja.
Tänaval on super pidamine tähtsam, ja 200hj peaks olema piisav nii väiksele autole.
Näide: 40kw/645kg 1. käik pidamise piiril 155mm rehviga Citreon AX <2.x s ...50kmh. Mu ~300kw masin tänavarehviga palju kiiremini ei saaks, ammugi mitte sellise ilmaga.
Linnas kiirendamine, hmm 2sek 1. käiku ja ongi piiirajani ja 60-70kmh, või lased 2.'ga veel 100-120ni?
Sepissisu kulub kah. Ja mitte odavamalt. "Pommikindluse" annab asjale ikka seadistamine. Esialgu stock sisu on maa ja ilm. Enne pole mõtet sepissisule aega raisata, kui valeseadistusega uusi sepisisusid osta, kui seadistus paigas. Pealegi on sul järgmistel aastatel piisavalt tegemist pooltelgede ja kastide remondiga, nii et kui peaks aega veermikuga tegelemiseks jääma, et pidamist parandada, siis on hästi kui auto hooldusega jõuad tegeleda

Aega otsustamiseks on küll. Selleks ajaks kui kõik kestab, võibolla sa ei tahagi enam sellele 1.8 või 2.0'ile sepis-sisu, vaid mõtled juba Bigblocki või mille iganes peale.