K: kui kasutada kitsamaid kepse?
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Kas on keegi pannud oma masinassse kitsamaid kepse kui originaal. Tegu siis sr20det mootoriga sunnyl kael on 19mm lai ja 240sx-il on keps 17mm lai. Et siis küsimus mis võib juhtuda kui panna kitsamad kepsud sisse?
Viimati muutis onesuspect, 16.10.2010 9:10, muudetud 1 kord kokku.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Kitsam keps on kergem ja ka arvatavasti nõrgem. Plussiks on et pöörlevat massi on vähem, miinuseks aga see et keps nõrgem.
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Ei, ei tegu just tugevama kepsuga! Lihtsalt sx-i kepsud poole odavamad kui gtir-i, sellest selline huvi.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Räägid kepsu paksusest kolvi-sõrme juures? Võibolla on SX'il paksem-tugevam kolb ja see tõttu ülevalt keps kitsam tehtud - kuna üldiselt lendab kolbe tihemini.
Kui kolb juba erinev, siis võib ka kepsu pikkus erinev olla.
CA'l on altpoolt kaela ja kepsu vahe mõõt max lubatud 0.4mm. Manualist ma ülevalt kolvi kepsu vahede mõõtmist ei leidnud.
Vaatasin kataloogist: kepsud, kolvid, saaled, väntvõll, hooratas jms kõik on erinev N14 GTIR vs S14 SX rääkimata SR20DE'st.
CA18DE vs CA18DET vändad ja kepsud on näiteks samad, rääkimata sellest, et samu juppe kastutakse SX S13, Sunny N13 ja B12, Pulsar KN14 ja Bluebird T12 ja T72 autodel.
Lisak kodanik laagri õigetele väidetele, mainiks ära ka, et väiksemal pinnal ka väiksem hõõrdejõud.
Kui kolb juba erinev, siis võib ka kepsu pikkus erinev olla.
CA'l on altpoolt kaela ja kepsu vahe mõõt max lubatud 0.4mm. Manualist ma ülevalt kolvi kepsu vahede mõõtmist ei leidnud.
Vaatasin kataloogist: kepsud, kolvid, saaled, väntvõll, hooratas jms kõik on erinev N14 GTIR vs S14 SX rääkimata SR20DE'st.
CA18DE vs CA18DET vändad ja kepsud on näiteks samad, rääkimata sellest, et samu juppe kastutakse SX S13, Sunny N13 ja B12, Pulsar KN14 ja Bluebird T12 ja T72 autodel.
Lisak kodanik laagri õigetele väidetele, mainiks ära ka, et väiksemal pinnal ka väiksem hõõrdejõud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Räägin kepsu vända kaela laiusest muu peaks kõik sama olema. Kerguse suhtes ei vaidlegi.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Kas ta siis ühele või teisele poole vihklema ei hakka ?
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Väidetavalt ei hakka , sellepärast uuringi äkki keegi on proovinud või on kogemust/teadmist?RKsilver kirjutas:Kas ta siis ühele või teisele poole vihklema ei hakka ?
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Sa plaanid siis kummagile poole kepsu 1mm lõtku jätta?
Ma muidugi ei taha hästi uskuda, et see tehase vaid 0.4mm lõtk sinna asjata jäetud on, ehk siis CA-l on keps 17mm ja kaela laius 17.4mm.
Ma muidugi ei taha hästi uskuda, et see tehase vaid 0.4mm lõtk sinna asjata jäetud on, ehk siis CA-l on keps 17mm ja kaela laius 17.4mm.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
See ainult minu arvamus.Aga kui ei juhtu selle 0,4mm vahega midagi ei juhtu ka kummagil pool 1mm vahega midagi.Vastu käiia ta ju ei tohigi ja kui ta loksuks seal ka selle 0,4mm vahega peaks vanad saaled seest kumerad olema.
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
No kui midagi ei juhut siis jah 1mm vahe kummagile poole!?Mihkel kirjutas:Sa plaanid siis kummagile poole kepsu 1mm lõtku jätta?
Ma muidugi ei taha hästi uskuda, et see tehase vaid 0.4mm lõtk sinna asjata jäetud on, ehk siis CA-l on keps 17mm ja kaela laius 17.4mm.
No teoreetiliselt jah ei tohiks midagi juhtuda aga kas ka tegelikult,äkki on keegi kokku puutunud sellega???Veuks kirjutas:See ainult minu arvamus.Aga kui ei juhtu selle 0,4mm vahega midagi ei juhtu ka kummagil pool 1mm vahega midagi.Vastu käiia ta ju ei tohigi ja kui ta loksuks seal ka selle 0,4mm vahega peaks vanad saaled seest kumerad olema.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
On päris mitmeid Fiati mootoreid kes kasutavad kitsamaid Chevy kepse. Osad küll teinud ümber fikseeritud sõrme peale, teised mitte - vastu on pidanud mõlemat pidi. On ka inimesi kes teinud kepse paksemaks, aga neil enamasti mootorid laiali läinud. Ma arvan et kui suuri (tehasest oluliselt suuremaid) jõude taga ei aja, siis ise julgeks kasutada küll.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Kas nad on ka kuskil samapalju kitsamad ?valdz kirjutas:On päris mitmeid Fiati mootoreid kes kasutavad kitsamaid Chevy kepse. Osad küll teinud ümber fikseeritud sõrme peale, teised mitte - vastu on pidanud mõlemat pidi. On ka inimesi kes teinud kepse paksemaks, aga neil enamasti mootorid laiali läinud. Ma arvan et kui suuri (tehasest oluliselt suuremaid) jõude taga ei aja, siis ise julgeks kasutada küll.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Jah väga samasse auku e. Chevy'l 23.8 mm ja Fiat'il 25.68 mm (vahe siis 1.88mm)
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Üks asi on, et kas mootor töötab, teine, et kuidas ta töötab. Kas sellise hübriidi keegi ka pärast mõningast kilometraaši lahti võtnud on, et uurida, mis sees toimub?
Ma küsiks niipidi, et miks peaks tahtma see keps just vändakaela keskel püsida? Kui ülevalt ikka jõuga peale surutakse, siis tahab ta ju enda kuskile vastu toetada, ja miks ei peaks ta seda vastu vändakaela külge tegema? Siit me jõuame sinna, et see 1mm kallet vertikaali suhtes on kepsu pikkust arvestades piisavalt väike, et mootori töötamist see muidugi ei häiri. Aga mis juhtub, on see, et kasvab hõõrdejõud kolvi vastaspoolsele seinale. Kolb hakkab ebaühtlaselt kuluma, ja seda sealt, kust see mõeldud pole. Samuti hakkab ju kiiresti kuluma kepsu kaela serv sealt kus ta vastu vänta toetab, kuna vastav jõud kasvas tohutult, võrreldes sellega, mis ta kepsu vertikaalse asetuse puhul olla võis. Ka saab saale ju ebaühtlase koormuse ja hakkab nurgast kuluma.
Ehk et muidugi, selline mootor töötab, iseasi kui kaua.
Ma küsiks niipidi, et miks peaks tahtma see keps just vändakaela keskel püsida? Kui ülevalt ikka jõuga peale surutakse, siis tahab ta ju enda kuskile vastu toetada, ja miks ei peaks ta seda vastu vändakaela külge tegema? Siit me jõuame sinna, et see 1mm kallet vertikaali suhtes on kepsu pikkust arvestades piisavalt väike, et mootori töötamist see muidugi ei häiri. Aga mis juhtub, on see, et kasvab hõõrdejõud kolvi vastaspoolsele seinale. Kolb hakkab ebaühtlaselt kuluma, ja seda sealt, kust see mõeldud pole. Samuti hakkab ju kiiresti kuluma kepsu kaela serv sealt kus ta vastu vänta toetab, kuna vastav jõud kasvas tohutult, võrreldes sellega, mis ta kepsu vertikaalse asetuse puhul olla võis. Ka saab saale ju ebaühtlase koormuse ja hakkab nurgast kuluma.
Ehk et muidugi, selline mootor töötab, iseasi kui kaua.
Kuna küsimuse püstitus oligi algselt, et "Mis võib juhtuda?", siis siin peaks olema vastus- nurgast kulunud saaled, kulunud kepsukaela küljed, kulunud kolviküljed. Ise proovind pole, aga ei näe ka põhjust, miks peaks keps end keset vändakaela hoidma. Ja kui ta seda ei tee, siis kõik need tagajärjed sünnivad.onesuspect kirjutas: Et siis küsimus mis võib juhtuda kui panna kitsamad kepsud sisse?
See 0,4mm on ju külmalt. Alumiiniumkeps paisub rohkem kui teras/malmvänt, seega kuumalt on too vahe veel väiksem. Rohkem nagu õlikliirens juba. Saale alla pressitav õli tulebki ju sealt kõrvalt välja ja moodustab ka sinna õlipadja. Ka saale ja vändakaela vahel sul ju lõtk, see ei tähenda, et seda niisama suurendada tohib.Veuks kirjutas:See ainult minu arvamus.Aga kui ei juhtu selle 0,4mm vahega midagi ei juhtu ka kummagil pool 1mm vahega midagi.Vastu käiia ta ju ei tohigi ja kui ta loksuks seal ka selle 0,4mm vahega peaks vanad saaled seest kumerad olema.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
- onesuspect
- Postitusi: 345
- Liitunud: 14.11.2007 12:21
- Asukoht: tln
Re: K: kui kasutada kitsamaid kepse?
Taxu argumendid on jah, piisavad!
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.