Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
pilsner
Postitusi: 30
Liitunud: 26.11.2004 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas pilsner »

Ultron kirjutas:1,8s 60ft liimirajal on isegi stock 4wd kohta kuidagi vähe ikkagi. Viimasel AC sügis Dragil lasid ka mõned 14s quattrod 1,8x 60ft starte Kiltsil, mis liimirajaga kuidagi võrdlust ei kannata. Eks 6MPS on korraliku kaaluga ja see kuni 50% jõudu tagatelge võiks kiire stardi jaoks olla suurema numbriga asendatud. Üldiselt kui USA versioonis stock pill sõidab 13,6-13,7 liimirajal, siis pakun 300+ whp kanti järgi aidatud kodumaine võiks Kiltsil 13 sisse kenasti jõuda. Eriti arvestades, et ise sain 13,7 ja seda kitsa 225 lamelli 2,25s 60ft stardi, lahtise akna ning nagu neljandale vahetades kuulda ka libiseva siduriga :lol:
Nagu saan aru, siis see 13.7 on sõidetud 6 MPS-ga ?
Ennustamisega ma ei tegele (1/4 aja kohapealt), aga stockiga võrrelda kindlasti ei saa, kui auto on õiges seades. Kui ilmad väga ei keera, eks siis oktoobris oleme juba targemad
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Ultron »

Sa vist jätsid selle youtube video vaatamata. 13,7 sõidetud ca 300rwhp V8'ga aga eks ootab oktoobrit täpsemate numbrite jaoks.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas KaroK »

Ultron kirjutas:Sa vist jätsid selle youtube video vaatamata. 13,7 sõidetud ca 300rwhp V8'ga aga eks ootab oktoobrit täpsemate numbrite jaoks.
Kumb auto neist 4-veoline on ?
Ultron
Postitusi: 82
Liitunud: 03.10.2009 16:27
Asukoht: Tln

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Ultron »

rwhp = rear wheel hp. Mu point oli selles, et kui mitte just kõige roosilise pidamisega tagaveoline suudab analoogse jõuga 13s sisse sõita, siis suudab seda ka 4wd.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
mth
Postitusi: 85
Liitunud: 12.10.2006 15:56

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas mth »

Igatepidi kohatud võrdlused tõesti, kas Mazda on siis tõesti nii vägeva kasti ehitanud mis vabalt liimirajal clutch drop starte kannatab? Ma ise arvasin, et tehasest pani ainult Audi selliseid autodele külge :)

Teine variant on muidugi see, et sidur libiseb piisavalt, et pöörded ei langeks kuid mitte nii palju, et auto ei liiguks:) Endal paranes küll 60ft tänu rehvide vananemisele ja pidamise kaotamisele, tutikad rehvid poosid stardis mootori kinni ja kiirendamisel tuli väike võimsuse auk sisse.
quattro was here
Kasutaja avatar
pilsner
Postitusi: 30
Liitunud: 26.11.2004 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas pilsner »

mth kirjutas:Igatepidi kohatud võrdlused tõesti, kas Mazda on siis tõesti nii vägeva kasti ehitanud mis vabalt liimirajal clutch drop starte kannatab? Ma ise arvasin, et tehasest pani ainult Audi selliseid autodele külge :)

Teine variant on muidugi see, et sidur libiseb piisavalt, et pöörded ei langeks kuid mitte nii palju, et auto ei liiguks:) Endal paranes küll 60ft tänu rehvide vananemisele ja pidamise kaotamisele, tutikad rehvid poosid stardis mootori kinni ja kiirendamisel tuli väike võimsuse auk sisse.
Arvan samuti, et ei saa ja ei ole mõtet võrrelda rwd ja awd autode 60ft aegasid (kui räägime tavarehvidest).
No selge on see, et Audide käigukastid on hoopis teisest puust. Sidur ongi siiamaani põhimõtteliselt koguaeg libisenud sedavõrd piisavalt, et ei tekiks "puu tagant" pääsemise effekti. Oktoobrist on peal racing sidur koos poole kergema hoorattaga, mis ei tohiks mitte ühe nurga alt läbi libiseda, seega varsti oleme targemad :)
MazdaGTI
Postitusi: 125
Liitunud: 03.09.2005 23:13
Asukoht: Tagadi getho.
Kontakt:

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas MazdaGTI »

Aga katsetama hakkad ikka juba tugevdatud kasti sisuga?
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
pilsner
Postitusi: 30
Liitunud: 26.11.2004 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas pilsner »

MazdaGTI kirjutas:Aga katsetama hakkad ikka juba tugevdatud kasti sisuga?
Ei. Praktiliselt tervenisti uus sisu.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Marko »

siduri taha ei tohiks asi enam jääda :)

Pilt
Pilt
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
pilsner
Postitusi: 30
Liitunud: 26.11.2004 19:20
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas pilsner »

Uue sisuga käigukast ja kangem sidur all, päris hea üle pika aja tõristada.
Sidur on palju konkreetsem ja tugevam, õnneks väga on/off ei ole.
Järgmine nädal läheb loodetavasti FMIC paigaldamiseks + veel nipet-näpet tööd ootamas.

Suured tänud Autopeatusele, Markole eelkõige.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Ragnar »

Versatuneri arendaja Steve leidis lõpuks lahenduse peale käiguvahetust olevale "puterdamisele". Nimelt originaalis leevendatakse käiguvahetusel toimuvat koormust veoülekandele mingisuguse koormuse piiranguga. Sumpsi ja sisselaske modiga autod tahavad aga kiiresti peale käiguvahetust boosti üles lüüa ja tekibki nö. puterdamine kui originaal aju seal midagi korrigeerida tahab. Nagu mõned pütid korraks ei käiks ja paugub.

Paremini pole see auto veel kunagi sõitnud. Praegu on ainult väike mure boosti spike'is mis viienda käiguga on lausa 1.5bari. Viskab küll veidi rohkem boosti, aga piirajani alla 1.1bari ei kuku.
Saatsin logid usasse Stevele ära ja nõudsin rohkem boosti :-D Tühikäiku on vaja ka veidi tõsta ja 1.3bari kuni cooleri installini oleks täitsa rahuldav. Logisin ka cooleri efektiivsust lisaks muudele asjadele ja sellest ka väike klõps.
Manused
logviewer.JPG
logviewer.JPG (123.59 KiB) Vaadatud 8766 korda
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Ragnar »

Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Mihkel »

Ragnar kirjutas:Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.
Nüüd liigub MPS paremini kui Bemm? :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Ragnar »

Mihkel kirjutas:
Ragnar kirjutas:Sain täna ka uue mapi kätte. Uus map peale ja logima. Vaatame kuidas boosti hoiab ja kuidas originaal cooler tõstetud boostiga hakkama saab.
Nüüd liigub MPS paremini kui Bemm? :-D
Kindlasti liigub :) Persedüno järgi küll :)

Boost solenoidi juhtimisega on aga jama. Viskan ka kaks klõpsu üles. Eelmine vs. praegune map.
Tahtsin rohkem boosti ja vähem boosti spike'i. Spike on küll väiksem, aga kukub liiga alla ja siis uuesti kasvab sutsukese.
Manused
boost2.png
Uuem map
(56.94 KiB) Allalaaditud 8373 korda
boost1.png
Esialgne
(53.62 KiB) Allalaaditud 8373 korda
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Re: Mazda 6 MPS 2,3T 2006 -=pilsner=-

Postitus Postitas Ragnar »

Leidsin vana graafiku.

Sinine joon siis stock.
Punane 3" DP, race cat, 3" lõpuni ja lõpus jaguneb 2x2.75" + Fujita CAI
stock_vs_valjalase.JPG
(183.23 KiB) Pole veel allalaaditud
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta