
Nissan 200SX '90 Kilplane
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Sa oled vist päris julge, et niimoodi poole persega kokku pandud asjaga ringi lased ja loodad, et midagi katki ei lähe 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Sellekohta võib öelda, et saage tuttavaks !, Tõnis ! :D
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
noo rikas segu ei tee hullu. tahmab ant natu. praegu jääb seisma kuni summuti ja õhutorud korda saab..
ega ses suhtes, et piinata seda ei kannata.. saab ant 2k pöörete juures sujuvalt sõita.. alla selle möliseb summuti nii et kõik kajab
ega lõpuks muudmoodi vigu teada ei saa, kui peab sõitma.. sellepärast tiirule läksingi.
ja nagu sellise nissaniga ikka, siis iga 5 min järel tuleb ikkagi korraks turbo tööle panna.
torumajandusega lõpetan, siis viib timmida kusagile.. seda elektri asja ma ei mõika.
ega ses suhtes, et piinata seda ei kannata.. saab ant 2k pöörete juures sujuvalt sõita.. alla selle möliseb summuti nii et kõik kajab
ega lõpuks muudmoodi vigu teada ei saa, kui peab sõitma.. sellepärast tiirule läksingi.
ja nagu sellise nissaniga ikka, siis iga 5 min järel tuleb ikkagi korraks turbo tööle panna.
torumajandusega lõpetan, siis viib timmida kusagile.. seda elektri asja ma ei mõika.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
esimest korda jäin selle autoga täna teele.
sõitsin päris pikalt ennem. korra kadus 1 pütt ära, põhjuseks oli lahti tulnud süütepooli pistik(klamber katki)
selle panin kokku tagasi, käis jälle ilusti.
sõitsin veel hulga kilomeetreid, kõik toimis elniselt ilusti.
käisin siis viimsi taga proovimas, kõik oli kena aga kõrgematel pööretel (5k+) kadus jõud natukene ära. (4-5 käik)
tagasi tulin, mõtlesin, et lasen motol jahtuda, et kohe pargin ära ka. tiksusin rahulikult 1.5k-2k pööretega kodupoole ja korraga suri auto välja, hoopealt proovisin käima tõmmata käiguga, ei midagi. starteriga ringi vedab kenasti, voolu on, aga käima ei lähe..
hammasrihm on terve. vähemalt VL nukk käis ringi. vaatasin kõik pistikud üle, kõik oli korras. miski lahti polnud tulnud.
oksab keegi fenomeni seletada? kütusepump töötab, kütet on, elektrit on.
kohe lähen proovin, kas sädet on. aga siin targemad arvasid, et äkki cas andur saba andnud. praegu surfan manuali, kuidas seda testida.
õhutorud sain tehtud, peavad kenasti rõhku. tegemata on veel ainult turbo õhuvõtu toru, praegu peldikutorudest aga see hoiab vaakumit enamvähem.
sõitsin päris pikalt ennem. korra kadus 1 pütt ära, põhjuseks oli lahti tulnud süütepooli pistik(klamber katki)
selle panin kokku tagasi, käis jälle ilusti.
sõitsin veel hulga kilomeetreid, kõik toimis elniselt ilusti.
käisin siis viimsi taga proovimas, kõik oli kena aga kõrgematel pööretel (5k+) kadus jõud natukene ära. (4-5 käik)
tagasi tulin, mõtlesin, et lasen motol jahtuda, et kohe pargin ära ka. tiksusin rahulikult 1.5k-2k pööretega kodupoole ja korraga suri auto välja, hoopealt proovisin käima tõmmata käiguga, ei midagi. starteriga ringi vedab kenasti, voolu on, aga käima ei lähe..
hammasrihm on terve. vähemalt VL nukk käis ringi. vaatasin kõik pistikud üle, kõik oli korras. miski lahti polnud tulnud.
oksab keegi fenomeni seletada? kütusepump töötab, kütet on, elektrit on.
kohe lähen proovin, kas sädet on. aga siin targemad arvasid, et äkki cas andur saba andnud. praegu surfan manuali, kuidas seda testida.
õhutorud sain tehtud, peavad kenasti rõhku. tegemata on veel ainult turbo õhuvõtu toru, praegu peldikutorudest aga see hoiab vaakumit enamvähem.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Casi juhe küljes? Kui jah, siis proovi andur välja vahetada.
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
juhe küljes ilusti. see on klambriga seal ka, ära ei saa kukkuda..
pole mul teist võtta kusagilt.. endiselt otsin, kuidas seda testriga kontrollida saaks.
lihtsaim varjant praegu on cop maha, küünal otsa ja vaadta kas säde on. kui ei ole, siis kindel et süütesüsteemis el. jama
pole mul teist võtta kusagilt.. endiselt otsin, kuidas seda testriga kontrollida saaks.
lihtsaim varjant praegu on cop maha, küünal otsa ja vaadta kas säde on. kui ei ole, siis kindel et süütesüsteemis el. jama
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
CAS andur peaks nagu olema korras. manualis ütles, et signaal mis sealt tuleb on umbes 5 volti, muidu 0. võtsin ta maha, ajasin ringi.. muidu oli 0.2 ja signaali ajal 5.2.
pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.
käisin kõik juhtmed ja pistikud üle. midagi ei leidnud.. kaitsmed ja releed vaatasin üle, ikka ei midagi.
mul on mõte lukus.

küünal ka naljakalt põlenud, nagu oleks rikas ja lahja korraga.

pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.
käisin kõik juhtmed ja pistikud üle. midagi ei leidnud.. kaitsmed ja releed vaatasin üle, ikka ei midagi.
mul on mõte lukus.



küünal ka naljakalt põlenud, nagu oleks rikas ja lahja korraga.


"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Kui CAS on optiline andur, siis pane süüde sisse ja mõõda juhtmetel pingeid. St juhtme soone ja kere massi vahel.kilplane kirjutas:juhe küljes ilusti. see on klambriga seal ka, ära ei saa kukkuda..
pole mul teist võtta kusagilt.. endiselt otsin, kuidas seda testriga kontrollida saaks.
lihtsaim varjant praegu on cop maha, küünal otsa ja vaadta kas säde on. kui ei ole, siis kindel et süütesüsteemis el. jama
Üks peaks olema stabiilselt 0.
Teine peaks olema sisselülitatatud süütega 12v
Kolmas ja neljas peaksid olema signaalid, ehk siis olenevalt mootori asendist kas 0 või 5 V.(aja mootorit aeglaselt ringi)
Sellised olid ainsad andmed, mis kiirelt netist leidsin.
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... sanTrigger" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
just täpselt nii ka oli. just täpselt seda ma ka tegin. küll aga keerasin selleks casi maha, mitte ei ajanud motot ringi.. oluliselt lihtsam.. veel ideid??


"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Kui COP sädet ei anna, siis teda kas ei toideta või ei lülitata.
vt kas tahho starteri ajal näitab? Kui ei, siis aju CAS'ist ei tea midagi. Kui jah, siis vt üle kas COPi plaadi väike massijuhe on ilusti kaane küljes.
Vt kas süütevõimendi pistik on lahti.
Võta copide pistik lahti, mõõda, sealt tuleb 1x 12V ja 4x lülitatavat massi. 6. ots, mis tagant välja keeratud ei puutu asjasse. Süüde sisse ja kõigepealt mõõda kas ühel see 12V on. Siis pane testri 1 ots 12v ja mõõda testri teise juhtmega, kas käiamise ajal mõni neist 4'st otsast signaali pinget (tegelt massi) näitab. Kui ei midagi, siis proovi teist võimendit. Kui näitab, siis viga ikka selles peenes massis. Kui ikka ei aita, siis mõõda, kas võimendisse sisse signaal tuleb - peavad need mingit pinget kõigutama (ma mõõdaks jälle nii, et 1 ots aku 12v peal).
1 test veel, ajust 4 juhet mis sisse tulevad.
vt kas tahho starteri ajal näitab? Kui ei, siis aju CAS'ist ei tea midagi. Kui jah, siis vt üle kas COPi plaadi väike massijuhe on ilusti kaane küljes.
Vt kas süütevõimendi pistik on lahti.
Võta copide pistik lahti, mõõda, sealt tuleb 1x 12V ja 4x lülitatavat massi. 6. ots, mis tagant välja keeratud ei puutu asjasse. Süüde sisse ja kõigepealt mõõda kas ühel see 12V on. Siis pane testri 1 ots 12v ja mõõda testri teise juhtmega, kas käiamise ajal mõni neist 4'st otsast signaali pinget (tegelt massi) näitab. Kui ei midagi, siis proovi teist võimendit. Kui näitab, siis viga ikka selles peenes massis. Kui ikka ei aita, siis mõõda, kas võimendisse sisse signaal tuleb - peavad need mingit pinget kõigutama (ma mõõdaks jälle nii, et 1 ots aku 12v peal).
1 test veel, ajust 4 juhet mis sisse tulevad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
copidel mass on, vaatasin üle. 12 jookseb peale, kui süüde sees.
tahhokas ei liikunud, kui starterit anda.. võimalik, et liiga vähe pöördeid aga jah..
ehk on kellelgi mõnda CAS andurit proovida anda, kui viga laheneb, siis ostan ära.
tahhokas ei liikunud, kui starterit anda.. võimalik, et liiga vähe pöördeid aga jah..
ehk on kellelgi mõnda CAS andurit proovida anda, kui viga laheneb, siis ostan ära.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Müüa võin, laenata ei viitsi.kilplane kirjutas:copidel mass on, vaatasin üle. 12 jookseb peale, kui süüde sees.
tahhokas ei liikunud, kui starterit anda.. võimalik, et liiga vähe pöördeid aga jah..
ehk on kellelgi mõnda CAS andurit proovida anda, kui viga laheneb, siis ostan ära.
Kas pihustid löövad? Kui ei siis, asi CAS'is, ajus või juhtmestikus.
Kui jah, siis viga süütevõimus, ajus või juhtmestikus.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
kilplane kirjutas:
pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Sry, aga siis ju CAS töötab.RKsilver kirjutas:kilplane kirjutas:
pihustid pritsivad, ringi mootor käib, rihmad on peal, aga sädet ei ole.
Kontrolli süütevõimendi väljundeid.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
proovisin ka teist CAS andurit, ja ei midagi.
pihustid minurust löövad, kuna pensu haistu tuleb, kui küünlad maas.
kumb pool süütevõimendist on väljund? parem või vasak pool? ja kuidas seda testida?
kas süütevõimendi tohib massi puutuda?
juhtmestiku ja aju peale olen ma ise ka mõelnud, aga ajust kärsahaisu vähemalt ei tundnud.. lahti pole võtnud.
mida see tähendab, et tahhokas ei liigu, kui starteriga ringi kerida?
ja üks imelik asi tuli veel meelde, kui masin veel sõitis, siis vahest kukkus spidomeeter nulli. seda just sõitu alustades..
kas see võib ka olla mõni aju appikarje, et midagi on valesti?
pihustid minurust löövad, kuna pensu haistu tuleb, kui küünlad maas.
kumb pool süütevõimendist on väljund? parem või vasak pool? ja kuidas seda testida?
kas süütevõimendi tohib massi puutuda?
juhtmestiku ja aju peale olen ma ise ka mõelnud, aga ajust kärsahaisu vähemalt ei tundnud.. lahti pole võtnud.
mida see tähendab, et tahhokas ei liigu, kui starteriga ringi kerida?
ja üks imelik asi tuli veel meelde, kui masin veel sõitis, siis vahest kukkus spidomeeter nulli. seda just sõitu alustades..
kas see võib ka olla mõni aju appikarje, et midagi on valesti?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 
