M: Audi s4 1992
M: Audi s4 1992
Panen müüki oma igapäeva liikuri, kuna oleks raha vaja garaaši ehituseks. Hinda saab natuke ka painutada. Loomulikult vaatan üle ka vahetusvõimalused.
Niipalju veel lisaks et peale seda kui auto omale uue tehnika sai olen sõitnud max 1000 km.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 57dafb8f3f
Rohkem infot läbi telefoni. 5069458
Terv, mihkelm
Niipalju veel lisaks et peale seda kui auto omale uue tehnika sai olen sõitnud max 1000 km.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 57dafb8f3f
Rohkem infot läbi telefoni. 5069458
Terv, mihkelm
Re: M: Audi s4 1992
vigadest: soojast peast on tühikäigu probleemid, ilmselt vaakumi leke.
vaja oleks ka uut piuripedaali koos silindriga.
65000.-
vahetuseks võib pakkuda ka avariilisi sõidukeid ja ka rasketehnikat.
vaja oleks ka uut piuripedaali koos silindriga.
65000.-
vahetuseks võib pakkuda ka avariilisi sõidukeid ja ka rasketehnikat.
Re: M: Audi s4 1992
Praegu segi peaga kohe küsin ära, et mittekedagi kaine peaga solvata.
Misasi sellel kullast on? või on sul tekkinud suur isu nike tresside ja juuksegeeli järele?(viimane tuka püsti ajamiseks)
Mis väärtus on "peaks olema ligikaudu" 350Hp? kas seda ütleb täpne p*rsedüno? Või on sul tõesti pandud hind selle pärast, et ostjaid peletada?
Misasi sellel kullast on? või on sul tekkinud suur isu nike tresside ja juuksegeeli järele?(viimane tuka püsti ajamiseks)
Mis väärtus on "peaks olema ligikaudu" 350Hp? kas seda ütleb täpne p*rsedüno? Või on sul tõesti pandud hind selle pärast, et ostjaid peletada?
Re: M: Audi s4 1992
Palun ära lägasta täis peaga teiste inimeste auto müügiteemasid.Aigo kirjutas:Praegu segi peaga kohe küsin ära, et mittekedagi kaine peaga solvata.
Misasi sellel kullast on? või on sul tekkinud suur isu nike tresside ja juuksegeeli järele?(viimane tuka püsti ajamiseks)
Mis väärtus on "peaks olema ligikaudu" 350Hp? kas seda ütleb täpne p*rsedüno? Või on sul tõesti pandud hind selle pärast, et ostjaid peletada?
Lisaks paneb müüja autole alghinna, mitte ostja. Kui sinu arvates on see palju, siis mina näen seal kuulutuses nr nii, et helista ja hakka kauplema.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: M: Audi s4 1992
no Keegi pidi selle ära küsima, müüja ei kirjuta, et misasi sellel kullast on, et hind selline on. Eks kui modedele ei meeldi saavad nemad ka mu postitude kustutada. Hind määratakse siiski mõistlikult arvestades müüdava eseme keskmist turuhinda, mitte sinna investeeritud summasid. Kuigi veel katlen ka, et sellesse autosse kasutaja üldse midagi investeerinud on, sest alles ta müüs siinsamas ka ford T-birdi. Sel ajal tal aga veel seda essi polnud.
EDIT: kuulutuses kirjas olevad modid on ju vaid tüüpvigade parandus. Selleks, et järgmine omanik ei peaks iga õlivahetusega mootorit vahetma.
EDIT2: oi nüüd jõudis kohale sellepärast ongi hind selline. Mootoriostmisrahasid jääb järgmisel omanikul järele.
SRY minu viga.
EDIT: kuulutuses kirjas olevad modid on ju vaid tüüpvigade parandus. Selleks, et järgmine omanik ei peaks iga õlivahetusega mootorit vahetma.
EDIT2: oi nüüd jõudis kohale sellepärast ongi hind selline. Mootoriostmisrahasid jääb järgmisel omanikul järele.
SRY minu viga.
Re: M: Audi s4 1992
Kuskil pole kirjas, et autol midagi kullast küljes on? Ma lihtsalt ei hakka siin pikalt laialt lahti seletama et palju midagi maksab, eks iga asjahuviline teab seda omast käest.
Loomulikult ma informeerin tõsiseid huvilisi kõigis küsimustes, telefoni nr on endine.
Häbi häbi Aigo.
Loomulikult ma informeerin tõsiseid huvilisi kõigis küsimustes, telefoni nr on endine.
Häbi häbi Aigo.
Re: M: Audi s4 1992
Valgustan siis natuke teemat kuna Aigo kulla jutt tundus solvanguna.Mina ostsin selle auto originaal seades (169kw).
Peale seda olen autot natuke järgi aidanud (umbes 270kw).
Peale mootori on läinud veel veermikusse 15000.- + saalede ja õlipumba tööde 13000.- +
kogu kama seoses turbo ja sellega seonduva vahetusega(umbes 22000.-) + kogu jama tööraha
16000.- (pluss eelmise omaniku kulutused, (uus käigu kast, koni amordid, madaldus vedrud, 18'' jne) Kui nüüd arvutada auto oma hind umbes 45000.- siis 60 000.- peaks ju olema täiesti mõstlik hind? Kahjum on nii või teisiti suhteliselt korralik, kuid midagi pole parata, päris ilmaeest ei taha kuidagi ära anda, raha oleks nagu vaja.
Lihtsalt teadmiseks, et esse müüakse tõesti suht odava raha eest praegu kuid see ei tähenda seda ,et nendesse mitte sentigi investeerima ei peaks. Kuna essi varuosad on kallid tuleb lõppude lõpuks ikkagi kallim osta odava raha eest katkine ess, ja siis otsast parandama hakata (omast lollusest teada). Loomulikult on erandeid, et tõesti ongi omanik olnud väga hoolas ja autole kuuma pole andnud. Kuid seda juhtub harva, enamasti elatakse ikka jalgadega pedaalide otsas, nii et sillad kolisevad.
Absoluutselt ei kiida ma oma autot parimaks, lihtsalt palju-palju kulu ja muid osi on vahetatud mis säästab oluliselt järgmise omaniku rahakotti. Teada on et s seeria audit nii või teisiti on suhteliselt kulukas pidada, kuid korras isendiga on sõidurõõmu ka kogu raha eest, pealegi on talv kohe-kohe tulemas.
Ootan ka endiselt teiepoolseid pakkumisi (a'la 30 kilo tulen kohe järgi pole mõtet teha)
Terv, mihkelm
5069458
Peale seda olen autot natuke järgi aidanud (umbes 270kw).
Peale mootori on läinud veel veermikusse 15000.- + saalede ja õlipumba tööde 13000.- +
kogu kama seoses turbo ja sellega seonduva vahetusega(umbes 22000.-) + kogu jama tööraha
16000.- (pluss eelmise omaniku kulutused, (uus käigu kast, koni amordid, madaldus vedrud, 18'' jne) Kui nüüd arvutada auto oma hind umbes 45000.- siis 60 000.- peaks ju olema täiesti mõstlik hind? Kahjum on nii või teisiti suhteliselt korralik, kuid midagi pole parata, päris ilmaeest ei taha kuidagi ära anda, raha oleks nagu vaja.
Lihtsalt teadmiseks, et esse müüakse tõesti suht odava raha eest praegu kuid see ei tähenda seda ,et nendesse mitte sentigi investeerima ei peaks. Kuna essi varuosad on kallid tuleb lõppude lõpuks ikkagi kallim osta odava raha eest katkine ess, ja siis otsast parandama hakata (omast lollusest teada). Loomulikult on erandeid, et tõesti ongi omanik olnud väga hoolas ja autole kuuma pole andnud. Kuid seda juhtub harva, enamasti elatakse ikka jalgadega pedaalide otsas, nii et sillad kolisevad.
Absoluutselt ei kiida ma oma autot parimaks, lihtsalt palju-palju kulu ja muid osi on vahetatud mis säästab oluliselt järgmise omaniku rahakotti. Teada on et s seeria audit nii või teisiti on suhteliselt kulukas pidada, kuid korras isendiga on sõidurõõmu ka kogu raha eest, pealegi on talv kohe-kohe tulemas.
Ootan ka endiselt teiepoolseid pakkumisi (a'la 30 kilo tulen kohe järgi pole mõtet teha)
Terv, mihkelm
5069458
Re: M: Audi s4 1992
55 000.-
või 50 000 ja jätan segukella omale.

või 50 000 ja jätan segukella omale.
Re: M: Audi s4 1992
Nüüd on pidurid ka korras, lund hakkas ka sadama...
Viimane hind 50 000.- raha koos wb-ga.

Viimane hind 50 000.- raha koos wb-ga.
Re: M: Audi s4 1992
Suht offtopic kahjuks aga 250kw on pigem 350hp,
270kw on ikka vähe rohkem...
270kw on ikka vähe rohkem...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA