K:Nissan 200sx s13

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Walkman
Postitusi: 22
Liitunud: 26.04.2010 19:02
Asukoht: Tartu

K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Walkman »

Autoks siis s13 ja mured järgmised :
1) Jahutusvedeliku temperatuuri seier näitab rohkem keemis punkti lähedusse, päris punase peale ei lähe aga suht tema juures, kohapeal on kõik normaalne, sai käidud maanteel auto mootor normaalne soe nagu paar korda kiirendad max 120 viskab seieri põhja, sai siis kõrvale tõmmatud suretasin välja, auto uuesti tööle näidik langes 2 vahe võrra.
(temperatuuri anduri vahetasin välja ikka sama jama)
2)4500-5000(5200) sinna vahemikku kaob autol jõud ära ning 5000 juures käib väljalaskes 1-2 pauku ning auto liigub edasi.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas kilplane »

segu lahja siis läheb kuumaks.. segu rikas, siis paugutab. üldjuhul. kui rikas siis ka jõudu vähe... poob kinni justkui.
golf 2 turboga on sarnane jama.. algne kiirendus normis, tuleb boost taha, siis viskab segu rikkaks, natu aega poob ja siis mingist hetkest läheb segu järsult perfektseks ja kiirendab korralikult. küll aga kuumaks ta meil ei lähe. võivad ka täiesti iseseisvad probleemid olla. et neil seost ei ole.
kontrolli pena rõhk üle ja kütusesegu. kala võib olla ka sajas muus asjas.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas murjam »

See, et minekut väga ei ole ning paugub või mida iganes, on tõesti paha ning võib viidata mingile probleemile mille olemasolu korral väga paugutada ei tasu (näiteks lahja segu). Lahja segu põleb küll kuumemalt, kuid auto jahutussüsteem on ehitatud sellise varuga, et paljalt lahja segu pärast temperatuur küll tõusma ei hakka, eriti veel maanteel. Ühesõnaga, 90% tõenäosusega on need erinevad probleemid.

Jahutusvedeliku temperatuuri seier ei ole kuigi täpne, kuid tõustes tuntavalt üle poole, viitab ta ikkagi juba ~100C temperatuuridele. Kas jahutusvedelikku on ikka piisavalt (võib-olla lihtsalt leke)? Radikas saab kenasti õhku? Jahutusvedelikku paisupaagi ülevoolust välja ei löö (kaanetihend või kaanes pragu)? Termostaat on ka variant, kuigi enamasti jäävad nad väsides ikka avatud asendisse. Veepumba viga võib ka olla.. Rohkem variante nagu eriti polegi. Tuleb neid ükshaaval välistama hakata.
Lauda nitro
Walkman
Postitusi: 22
Liitunud: 26.04.2010 19:02
Asukoht: Tartu

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Walkman »

Radikaga on selline teema et ees on cooler aga ei usu et to nüüd õhku läbi ei lase.
Ploki kaane ja mõrad välistaks sest siis oleks surve jahutus süsteemis, varras oleks kh valgeks tõmbanud ja valge toss tagant.
Termostaat kh ju kui oleks kinni siis ta peaks isegi kohapeal minema päris kuumaks kui on ntks kinni kiilunud vms ???
Paisupaagist jne välja ei aja ega midagi kui kuumaks läheb siis nata tuleb juurde ning kui jahtub võtab tagasi
Kuda veepumpa kontrollida ?? sest enne kokkupanekut kui voolikud peal polnud sai käega seda keeratud ja kulistas küll või mingi teine moodus ?? (ei jaga veel neid asju nagu peaks õpin alles :D)

Aitähh ette vastuste eest !!
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Astrona »

nu mul oli taoline temp probleem, siis 1 voolik oli praguline ja täispööretel kõrge tempiga hakkas läbi aurama, mis tõttu jahutussüstemi normaalset rõhku ei saanud tekkida.

Kui 4-5vahel katkub ja 5'st edasi läheb, võib tõesti segu sigalahja olla, ja sul on juba vedanud, kui kolvid terved. Katkumise ajal kaob boost ära ja jagub jälle kütust, ning sõidabki edasi.
Kontrolli benapump üle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Walkman
Postitusi: 22
Liitunud: 26.04.2010 19:02
Asukoht: Tartu

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Walkman »

Paukumisega selline asi et käisin üv-l ära kohapeal pole midagi, nagu välja sain 3200 juures hakkas paukuma ning sai vaadatud segu kella et paukumise ajal viskab segu täiesti lahjaks (nüüd siis auto seisab sest ei julge sõitagi sellise jutu peale) aga kummal teist nüüd õigus on kas kilplasel või astronal ?? kilplasel et segu rikas siis paugub astronal jällegi vastupidi.(kuidas bensiini pumpa kontrollida ? ja kes tartus seadistada oskab aju vms ??) Homme kontrollin kütuserõhu ära.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Astrona »

Walkman kirjutas:Paukumisega selline asi et käisin üv-l ära kohapeal pole midagi, nagu välja sain 3200 juures hakkas paukuma ning sai vaadatud segu kella et paukumise ajal viskab segu täiesti lahjaks (nüüd siis auto seisab sest ei julge sõitagi sellise jutu peale) aga kummal teist nüüd õigus on kas kilplasel või astronal ?? kilplasel et segu rikas siis paugub astronal jällegi vastupidi.(kuidas bensiini pumpa kontrollida ? ja kes tartus seadistada oskab aju vms ??) Homme kontrollin kütuserõhu ära.
Nu kilplane rohkem nagu mu õpipoiss :lol:
No kas lissalt paugub või poob kinni kah, pigem ikka lahja. Paugub see tõttu, et segu on nii lahja <20:1 ja pikapeale saab sumpasse nii palju kütust et käibki pauk. võid ka süüte kala ajal välja keerata ja küünalt vaadata, aga nomõtekam kohe uus pump sisse panna :)
Ega keegi sul aju seadistama hakka. Lihtsalt asjad tuleb ära remontida. Vana pump mis peale seismist eriti kipub otsad andma on tüüpviga. Kui pump kehva, ja 3200 boosti all paugub, siis ilma boostita 2500rpm võid ikka oma sõidud sõita, peaasi et ei pressi.
nu manomeeter tuleb vahele panna ja sõiduajal jälgida.
Kui on käepärast kolmik, õlirõhu andur ja õlirõhukell, siis võid ka elektriliselt seda jälgida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas kilplane »

Esimeses postis kirjutas ka, kaob ära jõud.. tekkis paralleel kohe golf 2 anomaaliaga.
samamoodi.. boost tuleb järgi, segu läheb rikkaks jõud kaob ära.. paugutab ja siis läheb segu normi ja masin sõidab väga hästi.
lahjat segu pole veel elus omasilmaga näinud, seega see poel minu ekspertiisi ala.. (küll aga olen näinud tagajärgi.)
kumbal õigus on, on lihte ju.. kui sul segukell näitas, et lahjaks läks siis ilmselgelt ei ole probleem sama mis mina välja pakkusin, seega astronal õigus..

tõsi et olen õpipoiss aga ühtteist tean kah..
proovi sumpast 1.5-2m leeki saada.. :D
meil käis nagu kellavärk see.. nii kui gaasi lahti lasid, viskas aga tagant leeki.. ei mingit süütepooli ega pihustit ei olnud juurde topitud.. võta ant temp andur ja tühikäigu anduri pistikud küljest ära ja tuleb!
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Walkman
Postitusi: 22
Liitunud: 26.04.2010 19:02
Asukoht: Tartu

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Walkman »

Probleem leitud ja homme siis vaja tartus kusagilt leida uus kütuse pump
präägu näitas 2bari ja tõusis 3meni kuid ainult hetkeks ja langes tagasi 2 peale
Proovisime buumeri 2.0 kütuse pumpa mis on 4 barine töötas asi ilma mingi probleemita
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Astrona »

Walkman kirjutas:Probleem leitud ja homme siis vaja tartus kusagilt leida uus kütuse pump
präägu näitas 2bari ja tõusis 3meni kuid ainult hetkeks ja langes tagasi 2 peale
Proovisime buumeri 2.0 kütuse pumpa mis on 4 barine töötas asi ilma mingi probleemita
baasrõhk peaks 3bar olema, ehk siis tühikäigul vaakumiga ~2.2 ja 0.7bar boostiga 3.7bar.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Walkman
Postitusi: 22
Liitunud: 26.04.2010 19:02
Asukoht: Tartu

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Walkman »

No egas midagi käisin tartust tallinna ära carshoppi pumba järgi kõik hea sain pumba ilusti kätte
nüüd jebisin paar tundi pump 0 ei tööta :D:D:D hea üllatus (või ma ühendan midagi valesti ??)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Astrona »

Walkman kirjutas:No egas midagi käisin tartust tallinna ära carshoppi pumba järgi kõik hea sain pumba ilusti kätte
nüüd jebisin paar tundi pump 0 ei tööta :D:D:D hea üllatus (või ma ühendan midagi valesti ??)
Pumbal vist 2 juhet ongi ja neid on suht raske valesti ühendada.
Pumba-pistik pagassis 20a vanal autol ei pruugi kah enam uus olla. Kontroli üle.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
OKS
Postitusi: 110
Liitunud: 13.07.2005 21:52
Asukoht: Tallinn

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas OKS »

Walkman kirjutas:No egas midagi käisin tartust tallinna ära carshoppi pumba järgi kõik hea sain pumba ilusti kätte
nüüd jebisin paar tundi pump 0 ei tööta :D:D:D hea üllatus (või ma ühendan midagi valesti ??)
Originaal pumba ja walbro pumba pistikud on tagurpidi ehk vaata kas sul + ja - õigesti on.
Walkman
Postitusi: 22
Liitunud: 26.04.2010 19:02
Asukoht: Tartu

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas Walkman »

See oli esimene asi mille järgi paned ja pistikust tuleb + ehk punane ja - ehk must juhtmed jh lähevad nüüd "keerdu" nii et selles asi ei saa olla andsin akult 12 volti pähe mitte midagi
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: K:Nissan 200sx s13

Postitus Postitas kilplane »

misgisugust häält ta sul teeb või on päris tumm?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Vasta