Kuna turbo diisli alaosa foorumist on kadunud uue foorumi softiga siis küsin siin.
Muret hakkas tekitama mu 99a chrysler grand voyager 2,5 TD 85Kw mootor millel eile pikal sõidul kuskil peale esimest 80km sõitu kadus turbo boost ära, ehk siis arvatavasti aju ei lasnud rõhku ülesse boostida. Kust hakata viga otsima? Nimelt peale paari pissipeatust maantee ääres hakkas asi toimima jälle, kiirendas nag peab, kuid tagasiteel samamoodi, mäkketõusul järsku lülitas püsikiiruse hoidja välja ja jõud kadus koheselt, mäkkeronimine oli väga vaevaline koheselt, boost piiratud ja jõudu ronida ei olnud, tõmbasin 3´da käigu sisse, et mäkke jõuaks minna. Hiljem umbes 50km vast hakkas jälle toimima.
Ise oskan arvata vaid, et boost solenoid(või selle ühendus ajuga) või õhukululugeja.
tänud ette Aigo
K: Turbodiislil boost puudub vahelduva eduga
Re: K: Turbodiislil boost puudub vahelduva eduga
Kas neil on muutuva geomeetriaga turbo? Geomeetria membraani tasuks kontrollida ehk. On ju ka olukordi kus see turbo lihtsalt seest täis tahmab ja labad ei liigu enam vabalt.
Re: K: Turbodiislil boost puudub vahelduva eduga
ei tohiks olla muutuva geomeetriaga, tavaline turbs peaks olema ikka.
Re: K: Turbodiislil boost puudub vahelduva eduga
Ei usu et ajuga WG ühenduses on, Vaata kus voolikus lähevad, vb mõni leke kusagil või jääb WG lahti.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: K: Turbodiislil boost puudub vahelduva eduga
mismõttes wg ajuga ühenduses? ikka boost solenoid ja see täitsa on ju ajuga ühenduses, kuid nii see kui ka õhukululugeja toimivad, seega jah peaks hakkama mehhaanilist viga otsima