VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Postitus Postitas taxu »

Miq kirjutas:huvitav variant.
Kruisisin täna maanteed ja WB tõmbas õiged näidud ette. Panin tähele, et kui temp on ühtlaselt üle 800 kraadi, siis nagu töötab. Nagu oleks küttekeha perse läinud või selle juhtimine, sest peale üles soojendamist on ka näidud normaalsed.
Ja miks sa arvad et WB näit valetab?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Postitus Postitas Mihkel »

Kui on tegu stock mootori ning ajuga ja wideband on paigaldatud iseseisvalt, siis kruisimise ajal võiks segu olla 14.7 ringis, see on üks võimalus, kuidas wb näitu kontrollida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Postitus Postitas taxu »

Mihkel kirjutas:Kui on tegu stock mootori ning ajuga ja wideband on paigaldatud iseseisvalt, siis kruisimise ajal võiks segu olla 14.7 ringis, see on üks võimalus, kuidas wb näitu kontrollida.
Eeldusel et kõik korras ja segu tõesti ON 14,7, seda tahtsin öelda. Ja muidugi võib ju viga olla ka kontrolleris, mitte anduris.
Miq kirjutas:Panin tähele, et kui temp on ühtlaselt üle 800 kraadi, siis nagu töötab.
Kus kohas see 800 oli? WB andur ei tohi üle 500C näha, või tuleb radikat kasutada tema jahutamiseks. Ka näiteks ei panda andurit ettepoole turbot, kuna rõhk pidi näitu mõjutama.
Ja muidugi esimene asi, mis pidi anduri kindlalt lõhkuma, on tema ilma toiteta kasutamine. Ehk et kui andur on küljes, siis peab ka töötav kontoller alati taga olema.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Postitus Postitas Mihkel »

2000+ aasta Subarutel on stockis juba 1 lambda andur enne turbot ja ka üks katalüsaator enne turbot.
Lihtsalt panin võrdluseks, et kohati kasutavad ka autotehased andureid imelikes kohtades.

14.7 suudavad stock ajud cruise ajal hoida suht kergelt, kui stock lambda töökorras on, kuna stock aju lambda lubatud correction % on suhteliselt suur.
Isegi kui peaks olema näiteks lati tagasivool kinni suudavad nad segu 14.7 peale tõmmata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Postitus Postitas taxu »

Mihkel kirjutas:2000+ aasta Subarutel on stockis juba 1 lambda andur enne turbot ja ka üks katalüsaator enne turbot.
Lihtsalt panin võrdluseks, et kohati kasutavad ka autotehased andureid imelikes kohtades.
Siinkohal käib jutt ju NW andurist eks? Need ehk pole nii kapriissed.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: VEMSi Wideband kella kalibreerimine...

Postitus Postitas Mihkel »

NW? Subarul ikka wideband andur enne turbot.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta