Sinna polegi enam palju maad vaja ületada vaid 11, 87

Eks paistab kuidas läheb

Väga kahju kuulda et nii õnnetult läks, selle jama ühine nimetus siiski detonatsioon. Kuidas dünos sisselaske temp oli, äkki maanteel ei suutnud ära jahutada kui pikemalt vajutada?arne13 kirjutas:Tagajärjeks siis: kaanes auk,plokil täke peal, tihend puruks ja kolme kolvi rõngad tükkideks, nii et rikkus ka kolvid ära.
Juba tellisin Arnele 12mm tikkpoldid. Eks kõik tuleb omal nahal järgi proovidavaldz kirjutas:Ok, siis teine asi jah. Siis tuleb mõelda kuidas kaant kinni hoida. Olen kuulnud et BMW-del on suurema M12 poldi või tiku peale mindud. Fiatil peaks ka saama, kuna tal augud veesärki välja (saab ilusti läbi puurida, keermestada). Muidugi eeldusel et sul praegu juba korralikud poldid on(loe mitte originaalid).
Mille peale vesi nii pauguga silindrisse läks? Veesärgis miski 1 bar ei lükka vast hetkega silindreid vett täis nii et kolmel kolvil rõngad puruksRICE BURNER kirjutas:Vesi läks pauguga silindrisse ja pigistas kolvi ülevalt lohku, mis lõhkus rõnga, kuid kolvid ja küünlad nagu uued, kui pealt vaadata. Ühtegi deto jälge kusagil ei ole, kuid kaanetihend on iga lilindri juurest juba pikalt lekkinud. Vanaselja ütles hiljem, et nägi korstnas valget auru dynotamise ajal, kuid tembid olid korras.
RICE BURNER kirjutas:Kolb läheb pealt lohku ainult hüdroluku tagajärjel!
Et siis ikka kolvid kah või mis?arne13 kirjutas:Kepsud jäid terveks ja sirgeks...Kannatada said ainult kolvirõngad..