pihustite sobivus?õhulugeja?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

pihustite sobivus?õhulugeja?

Postitus Postitas innu21 »

1) ca18det mootori upitamisel stage 3.le näitab kataloog (444cc injectors from a GTiR (SR20DET engine) or Skyline (RB26DETT engine)pihusteid.hetkel on ost/müük listis pakkuda sellised(Bosch-i pihustid 0280156012 412cc/3bar 5tk 2000.-).Kas need konkreetsed sobivad ? 2)sama teema siis õhulugejaga.peab olema(300ZX Z32 MAF - A36-000 N62 (80mm) Orange 22680-30P00).kas sobib ka (RB20DET MAF - A36-000 N60 Blue 22680-16V00)?
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: pihustite sobivus?õhulugeja?

Postitus Postitas onesuspect »

Bosch on kõrge oomised niisanitel gtir ja rb dett on madala oomised ja sama cc-ga.
kui võtta 444cc pihustid siis nende suutlikus on kusil 320-340 jõudu @3bar 85% duty
õhukoguse lugeja peaks lõppema kuskil 270 jõudu( stock) gtir-i oma.
Kõik oleneb mida tahetakse saavutada n62 on parem kui n70 suutlikuse poolest!
Parandage kui eksin, mälu võib petta!!!
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: pihustite sobivus?õhulugeja?

Postitus Postitas murjam »

CA18DET mootoril on küll madala takistusega pihustid, kuid neil on originaalis takistid vahel ning aju juhib neid kui kõrge takistusega pihusteid. Ühesõnaga, kõigi eelduste kohaselt peaks saama väga edukalt ka kõrgeoomiseid pihusteid kasutada, kui takistid vahelt ära võtta.
412cc@3bar pihustitest saab 444cc-ga samaväärse tulemuse ilmselt tekitada veidi suurema kütuserõhuga.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: pihustite sobivus?õhulugeja?

Postitus Postitas innu21 »

et kütuse survet suurendada oleks vaja sis FPR-i.neid ka ju erinevaid.lugesin siin erinevaid teemasid.mingid 1:1 le ja rising FPRid.milline sobib siis ca18det ile.seadistamisest oli ka ühes teemas hull vaidlus tekkinud nii et aru ei saanudki kuidas õigem oleks.ma suht võhik sellistel teemadel kuid huviga õpin turbokatega seonduvat.
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Re: pihustite sobivus?õhulugeja?

Postitus Postitas onesuspect »

Mina isiklikult ei tõstaks kütuse rõhku üle 3bari kui sa just pole kütuse voolikuid vahetanud vahepeal(mingi hetk lõhkevad), pane parem korralik pump ja korralik toide. Mis eesmärk autol on?
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
innu21
Postitusi: 261
Liitunud: 15.05.2007 7:45
Asukoht: võru

Re: pihustite sobivus?õhulugeja?

Postitus Postitas innu21 »

kütuse pumbaks on hetkel walbro 255 LPH.torustik on kõik originaalis.auto on mul lihtsalt hobi.(hea garaazi all midagi nokitseda).otseselt mingeid suuri plaane ei olegi autoga aga nagu teate et alati tahaks powerit tõsta.talv tulekul ja varsti jääb nissan puhkama ja mõtlesin et teeks veel midagi paremaks.kas ja kui palju see fpr üldse juurde annab.
Vasta