Madal aste ver kõrge aste

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
onesuspect
Postitusi: 345
Liitunud: 14.11.2007 12:21
Asukoht: tln

Madal aste ver kõrge aste

Postitus Postitas onesuspect »

Madal kompressiooniga mootor versus Kõrge compressiooniga? Head küljed ja pahad küljed.
Kui kellelgi on dyno graafikut võrdluseks pakkuda visaku üles(eeldades, et muutunud on ainult aste aga ülejäänud on jäänud samaks).
Pange ka kirja millise eesmärgi jaoks on mootor ehitatud.
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Madal aste ver kõrge aste

Postitus Postitas Astrona »

No madalaga saad kasutada kehva kütust või rohkem boosti. Sama kütusega ja rohkema boostiga saad rohkem powerit ja väänet. Aga enne spoolimist on minek kehvem seega ka boostini jõudmine ajaliselt pikem. Mootori effektiivsus madalam. Sama boosti juures vähem powerit. Madalamaga on põlemiskamber suurem, rohkem segu pannakse põlema.

Mõelda võiks u. nii kui kolb läheb tühjalt 0 bar peal üles tekib 10:1 CR'iga kambris 16bar, kui see enne süüdata kah siis 50bar. Kui 1bar puhul tühjalt 30bar "peak" ja süüdates 75bar - ja kütus peab olema selle võrra parem, või peab hiljem süütamisega lihtsalt effektiivsust kaotama, et rõhk ei tõuseks vara.
Kui 8:1 CR'iga 0bar annab kambrisse 12bar ja süüdates 36bar, mis lubaks kehva kütust, või varem süüdates siiski 45bar korraliku kütusega. Siis 1bar boostiga seal 24bar tühjalt ja süüdates <60bar, mis veel paremat kütust ei pruugi nõuda, eriti kui natuke süüdet maha keerata. hetkel pole aega rohkem kirjutada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta