Pead seda silmas, et ei niikuinii pidi lahti võtma? Seda muidugi. Või seda, et oleks pidanud ikka enne lahti võtma? Võibolla. Hooaeg lõppemas ja niikuinii enne talve oli lahkamine kavas. Eelmine survestamine näitas, et on väljalaske klapipesa arvatavasti tahmane. Peale juhtmete parandamist, väike vibratsioon muidugi sees, tühikäigul üritasime küll münti klapikambrile püsti saada, aga too viltu ja noh üle paari niikuinii ei seisaks. Kõrgemal pöördel kaob muidugi tuntav-nähtav vibra ära. Arvan, et kui nukid oleks maha võtnud, nii et starter 3000rpm tõmbab, oleks ka kompressioonid ühtlasemad. See 270 nukiga hakkab mootor käima kah alles 1700 pealt (süüte mäp on kujunendud selliseks, et 21ˇ @1700 ja 33ˇ 2600). Peale selle on tollega vist natuke rohkem overläppi kah kui stockiga, mis koos madalama surveastme ja suurema varuga kolbidega siis kõik surved <9 hoidis. Varsti saab gar juurde.Mihkel kirjutas:Kas sul mitte juba mõnda aega tagasi kompressioonid ebaühtlased polnud?
Nissan 200SX S13 'Astrona
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Käisin tööjuurest 2h eemal.
Slepitasime Akoga auto garaazi.
Võtsime kiirelt küünla maha - 1.'na 3. püti küünal, ja mis oli vähe peksa saanud, sädevahe oli nulli pekstud jms, aga sulamisjälgi jms polnud. Teised küünlad ok.
Klapikamber maha, mootorit pöörates 1 VL klapp ei tulnud päris üles.
Kiirelt kaas maha:
* 3. püti VL-klapipesa oli otsustanud enneaegselt lahkuda ja sõbrad kaasa võtta. Pesa suuremad killud olid veel 4mm.
* Kuna CA'l on kah see "Squirl-area", siis sinna vahele jäänud killud on siis kambri lakke ja kolvile kuni 2mm sügavad täkked teinud.
* VL klapid olid kõige rohkem pihta saanud, nii et "katlakivist" polnud palju alles - ja peale selle käis sealt pütist läbi ka teiste püttide väljalaske gaasid mingi 20sek jooksul ja oli tiba kuivaks-pruuniks tõmmanud.
* * Heal juhul on 14-15 klappi sirged. (1 pesa kild oli ka sisselaskeklapi vahel.)
* 1-2 tükikest on ka teistest silindritest läbi põrganud - 1 väike täks per kolb ja põlemiskamber
* silindri ja kolvi vahele jäänud pesa killud olid kohati triipe seinale joonistanud (näpuga õnneks väga tunda pole)
Kui sellest veel korralikku asja tahaks saada, siis on see standard pakett: kolvid, silindrid ja uus kaas.
Motosport.
Slepitasime Akoga auto garaazi.
Võtsime kiirelt küünla maha - 1.'na 3. püti küünal, ja mis oli vähe peksa saanud, sädevahe oli nulli pekstud jms, aga sulamisjälgi jms polnud. Teised küünlad ok.
Klapikamber maha, mootorit pöörates 1 VL klapp ei tulnud päris üles.
Kiirelt kaas maha:
* 3. püti VL-klapipesa oli otsustanud enneaegselt lahkuda ja sõbrad kaasa võtta. Pesa suuremad killud olid veel 4mm.
* Kuna CA'l on kah see "Squirl-area", siis sinna vahele jäänud killud on siis kambri lakke ja kolvile kuni 2mm sügavad täkked teinud.
* VL klapid olid kõige rohkem pihta saanud, nii et "katlakivist" polnud palju alles - ja peale selle käis sealt pütist läbi ka teiste püttide väljalaske gaasid mingi 20sek jooksul ja oli tiba kuivaks-pruuniks tõmmanud.
* * Heal juhul on 14-15 klappi sirged. (1 pesa kild oli ka sisselaskeklapi vahel.)
* 1-2 tükikest on ka teistest silindritest läbi põrganud - 1 väike täks per kolb ja põlemiskamber
* silindri ja kolvi vahele jäänud pesa killud olid kohati triipe seinale joonistanud (näpuga õnneks väga tunda pole)
Kui sellest veel korralikku asja tahaks saada, siis on see standard pakett: kolvid, silindrid ja uus kaas.
Motosport.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Kahju, oleks taht sellelt pillilt 11s aega see hooaeg näha aga eks pead siis järgmiseks "peoks" ehk kevadeks valmistuma. Kõigi eelduste kohaselt teed uue ja kiirema 

M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Aga ma ei parasta...juhtub.....vähemalt mitte saaled ja sulanud kolvid. Asjade purunemine on teine teema kui nende sulatamine ja nissani probleem õlitusega mida omanikud ei taha tunnistada.jeff01 kirjutas:Kõvata kõvata linnas, sul on piisavalt palju aega, et oma pill enne 18nendat laiali lasta
Ma arvan, et otsi oma varakambrist teine kaas....pole küll porditud kuid ehk teeb korras survetega mootor sama välja mis porditud kaane ja kehvade survetega mootor. Arvan, et purunenud keraamika ja 2mm täkete kiuste tasuks üheks võistluseks veel kokku panna....Mis sa selle kompotiga muidu ikka teed. See aasta on vaja ju 11 ära sõita ja kalast lahti saada, et rahulikult saaks talveunele minna.
EDIT: Aga turbo??? see on nüüd tõenäoliselt jahe?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Pidasin rohkem seda lause lõppu silmasjeff01 kirjutas:Aga ma ei parasta...juhtub.....vähemalt mitte saaled ja sulanud kolvid. Asjade purunemine on teine teema kui nende sulatamine ja nissani probleem õlitusega mida omanikud ei taha tunnistada.jeff01 kirjutas:Kõvata kõvata linnas, sul on piisavalt palju aega, et oma pill enne 18nendat laiali lasta
Ma arvan, et otsi oma varakambrist teine kaas....pole küll porditud kuid ehk teeb korras survetega mootor sama välja mis porditud kaane ja kehvade survetega mootor. Arvan, et purunenud keraamika ja 2mm täkete kiuste tasuks üheks võistluseks veel kokku panna....Mis sa selle kompotiga muidu ikka teed. See aasta on vaja ju 11 ära sõita ja kalast lahti saada, et rahulikult saaks talveunele minna.
EDIT: Aga turbo??? see on nüüd tõenäoliselt jahe?

See ongi nagu suureks lohutuseks, et otseselt polnud oma süü, kui just piiraja kergitamine välja arvata, aga keegi pole ka öelnud, et seal näiteks 9000 juures pesad hakkavad lendama. 2. asi see, et kuna viga on teada, ja pole mitte lihtsas ülekoormuses, siis annab see motivatsiioni jätkamiseks.sest nii hästi pidid nissanid vaid enne surma liikuma
Eks kuumakoja võtab korra maha, väljaspoolt on turbiin ok, pole ühtegi jälge, ei usu et need väiksed tükid seal midagi tegid. Mobnel käis pool mootori sisu kaalikast läbi, tiba kahjustas turbiiniratast, peale seda tiba tasakaalust väljas ja spoolis tiba pikemalt, aga sõitis edasi.
No seda kiir-maraton kokku tagasi ladumist veel kaalub - plaani järgi oli mul veel 2h täna ja 2h homme aega garaazis olla, et reede õhtul Tartu minna, ja tegelikult 1 õhtu on muud kohustused jne... + 10 asja mis enne võistlust hj/kg juurde annaks, et 11 Raadil sõita. 1. ei võeta kaanetöödesse nii kiirelt ette, kui just ilgelt peale ei maksa, teiseks ühel kaanel on portimine lõpetamata ja teine on täitsa paljas ning arvatavasti oleks sinna pikemaid mehh-tõukureid vaja. Eks näis. Talv oleks soojem küll, kui 11.9@200kmh taskus

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Lohutan sind sellega, et müüsin just Tarmo Hintole väntvõlli ja hooratta ja homme (kolmapäeval) saab ehk hooratta kergemaks treitud ja saab hakata mootorit kokku laduma ja on kah plaan laupäeval sõita. Ei ole tal ka muud asjad kergemini läinud, sest 1,8ne mootor mis tal seni peal oli sõitis aastid vaid bensiini kallates ja selleks hooajaks oli ehitatud 2 liitrine itb-dega alates 5krpm elav mootor millega võistelda polegi saanud kuigi igal võistlusel on püüdnud osaleda. Kui gaasiga lubaks siis käiks 10000 pööret kenasti ära ja nende pöörete juures on veel ka jõudu kuid üle 9300 ja võistlustel üle 8000 pole lastud. Ühe võistluse me peaaegu et võistlesime....tulime kohale ilma seadeta ja järjest timmides tuli autoklubi esimese dragivõistluse esimene koht (Iga sõiduga tuli pea 0,2s parandust aga võistlus oleks võinud veel pikem olla
Järgmine võistlus läksime 12 võtma kuna autot teepeal testides sai ikka rajult liikuma. Seda lugu mäletavad vist nii mõnedki kes meie kasti purunemise tõttu pool tundi tühja vahtisid.
Sellest aga algas see, et tugevama käigukastiga leidus järgmine nõrk lüli ja kui järgmisel võistlusel selle auto rehvid esimest korda elus soojaks saime (kolme mehe abiga) murdusid stardis maha hooratta poldid. Rikutud oli väntvõll ja kuna oli plaanis hea asi ehitada tahtsime asja tasakaalu saada....viidi kohe uus toorik astro motosse, kus asi kontrolliti ja tasakaalustati ja sealt edasi on terve hooaeg läinud rütmis:.....1 sõit ja saaled.....2 sõitu ja saaled....1 sõit ja hooratas....2 sõitu ja saaled + hooratas. Sai viga otsitud endas, õlides, poltides jne jne jne sai mootoreid lõhutud kuniks vända igaks juhuks pinki panime ja tasakaalustatud-kontrollitud vänt oli 3 kümnendikku kõver
Tasakaalust ei hakka rääkimagi kuid astrosse võid sama komplekti nädalase vahega viia ja mõlemal korral puuritakse korralikult materjali maha
Pane püss käima ja laupäeval näeme.....Rahapakk mis on ära lõhutud on juba nii suur et ei saa pooleli jätta



Pane püss käima ja laupäeval näeme.....Rahapakk mis on ära lõhutud on juba nii suur et ei saa pooleli jätta

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
oh no, not againjeff01 kirjutas:Lohutan sind sellega, et müüsin just Tarmo Hintole väntvõlli ja hooratta ja homme (kolmapäeval) saab ehk hooratta kergemaks treitud ja saab hakata mootorit kokku laduma ja on kah plaan laupäeval sõita.

mitte nüüd väga pahapärast, aga nii lärmakat Golfi pole tükk aega niiiiii valus kuulata olnud. Ja tundub, et see ei lõppe.
Rajal näeme, raisk !
lapsest peale on hobused meeldinud
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Suurelt tänu sinu ja 635Driveri optimismile mõtlesin ka kiirelt projekti plaani ümber, ja läksin garaazi, aga peale lähemalt uurimist, selgus et seal klapivahel oli 1 pesatükk korralikult kaanes sees, ehk oleks seda täis keevitada vaja. Pealegi tundus, et ka puks ei hoia enam klappi otse. Niisama stock kaane vms'ga ei viitsi rabelema hakata, ja teisele kaanele ei jõua selle ajaga tõukureid kah veel paika lihvida, et Raadile jõuda... ja nii kiiruga tehes ei viitsi aega ja raha raisata. Mul pole võistlused omaette eesmärk. Läheb 2. kaas peale (praegune polnd üldse minu teada porditudki, ja selgus et seal 3. pütis oli eelmisel omanikul ka kolb ära sulanud), lõpetan tolle portimise rahulikult ära, mida eelmine talv paar nädalat sai nühitud, paneb võibolla ka suuremad VL klapid ja pesad, ning paneb mingi kahe kuuga rahulikult asja kokku. Suurem segusiiber, WG pealmise kambri juhtimine jne.. Saab veel näiteks enne kevadet mõned dünosessioonid teha. Võibolla uue mootoriga kaob ka kala, ja kui ei kao siis ehk dünos uurib asja. Ja siis kevadel garaazist välja, 1. võistluse puuri sõita, kasvõi koos kalaga, ja plommib kapoti kinnijeff01 kirjutas:Lohutan sind sellega...
Pane püss käima ja laupäeval näeme.....Rahapakk mis on ära lõhutud on juba nii suur et ei saa pooleli jätta



Mis, kas soovitad mul Astromotos tasakaalustadu vända teisest plokist uuesti välja võtta, ja mujale tasakaalustamisele viia? Õigemini öeldi, et vana kodanik jk masinalt tulnud vänt on tasakaalus ja hooratas-sidur vajas tasakaalustamist, millega siin terve suve sõitsin.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Ei saa midagi kindlalt väita kuid Tarmo pani golfi vända enda pinki ja talle tundus silmaga vaadates, et keskmine kael viskab....kuna ta ei tahtnud seda uskuda siis pani vända mootorisse, kuniks tulin mina....võtsime välja selle astrost tulnud vända ja panime uuesti pinki....mõõtsime mikromeetriga ja viskaski....ikka ei tahtnud uskuda sest 50a vana treipipink võib ju nii ja naa olla kuigi mul jäi kripeldama sest otsad viskasid ju väga vähe....igatahes raha oli töö eest makstud ja sisse ta taas sai. 1 või 2 sõitu hiljem (Enam täpselt ei mäleta) tulid lahti hooratta ja käbi poldid ja kulusid ära saaled. Arvasime siis et sitt õli, vanad poldid jne. Panime kõik uued originaal poldid (Kuigi käbi polti pole uut ette nähtud) loomulikult uued saaled ja LM õli. ja 1 või 2 sõitu ja uuesti sama jama. Võib olla, et tasakaalu isegi pandi aga seda, et kael kolm kümnendikku viskab näeb ka silmaga krt. Mul suva mis teised teevad, see pole esimene jama mul selle kohaga ja mina oma asju sinna enam ei vii. Kepsupuksid tehti mul nii et 3 ühes mõõdus ja 1 lõtkuga, üht plokikaant ootasin 2 kuud ja valmis ei saanudki. Ühe teise mehe viidud kaant nägin ja see oli kohutav....juhtpuksid kõik eri kõrgusel, pesad ja klapid üle lõigatud kuid korraliku sooveldamiseta ei pidanud ükski klapp. Vaatame mis seekord juhtub....sisse läheb stock mootoris kasutatud korralik stock vänt ja samamoodi treitud hooratas kuid tasakaalustama me seda kompotti seekord ei hakka.....Arvan, et sõidame kauem kui 2 sõitu kuid mine sa tea.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Saan aru, et see polnudki OT, vaid teemat kaugelt puudutav lohutuskõnejeff01 kirjutas:....sisse läheb stock mootoris kasutatud korralik stock vänt ja samamoodi treitud hooratas kuid tasakaalustama me seda kompotti seekord ei hakka.....Arvan, et sõidame kauem kui 2 sõitu kuid mine sa tea.

Nu kui te tasakaalustama ei hakka, siis oleks mõtekas ka mingi kehvem õli sisse panna, et ikka kindel oleks

Ausalt, ma suht vähe autodega tegelenud, eelmise ploki komplekteerimine oli mul 1. Siiani ostsin autosid koos sildade ja plokiga

Kas teil see viskav kael lasi vändal siis vabalt ringi käia? jutt käib ikka raamist? Mõtlen, et kas sellist testi ei tehta, et mingi mögin kaeltele, raamipukid kinni, ringi ajada, ja siis võrrelda mögina jälgesid, teoorias kui viskamist ja ellipsit pole, võiks kõik jäljed ühesugused jääda, ja kui ei jää, võib viga ka juba ju plokis olla. Ei pea isegi ju plastigauge olema, kuigi täpsete lõtkude teada saamine oleks samm edasi.
Antud õnnetu mootor on soomes tasakaalustatud. Aga see kolib vist varsti teise teemasse, ja siia teemasse tuleb siis uus, halli nissani tarbeks ettevalmistatud, alumine pool.
Lõpetab rahulikult portimise ära ja viib kaane Tiidu juurde uuesti mõõtmisse ja laseb pesad üle käia, võibolla ka siis suuremad VL klapid, uued pesad ja siis tomei vedrud. Muidu suht lollikindel kaas, stockis ST1 chipiga lastakse 8000 ja kõvade juppidega võiks ka kõrgelt hingata. Praegu hoidis tõmmet 170kmh peal kolmanda lõpus 7900ni, kus ma juba seadistuse pidurdama keeran. Põhimõttelisel peaks nende juppidega, kui veel kõrgema pöörde kasuks nukke keerata jne 9500+RPM ilma probleemita tugevalt tõmbama, mis tähendab, et Toyo235'ega on 0-100 pidamise taga ja 0.5G kiirendust ning 100-200 pidamise piiril kah 0.5G 1.65bariga


Viimati muutis Astrona, 15.09.2010 10:42, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Kolm kümnendiku on ikka väga palju, oleks veel kolm sajandiku.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
täpsustuseks nii palju, et täpne mõõtmistulemus oli 26 sajandikku mis on pigem 3 kui 2 kümnendikku. Nüüd olemegi küsimuse ees kas kõik väntvõlid on ka raamiliinilt kõverad? korralikult saksast tulnud mootorilt võtsime vända ja see on samast kohast (keskelt) pmt kümnendiku jagu kõver
Ise ei keeranud vänta mootoris ringi aga nägin pingis, et väntvõll on väga õrn asi...nimelt käega surudes lükkad ilma jõudu kasutamata vända 1 kümnendiku pingesse. Teisiti ei saa seda lihtsalt seletada, kui otsad ei viska ja keskmine raamikael viskab.
PS! ära nende täkete pärast kolvil põe, sul seal ju niikuinii torniga löödud täpid peal

PS! ära nende täkete pärast kolvil põe, sul seal ju niikuinii torniga löödud täpid peal

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Torniga vist isegi polnud neid toksitud - küll aga on seal klapisüvendid, mis tõesti suuremad, kui uued augudjeff01 kirjutas: PS! ära nende täkete pärast kolvil põe, sul seal ju niikuinii torniga löödud täpid peal


1 võimalus on siiski veel õhus. Aga kuna kiireks läheb ikka ja tulemus kannatab kõvasti.
6-8% * Teised nukid, tõukurid, klapivedrud
2% * Ei jõua süüdet timmida (detonatsiooni pole veel nagu kuulnudki, kõrva enam ei usalda, süüde juba 21ˇ @ 1.8bar - oleks vaja installida knockSense jne),
2-4% * ammugi ei jõua siis WI'ga veel süüdet timmida
2-4% * nukke timmida
1-2% segu peab siiski teiste nukkidega kah paika saama. Aga gtechiga rahulikult mõõta, mis segu talle tegelikult meeldib, ei jõua...
10% * ja tänu sellele ei lähe ka boostiga kõrgemale,
Seega juba mingi 25-28% powerit vähem kui planeeritud.
Rääkimata sellest, et mõte oli 3% veel masinast välja visata. Praktiliselt juba 28-31% kehvem hj/kg suhe, millele lisandub veel Raadi omapära, ja seega nii kõvat pauku, millega ise rahule peaks jääma, ei saagi loota, kui masinal planeeritavast 30% vähem minekut. Pigem mingi 12.5 kanti läheks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Ilm selline et ei hakanud nikastama, kuigi fänclub oli juba stage'is ja ootas foori
Võtab rahulikult, paneb asja ilusti kokku... Hooaeg niigi hästi läind ikkagi üle sekundi hammustatud, jäägu järgmiseks aastaks siis järgmine 1.x sek





Võtab rahulikult, paneb asja ilusti kokku... Hooaeg niigi hästi läind ikkagi üle sekundi hammustatud, jäägu järgmiseks aastaks siis järgmine 1.x sek





slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan 200SX S13 'Astrona
Digikas (vana Sony 3.2m) läks paar päeva tagasi koos supaka (pioneer 12" 400w ja 2kihilisest saepuruplaadist valge abs mitte kaubandusliku välimusega) ja võimuga (Audiostudio 4x50w sillatav 2x25a ) idikate saagiks. Seega pilte ei saa... tuleb tuim tekst 
Lisaks sellele, mis eelmistelt piltidelt näha:
* kepsud ajasid vaikselt saalevahelt vaske välja
* * Kõigil oli taguküljelt vask lahkumas, kohati "narmendas"
* * ühel oli saalelukk korras, ühel pudenes lahti võttes ära, ja kahel seda enam polnudki, millest üks oli nagu juba ringi ära teinud.
* raamsaalesid veel lahti ei võtnud.
* Sel haiget saanud kolvil on ka pool ülemist rõngast on kinni.
* Ühel kolvil on külg selline nagu oleks tahtnud sulama juba hakata.
* Vastavalt kolvile on kõigil mingi 5-20 piklikku 1x5mm täksu peal - arvan et deto
* peale selle on ikka kõigile mingi väike täke tollest klapipesa purunemisest.
Kui sellist 200-250hj/L projekti iga talv lahti ei võta, ja laiali ei lähe, siis on ju hästi. Eriti veel kui rem-mõõtu vänt, mis nägi nüüd 3 erisuurusega turbosid ja mingi 10000km jooksul tal kerge polnud. Seega kõik on hästi
Tahaks teada, mis piinas neid kepsu saalesid, kas
* üksikud korrad, kus õlitase max pealt normi langes ja rõhk kõikuma hakkas,
* üksikud korrad kui 8500+rpm käis,
* lihtsalt 8000rpm paugutamine
* üksikud korrad kui 2.4bar käis
* mõni nädal kui sai 2bariga sõidetud.
* autot ostes olid jahutus-probleemid, mootor viibis 120C peal kokku mingi tund vist.
* dynomaxis kui hoiti ja nauditi kala mitu minti (vähemalt tundus pikk aeg
) piirajas 7000+rpm 120C, täis koormusel...
Huvitav on see, et mina moto alumise poole võhikuna ütleks, et saale tööpind on ok - ühtlaselt hall.
Peale "lahkamise analüüsi" lahkub see mootor siit SX'i teemast. Ei teagi, aga kuhugi ta ikka läheb
Tõmbab kolvid siledaks, edaspidi hoiab tagasi, kasutab 10w60 edasi, piiraja 8000rpm ja boost <2bar ja iga talv lahti võtta).
EDIT: Raamsaaled olid ok, v.a. keskmine, mis on ka pikilõtkusaale, oli hea kihi maha kulutanud.

Lisaks sellele, mis eelmistelt piltidelt näha:
* kepsud ajasid vaikselt saalevahelt vaske välja
* * Kõigil oli taguküljelt vask lahkumas, kohati "narmendas"
* * ühel oli saalelukk korras, ühel pudenes lahti võttes ära, ja kahel seda enam polnudki, millest üks oli nagu juba ringi ära teinud.
* raamsaalesid veel lahti ei võtnud.
* Sel haiget saanud kolvil on ka pool ülemist rõngast on kinni.
* Ühel kolvil on külg selline nagu oleks tahtnud sulama juba hakata.
* Vastavalt kolvile on kõigil mingi 5-20 piklikku 1x5mm täksu peal - arvan et deto
* peale selle on ikka kõigile mingi väike täke tollest klapipesa purunemisest.
Kui sellist 200-250hj/L projekti iga talv lahti ei võta, ja laiali ei lähe, siis on ju hästi. Eriti veel kui rem-mõõtu vänt, mis nägi nüüd 3 erisuurusega turbosid ja mingi 10000km jooksul tal kerge polnud. Seega kõik on hästi

Tahaks teada, mis piinas neid kepsu saalesid, kas
* üksikud korrad, kus õlitase max pealt normi langes ja rõhk kõikuma hakkas,
* üksikud korrad kui 8500+rpm käis,
* lihtsalt 8000rpm paugutamine
* üksikud korrad kui 2.4bar käis
* mõni nädal kui sai 2bariga sõidetud.
* autot ostes olid jahutus-probleemid, mootor viibis 120C peal kokku mingi tund vist.
* dynomaxis kui hoiti ja nauditi kala mitu minti (vähemalt tundus pikk aeg

Huvitav on see, et mina moto alumise poole võhikuna ütleks, et saale tööpind on ok - ühtlaselt hall.
Peale "lahkamise analüüsi" lahkub see mootor siit SX'i teemast. Ei teagi, aga kuhugi ta ikka läheb

EDIT: Raamsaaled olid ok, v.a. keskmine, mis on ka pikilõtkusaale, oli hea kihi maha kulutanud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET