Mootor turbotamiseks
Re: Mootor turbotamiseks
Pigem Volvo mootor, sinna otsa on ka tugevaid kaste saada.
Ilmselt on ka insenerlikku oskusteavet rohkem.
Ilmselt on ka insenerlikku oskusteavet rohkem.
Re: Mootor turbotamiseks
M90 kast. Mis kestab ja kestabhents99 kirjutas:Pigem Volvo mootor, sinna otsa on ka tugevaid kaste saada.
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: Mootor turbotamiseks
saabidel tehasest juba opeli kastid küljes.Tagaveolise kast samade kinnitustega.mv6 kast peaks 300 jõudu ilma probleemideta vastu pidama.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Mootor turbotamiseks
Kuidas M50 mootoril väliselt töömahtu hinnata.
2.5-l on sisselaskekanalid laiemad. Erinevus on hästi näha pildil ringitatud avade ümbruse järgi.

Kui sisselase puudub, siis peaks samal küljel ploki pealt näha olema töömahu number.
2.5-l on sisselaskekanalid laiemad. Erinevus on hästi näha pildil ringitatud avade ümbruse järgi.

Kui sisselase puudub, siis peaks samal küljel ploki pealt näha olema töömahu number.
Re: Mootor turbotamiseks
Kas nii ongi, et õlivarras on kah erineva koha peal? Sellele poleks vaja punast ringi ümber tõmmatagiivar kirjutas:Kuidas M50 mootoril väliselt töömahtu hinnata.
2.5-l on sisselaskekanalid laiemad. Erinevus on hästi näha pildil ringitatud avade ümbruse järgi.
Kui sisselase puudub, siis peaks samal küljel ploki pealt näha olema töömahu number.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Mootor turbotamiseks
Õlivarda asukoht sõltub kerest (karterid erinevad).
Ülemine on e34 kapotialune, alumine e36.
Ülemine on e34 kapotialune, alumine e36.
Re: Mootor turbotamiseks
Lahkasime veel lammaris ringi ja avastasime, et meil on kolme erineva sisselaske koldega m50neid. 2 nagu pildil ja 1 veel peenematega kui pildil. Kas too on sis 1,8 R6 ?
Igatahes peaks 1 olema siiski 2,5ne ja lisaks leidsime teise 2,5se ploki millelt kaas läinud. Tiris mõtted tagasi bmw suunas kuid tuleks püüda peas sellest bemmi mootori mõttest lahti saada kuna selle ette ei mahu korralik cooler ega midagi....ja ei paneks seda jõudu ka kuidagi maha sellise kaalujaotusega.
1 Loll mõte tekkis veel seoses "vedeleva" 20V u169kw TQ mootori ja kuuese manuaal kastiga
Ideeliselt peaks olema suht lihtne see kast tagaveduseks teha ja R5 oleks ehk veidi lühem kui R6 kuid väga laialt tuunitav
Samas kallim toorik ja hirmkallis kast mille hind hetkel lahtine.
Ega muidu ei heietaks aga üks silvia loovutab lähiajal oma mootori ja allesjäänud kerest on kahju ja ei raatsi seda kuidagi lasta omanikul emexisse viia sest se on 12a seisnud kuid nii ideaalses seisus kui 12a seisnud auto saab olla. Pole nagu kusagilt roostetki välja löönud ja originaal põhi ja karbid täiesti all veel.

1 Loll mõte tekkis veel seoses "vedeleva" 20V u169kw TQ mootori ja kuuese manuaal kastiga


Ega muidu ei heietaks aga üks silvia loovutab lähiajal oma mootori ja allesjäänud kerest on kahju ja ei raatsi seda kuidagi lasta omanikul emexisse viia sest se on 12a seisnud kuid nii ideaalses seisus kui 12a seisnud auto saab olla. Pole nagu kusagilt roostetki välja löönud ja originaal põhi ja karbid täiesti all veel.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Mootor turbotamiseks
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 902&page=1 saabi mootorite ehitusest saab siin lugeda,tema on päris palju seda uurinud.
vt. viimase lehekülje pilte ka
vt. viimase lehekülje pilte ka

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Mootor turbotamiseks
Ostke Mihkli käest Sierra stock sisuga 2,0 Pinto ära. Mootor ise maksab mingi 500 eek, kap.rem 700eek, 3000 koos tutikate stock kolbidega.
250-300hp saab ikka kätte.

Re: Mootor turbotamiseks
M50 mootori töömahtu saab selgeks teha ploki pealt
seal on silindri läbimõõt kirjas, 84 on igatahes 2,5L
Popp teema on sisselaske vahetamine 2,0L masinatel
jämedamate ehk sis 2,5L sisselaske vastu.
seal on silindri läbimõõt kirjas, 84 on igatahes 2,5L
Popp teema on sisselaske vahetamine 2,0L masinatel
jämedamate ehk sis 2,5L sisselaske vastu.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Mootor turbotamiseks
Aga mina tahaks hoopis küsida selle teema kontekstis, kas keegi midagi teab järgmistest mootoritest.
Ehk ma olen suures hädas auto valimisega.
Valikutes:
1. (Aussie)Ford R6 4.0 OHC
Mina näen boonusena seda, et lihtne R6 ja kapoti all on antud isendil shitloads vaba ruumi.
Ehk equal length split pulse kolle koos meeldiva turboga mahutan ma sinna ilusti.
Suures osas tarvilist varandust boostitud R6 jaoks saan eestist kah postiga järgi saata
Tugevusvarude kohta midagi kuulnud pole ja see ongi hetkel küsimus. Ma nüüd ei tea, kui palju aussied seal võrreldes originaalse usa mootoriga muutsid, aga USA R6-st räägitakse, kui väga pommikindlast mootorist...
2. Buicki 3.8 V6. Peaks vist midagi taolist olema, kui Veljo GN'i kapoti all. Aga mul pole jällegi õrna aimu, kas see mootor ka stockina midagi väärt on
Lisaks igasugused õudsad probleemid V6 kollektoritega jne
3. Holdeni omalooming 5.0 V8. No sellest teate te vist veel vähem, kui mina, aga kui keegi oskab midagi head kommenteerida, kuulan muidugi huviga.
Mart. ei suuda valida fordi ja oopeli (holdeni) vahel
Ehk ma olen suures hädas auto valimisega.

Valikutes:
1. (Aussie)Ford R6 4.0 OHC
Mina näen boonusena seda, et lihtne R6 ja kapoti all on antud isendil shitloads vaba ruumi.
Ehk equal length split pulse kolle koos meeldiva turboga mahutan ma sinna ilusti.
Suures osas tarvilist varandust boostitud R6 jaoks saan eestist kah postiga järgi saata

Tugevusvarude kohta midagi kuulnud pole ja see ongi hetkel küsimus. Ma nüüd ei tea, kui palju aussied seal võrreldes originaalse usa mootoriga muutsid, aga USA R6-st räägitakse, kui väga pommikindlast mootorist...
2. Buicki 3.8 V6. Peaks vist midagi taolist olema, kui Veljo GN'i kapoti all. Aga mul pole jällegi õrna aimu, kas see mootor ka stockina midagi väärt on

Lisaks igasugused õudsad probleemid V6 kollektoritega jne

3. Holdeni omalooming 5.0 V8. No sellest teate te vist veel vähem, kui mina, aga kui keegi oskab midagi head kommenteerida, kuulan muidugi huviga.
Mart. ei suuda valida fordi ja oopeli (holdeni) vahel

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Mootor turbotamiseks
Võta ikka Oopel, siis saan ma võibolla kunagi esimese XR6T Falconi mootori kodumaal. 
Newton kirjutab lehekülje allääres:
http://tqhq.ee/dir.php?id=163#5

Newton kirjutab lehekülje allääres:
http://tqhq.ee/dir.php?id=163#5
Re: Mootor turbotamiseks
Ä muretse. Ma tagasi ei plaani tulla 
Aga Barra mootorid on hetkel jah, natuke hinnaskaalast väljas, tuleb vaadata nende eellaste poole. Muidugi fordi mootoril, vaatluste põhjal, oleks kindlasti uut SL kollet tarvis. Need stock bananad, mis sinna topitud on, ei saa minu arusaama järgi küll kuidagimoodi hingata.
Ja noh, eks seda osaliselt tõestab ka omajagu väiksem võimsus, kui näiteks BMW pool liitrit pisemast mootorist välja pressis.
a jah, hetkel kaldub kõik vägisi fordi poole. esiteks on r6-ga lihtsam toimetada... teiseks on r6 nagu hingelähedasem ja noh, kesse ikka oopeliga sõidab! :D

Aga Barra mootorid on hetkel jah, natuke hinnaskaalast väljas, tuleb vaadata nende eellaste poole. Muidugi fordi mootoril, vaatluste põhjal, oleks kindlasti uut SL kollet tarvis. Need stock bananad, mis sinna topitud on, ei saa minu arusaama järgi küll kuidagimoodi hingata.
Ja noh, eks seda osaliselt tõestab ka omajagu väiksem võimsus, kui näiteks BMW pool liitrit pisemast mootorist välja pressis.
a jah, hetkel kaldub kõik vägisi fordi poole. esiteks on r6-ga lihtsam toimetada... teiseks on r6 nagu hingelähedasem ja noh, kesse ikka oopeliga sõidab! :D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Re: Mootor turbotamiseks
vaat, et oma projektist teema teed. Ootan huviga pildimaterjali.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Mootor turbotamiseks
see on nii kauge tulevik hetkel, et suurem lootus on astronal oma tsittöreen valmis saada enne 

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]