12.40 oli 1.985 60ft ja 192kmh - unustasin

burnouti ajal pidurit hoida, rehv jäi jahedaks, WG oli lahti ja iga käiguga läks sekund spoolimisele.
2. sõit, 1 ratas ei taht soojaks minna 1.7xx 60ft, vajutasin vist liiga järsult sidurit ja 2. ei läind sisse, tänu sellele ülejäänd 10sek sõitsin 10-15kmh väiksema kiirusega, tol hetkel oli kruvi väheke peale kah keeratud, aga boosti jälgida ei jõudnud, ja tuli korralik 12.5s, 188kmh, peale sõitu sidur lekkis, leket pidama ei saanudki, ja rohkem sõita ei saanud, 1-2 katset jäi puudu - tehnika sport - oleks teadnud, et 2 sõitu saab, poleks läindki...
valdzil ei läind niigi hästi

.
Kui võtta, et audi kevadel mõõdetud 12.0 oli näiteks ajasüsteemi viga, siis tegin oma elu 2 paremat sõitu... Tagasi sõitsin ilma sidurita ja väljalaske lörinaga... Üheks kaheks päevaks nüüd jala mees, tänu nissanile pole teistel autodele ülevaatuseid jõudnud teha...
Jälle kogemuse võrra targem.
Tulemustest lugedes oli parim lõppkiirus 192 km/h, see nagu lubaks vabalt 11sekundi aega.
Korraliku sõidu korral poleks 195kmh probleem. Eks Tartu üritusel võimalus seda ületada, isegi kui pidamist ei teki. Kiltsi ja Raadi stardi alad on ikka nagu öö ja päev...