Lada 2101, 1971, Valdz

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas Astrona »

RFL kirjutas:
valdz kirjutas: Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.
Pane aasta lõpuni auto silma alt ära ja siis uuel aastal uue hooga ;)
Auto müük hakkaks ükspäev veel hullemini hinge kriipima, usu mind.
RFL'il peaks kah auto silma alt ära olema, ta teab mis räägib :) 1 variant on veel odav kast alla panna, buust alla keerata, paberid korda sebida ja niisama kevadeni jääradasid paugutada. Jeebi müüd maha ja mõtled, mis rahaga peale hakata. Ma nüüd kah paariks päevaks jalamees. Korra kuus käib ikka nahhui-nushna üle, eriti peale tulemuseta võistlust, kui jälle vaja remontima hakata. See ju normaalne!? Nu ja kui mul päris laiali läks, siis mingi 2 kuud puhkasin (emotsioone) ja peale seda hakkasin uusi juppe otsima... nu ja 3-4 kuu pärast lubas "tervis" vahel harva garaazi minna autoga lepitust leidma... Sul treenitud taastujal peaks see juba kuukesega üle minema :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas Maik »

Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas Fog »

Maik kirjutas:Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.
Eriluba on hooajaks, kes teab mis "tuuled" järgmine aasta puhuvad.
Raisata veel 10+K kastivahetuse peale et "ehk saab järgmine aasta kah" pole küll motiveeriv.
Minu tagasihoidliku arvamuse koha pealt on see originaalkasti reegel idiootsus kuubis. Turvalisuse kohapealt sundida inimesi iga hetk 20cm sõitjast granadeeriva kastiga sõitma, ning luues vägagi otsesed eelised osadele automarkidele.

Nii pisikese torkiga mootori otsas intermediate spragi purunemine viitab ikkagi kas juba tootmisest vigasele "hüpersuper750hpjupile" või siis way liiga positiivsele 1-2 vahetusele. Seda tuleks akumulaatori või väiksema orificega natukene sujuvamaks teha, siis saab sprag väiksema laksu alguses. Kui jõud juba taga on, siis kannatab tõesti 750hp, aga rakendumise hetkel mitte.

Võta maha ja tee lahti, või too siia. Tartus oled rajal nagu 5, ptüi, see tähendab 1 kopikas.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
AndresZ
Postitusi: 273
Liitunud: 23.08.2007 12:56
Asukoht: Harjumaa, Kose
Kontakt:

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas AndresZ »

Selle t-56-e peale ka mina mõelnud, kuid kiirenduses automaakast parem( kui toimib :-D )
Samas sai otsitud neid t-56 kaste, kuid jube vaikne nendega. Sinna vaata otsa veel sidur ja hind kokku juba 25-30000 :?
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost

Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
Young Dirty Chinaman
Postitusi: 65
Liitunud: 05.03.2005 13:31

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas Young Dirty Chinaman »

aasta juba numbrit vahetanud, suvigi vaikselt endast vihjeid andmas - kuidas lood on, pole ammu näinud/kuulnud ei sind ega autot
jou
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas jeff01 »

Aga mulle meeldivad ikka tavalised kepikastid....
On ikka näha, et juht teeb tööd nii käte kui jalgadega ja ei saa eksimist lubada.

Mis siis plaanid on? tahaks ikka näha seda masinat sel aastal.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Lada 2101, 1971, Valdz

Postitus Postitas valdz »

Vihjeks niipalju, et see aasta jääb vahele. Põhiline probleem on ajapuudus, muidugi on oma osa ka rahal. Samuti vaatan kuidas see aasta üritused toimuvad, sest kui vahepeal oli plaanis 2 üritust, siis kiire arvutuse tulemus, et mis vaja teha et auto liikuma saada (investeering + aeg / per üritus) tuli nii metsik et ehmatas ära :-D

Aga kepikasti suhtes on sul Jeff õigus. Ma tõsiselt kirun ennast et läksin th-350 peale. Ma kaalusin pikalt BMW kasti ja selle vahel ning otsustasin -- omaarust -- töökindlama variandi kasuks. Naljakas on veel kiiruse tunnetuse vahe, kui manuaalkastiga oli väga kuri tõmme, siis automaatkastiga see kadus (kuigi aeg ja lõppkiirus natuke ikka paranes).

Olen 100% kindel et see auto suudab madalat 11 sõita ka praeguse kaalu juures. Kas kunagi ta seda ka teeb on omaette teema. Nüüd natuke aega mõtteid seada ja plaane teha.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Vasta