RFL'il peaks kah auto silma alt ära olema, ta teab mis räägibRFL kirjutas:Pane aasta lõpuni auto silma alt ära ja siis uuel aastal uue hoogavaldz kirjutas: Praegu küll löövad kokku hetke emotsioonid, aga tundub et järgmisi hooaegu enam Kopikal ei tule.![]()
Auto müük hakkaks ükspäev veel hullemini hinge kriipima, usu mind.
Lada 2101, 1971, Valdz
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
Eriluba on hooajaks, kes teab mis "tuuled" järgmine aasta puhuvad.Maik kirjutas:Kui juba eriloa said teisele kastile võid ju samahästi vähe tugevama kasti alla panna?
t-56 näiteks. 500-700hp eriti probleem pole...stock sidur samuti kestab 500hp suht kaua.
Raisata veel 10+K kastivahetuse peale et "ehk saab järgmine aasta kah" pole küll motiveeriv.
Minu tagasihoidliku arvamuse koha pealt on see originaalkasti reegel idiootsus kuubis. Turvalisuse kohapealt sundida inimesi iga hetk 20cm sõitjast granadeeriva kastiga sõitma, ning luues vägagi otsesed eelised osadele automarkidele.
Nii pisikese torkiga mootori otsas intermediate spragi purunemine viitab ikkagi kas juba tootmisest vigasele "hüpersuper750hpjupile" või siis way liiga positiivsele 1-2 vahetusele. Seda tuleks akumulaatori või väiksema orificega natukene sujuvamaks teha, siis saab sprag väiksema laksu alguses. Kui jõud juba taga on, siis kannatab tõesti 750hp, aga rakendumise hetkel mitte.
Võta maha ja tee lahti, või too siia. Tartus oled rajal nagu 5, ptüi, see tähendab 1 kopikas.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
Selle t-56-e peale ka mina mõelnud, kuid kiirenduses automaakast parem( kui toimib
)
Samas sai otsitud neid t-56 kaste, kuid jube vaikne nendega. Sinna vaata otsa veel sidur ja hind kokku juba 25-30000
Samas sai otsitud neid t-56 kaste, kuid jube vaikne nendega. Sinna vaata otsa veel sidur ja hind kokku juba 25-30000
Ford Taunus
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
430 cid V8 Twin Turbo
1500hp
Best ET 8.5@264km/h with low boost
Ford Mustang GT500 Shelby
427cid V8 Twin Turbo
3000+hp
Best ET 5.9@400 km/h
-
Young Dirty Chinaman
- Postitusi: 65
- Liitunud: 05.03.2005 13:31
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
aasta juba numbrit vahetanud, suvigi vaikselt endast vihjeid andmas - kuidas lood on, pole ammu näinud/kuulnud ei sind ega autot
jou
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
Aga mulle meeldivad ikka tavalised kepikastid....
On ikka näha, et juht teeb tööd nii käte kui jalgadega ja ei saa eksimist lubada.
Mis siis plaanid on? tahaks ikka näha seda masinat sel aastal.
On ikka näha, et juht teeb tööd nii käte kui jalgadega ja ei saa eksimist lubada.
Mis siis plaanid on? tahaks ikka näha seda masinat sel aastal.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Lada 2101, 1971, Valdz
Vihjeks niipalju, et see aasta jääb vahele. Põhiline probleem on ajapuudus, muidugi on oma osa ka rahal. Samuti vaatan kuidas see aasta üritused toimuvad, sest kui vahepeal oli plaanis 2 üritust, siis kiire arvutuse tulemus, et mis vaja teha et auto liikuma saada (investeering + aeg / per üritus) tuli nii metsik et ehmatas ära
Aga kepikasti suhtes on sul Jeff õigus. Ma tõsiselt kirun ennast et läksin th-350 peale. Ma kaalusin pikalt BMW kasti ja selle vahel ning otsustasin -- omaarust -- töökindlama variandi kasuks. Naljakas on veel kiiruse tunnetuse vahe, kui manuaalkastiga oli väga kuri tõmme, siis automaatkastiga see kadus (kuigi aeg ja lõppkiirus natuke ikka paranes).
Olen 100% kindel et see auto suudab madalat 11 sõita ka praeguse kaalu juures. Kas kunagi ta seda ka teeb on omaette teema. Nüüd natuke aega mõtteid seada ja plaane teha.
Aga kepikasti suhtes on sul Jeff õigus. Ma tõsiselt kirun ennast et läksin th-350 peale. Ma kaalusin pikalt BMW kasti ja selle vahel ning otsustasin -- omaarust -- töökindlama variandi kasuks. Naljakas on veel kiiruse tunnetuse vahe, kui manuaalkastiga oli väga kuri tõmme, siis automaatkastiga see kadus (kuigi aeg ja lõppkiirus natuke ikka paranes).
Olen 100% kindel et see auto suudab madalat 11 sõita ka praeguse kaalu juures. Kas kunagi ta seda ka teeb on omaette teema. Nüüd natuke aega mõtteid seada ja plaane teha.
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]