Hülsse müüakse vist ikka mingi seina-paksusega. Kas ma saan nüüd õigesti aru, et teil hülsse polegi sees, ja silinder on lihtsalt õhukeseks puuritud? Seni olen aru saanud, et kui on vaja max 88mm asemel näiteks 90mm panna, siis mitte ei puurita 2mm ja seinapaksus jääb 1-4mm, vaid puuritakse 10mm ja pannakse näiteks 4mm paksune hülss sisse, mis võtab veesärgist 0-3mm.RICE BURNER kirjutas:Kuna tegemist on valublokiga, siis paksust on raske ennustada, sest kohati võib see olla 3mm ja kohati 1,5mm. Lõikame lahti ja saame targemaks.Palju hülsi seinapaksuseks jäi?
Kuna see blokk oli nurgas olemas, siis jäid meil jälle 89mm kolvid sisse ja jäime lootma, et seekord midagi ei juhtu, kuid juhtus. Elu näitab, et 1000hp polnud probleem, kuid 1200 juba on, kuid samas 88mm kolviga on võetud ka mujal 1500hp välja, kuid see juba bloki kohalt ilmselt loterii.
89 ja 88mm seinapaksuse vahe on 0.5mm, ja kui järgmine aasta ikka nagu tavaliselt võimsust kasvatada, siis poleks see 0.5mm võrra paksem sein kah enam garantii.
Loodan et Soomes käigud pole sind V8 peale mõtlema pannud

See aasta rohkem ei sõida?