Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

No ma nukke ja tõukureid olen vahetanud, see ei mõjutanud, seega eeldaks et bounce'iga pole tegemist. Aga see Vette düno valve-float kala on küll kahtlaselt sarnane.
No stock vedrud peaks 7200+ peal ujuma hakkama, aga mul seal JUN vedrud, millele 8500 ei tohiks probleemiks olla. Mul iseenesest teise mootori tarbeks Tomei vedrud ostetud... Et kui järgmine kord lahti võtan, eks siis üritan vedrud ära "kaaluda".
Arvan et float taastab küll, vedrul on mingid resonantsid vastavalt jäikusele ja klappide jms massile - teatud sagedustel ujub, ja siis jälle töötab natuke paremini, kuni lõpuks muidugi jääbki ujuma.
Maik kirjutas:vette dyno graafikul väljendub see niimoodi, pildilt hästi näha.
http://forums.corvetteforum.com/c5-forc ... float.html
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:Proovisin leida sellelt ja eelnevalt lehelt su "kala" kirjeldust kuid ei leidnud, on see siis tõesti juba mitmete lehekülgede taga? Viitsid ehk uuesti kirjeldada mida ta täpselt teeb sel ajal ja mis logides toimub.
See nii suur kala, et tal lausa oma teema :) Varsti tehakse võibolla alafoorum ja siis üldse eraldi foorum foorum.auto.kala.ee, ja kui ikka lahti ei saa, siis ome ette internet a la fishnet.

Oleks juba endalgi huvitav lugeda, mis ma selle teema alguses olen mõelnud. Teen väikse hetkeseisu raporti...

Jätab vahele, tõmme kaob ära - 5'nda jääb sinna kinni, 4'daga ronib läbi häda sealt üle (võiks oletada, et vähemalt 2 pütti jätab vahele, kuna nagu alla 100hj jääb alles), 3.'ga tõmbab 0-1sek'iks kinni, 2.'ga käib raginal üle, 1.'ga ei saa arugi, tühikäigul kui mõni mm gaasi vajutada ja piirajani lasta, jätab kah seal 6500 peal vahele (100-300rpm ulatuses). Selle avastasin alles üleeile, et käigukang hakkab kala ajal hüppama nagu vahelejätmise seier :) Loodan väga, et tühikäigul samal pöördel on sama kala - samas kui 6800-8000 läheb tühikäigul nagu lihtsalt tiba raskemalt ilma suuremate vahele jätmisteta, siis sõidu ajal tegi seal nagu iga 400rpm tagant veel ühe kiire kala.
On olnud paremaid aegu, kus ta teeb vaid jõnksaka, aga eile oli aga see kala konkreetne 6500 ja isegi 2.'ga ei tahtnud sealt eriti üle ronida.
Kala ajal on kuulda lörinat, kuidas põlemata kütus (vähemalt mingi osa sellest)summutis põleb - ei ole hing kinni ja vaikus.
Kõik küünlad on ühesugused (niii pole proovinud, et uued sisse, pööre kalani ja siis süüde välja).
Enne AC Drag sai kala juurest varasemaks ja tiba rikkamaks keeratud ja mineku vahe oli persega tunda - ning kala muutus seega palju lühemaks ja tervamaks (kuna enne ja pärast ka oli tugevam tõmme). See on see hilise süütega raskemini süütamise kahtlus (kuna kolb ju kõrgemal ja surve silindris suurem). Samas Rihol oli 7000 1.5bar 17kraadi, siis mul juba 25kraadi.
Peale selle see kala võib olla ka juba vanem, ja ei tekkinud Rihol üle talve, kuna tal oli piiraja 7000 peal. Sellest üle talve-tekkinud 1-bar-total-cur probleemist sain VR pistiku sättimise ja pihusti juhtmete ümber vedamisega lahti.
Eelmine aasta pihusti signaali logides oli näha, et ükski pihustus vahele ei jää, küll aga üle-ühe-pöörde pihustades, kui 2. TDC nagu ei pihustata, oli logis vahest teise TDC peal kah väike pulsike (arvasin, et see on nagu kiirenduspumba rikastav pulss). AGA VÕIBOLLA OLI SEE MINGI TRIG ERROR VÕI RESET.
RPM logib mul 0.1sek intervalliga, ja logisse aju RPM NULL ei saada, pigem kala ajal RPM püsib, ja pikema kala puhul ka rpm kergelt langeb. Kuna see boosti alas kõrgel pöördel, siis segu on järjest rikastuv (a la 13-11:1) ja kala ajal on näha tiba lahjemat segu (13-15:1) - muud logist nagu välja ei loe.
Aju logib sisemiselt vaid erroreid. "üldiselt" trigger erroreid, aga on olnud ka nii, et ühtegi errorit ei logi ja on kala (AGA VÕIBOLLA OLI SIIS KÜÜNLAD HAPUD, VÕI JÄÄB ÕHKU KA AJU RESET). Samas aju täis-reset'i peale viskab punase dialoogi ette, et on restarditud, seega pigem peaks keskenduma triggerile. Aju logib vahest ka näiteks et kogu 5min on olnud IAT open- või short-circuit, samas kui aju-proge näitab jooksvalt koguaeg adekvaatset tempi - jätab ajust ebausaldusväärse mulje. Pealegi diagnostiga logi avamiseks on tihti peale vaja mitu korda ühenduda, sest enne alla laadimise lõppu tuleb disconnect.
Olen teinud a la 30 katset seda probleemi lahendada. Vanemaid katseid enam väga ei usalda. Aga viimase paari kuu üritsed:
* Süütepoolide ja pihustite toide otse akult, et mõjutaks minimaalselt muid signaale.
* 4bar kütuserõhk 3bar asemel, et kaotada ära 100% DC 1.9bar >7700rpm, 2.1bar >6900rpm.
* NGK7 IQ24 asemel. Mõlemad 0.5mm.
* Andurite massid KMS speci järgi kõik kokku enne aju kokku siduda ja ühe massi juhtmega ajju.
* Suurem turbo, et vastusurvet vähendada.
* VR-i kaabel jookseb juhtmestikust täiesti väljas (mootori alt) eraldi anduri enda pistik ulatub salongi. Tulemüürist tuleb üksi läbi, peale tulemüüri on pistik ja 40cm jämedat mikri-kaablit, ning aju juhtmestikku läheb alles aju pistikus.
* VR kronsa kinnitus jäigemaks.
Kõik mõtted on abiks!!!
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mis juhtub, kui andurit kaugemale tood?
Stiilis 1mm peale. Trigger wheel on ilusti sirgelt ratta küljes?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ennist oli pööretesignaalist siin teemas juttu, aga kas nüüd, kui sa KMS-i logima said, oled pöördeid vaadanud kalamise koha pealt? St, kas seal mingeid anomaaliaid esineb?

Ma vahetaks nii väikese läbimõõdu puhul trigger wheeli väiksema hammaste arvuga ratta vastu, nt 24-1 või 36-1, mis oleks mitte nn puuduva hambaga, aga vähem, kui pool tavalise hamba sügavusest puuduva hamba kohalt.

Kas sa teisi VR sensoreid oled proovinud? Fordi omad töötavad kenasti väikese hamba vahega ratastega...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Mis juhtub, kui andurit kaugemale tood?
Stiilis 1mm peale. Trigger wheel on ilusti sirgelt ratta küljes?
Pole proovinud sõita nii 1mm'ga. 2-3mm'ga on 6500 praktiliselt piiraja. Tühikäigul, mis hetkel üsna tihti jätab vahele, tundus, et kaugemale kangutamine tegi paremaks, aga mitte nii oluliselt, et seoses kindel olla.
Ratas on lopergune natuke küll, aga mitte nii palju, et 0.4'se vahega veel vastu käiks. Üldse tahaks teist ratast proovida, ei tea kas RFL laenaks, hmm, miks ma enne pole mõelnud.

Süütepoolid, küünlad, küünlaaugud puhtaks nagu uued, s.h. pooli-küünla-kontakti-vedrud heaks ja kontaktpind läikima. COP'idest tuleb mingi peenike mass kaande, sinna panin jämedama mis läeb SL kollektori-põrkega akusse.
2. küünal oli hästi natuke heledam, muidu suht tahmane ja läbi tahma kumas alt poolt pruuni. Mõned valged vist detotäpid kah peal. Kuna tühikäik jms oli paigast ära, siis tahma oli peal üle keskmise. 4. küünal oli nagu lõdvemalt peal, keere oli kah tahmane.

Logisin süütesignaali, 1. korral tundus nagu iga 4. kord oli madalam dwell-pulss - logis 2 pulssi per pööre, kuigi ühendasin wasted-sparki ühe kanali külge (s.t. täpselt nagu ühe püti ajal signaal oli kehva :roll: ). Siis avastasin et mikri sisend oli vigane, ja õige sisendiga oli signaal 10x valjem ja kandilisem, ning siis ei tundunud sellist kala, et iga 4. on imelik, ja nüüd oli ka sagedus õige, et 1 pauk per pööre. Seega see 1. logimine oli mingi massi logimine (mis tundus kahtlaselt pihusti signaalina). Kolmandal logimisel toimus paar üksikut paugu vahele jätmist, aga see võis ka piiraja olla. seega ebaselge - pean homme korra veel mõõtma.
Üritasin pihusti pistikust ka takistust mõõta (pihustitel takid vahel) - kõik näitasid 15-16oomi (multimeeter vist tühi kah, ja ei tea kuidas see pidev 12V seal mõjub, pealegi 1 ots läbi aju mingi valemiga). Pihusti enda takistusi ei mõõtnud - kuna need nii kinni ja pistikud peidus otsaga kolle poole jne).

Survestasin kompressoriga 1-haaval silindreid. Surveid 2 näd tagasi mõõtsin 8 9 6 8. Kõikide püttidega oli õlivarda august voolikuga tunda õhuvoolu. Ühelgi polnud SL leket. Kahel oli sumpast kuulates väljalaskes kahin. sel 6bar'isel oli siis tiba valjem.

Surnud seisu kontrollisin kah üle, andur 1kraadi täpsusega samas kohas mis enne.

Peale seda seda läks kohapeal normaalselt tahho 8ni nii et ei luksund kah, kui siis õige pisut seal 6.5k peal kiirendas aeglasemalt.

Proovisõit: nonii, eilne kala mis üle 6500 oli on nüüd korras. Aga see 6500 kärts on ikka alles ja üsna konkreetne. Ütleme nii, et 1.'ga 1, 2.'ga 2 jne neljandaga neli kärtsu :)
Logisin kah... Kärtsu ajal (pigem tänu kärtsule) kukub boost 1.6 pealt 1.3 peale. GT35 on segud oma 10% jagu lahjemaks tõmmanud ;). Seega ka võib järeldada, et lahjem segu ei kaotanud kala ära.
Vahel on 3. ja 4. käigu tõmbega logist näha ka seda et kala on nagu 5500 peal 6500 peal ja siis veel 7500 peal vms.

Pihustitest veel nii palju, et enne kui Rihol masin toimis, läks too laiali ja vahetati 1 pihusti õige suurusega pihusti vastu. Äkki see tekitab mingi kala. Sest pihustid löödvadki mul 1 pulss per 2 pööret.

EDIT:
Raceboy kirjutas: Ennist oli pööretesignaalist siin teemas juttu, aga kas nüüd, kui sa KMS-i logima said, oled pöördeid vaadanud kalamise koha pealt? St, kas seal mingeid anomaaliaid esineb?

Ma vahetaks nii väikese läbimõõdu puhul trigger wheeli väiksema hammaste arvuga ratta vastu, nt 24-1 või 36-1, mis oleks mitte nn puuduva hambaga, aga vähem, kui pool tavalise hamba sügavusest puuduva hamba kohalt.

Kas sa teisi VR sensoreid oled proovinud? Fordi omad töötavad kenasti väikese hamba vahega ratastega...
2. andur juba, ostsin opeli oma - vahet polnud.
Logides on näha vaid et pöörded püsivad (võibolla ka natuke langevad) mingi 0.3sek ja siis tõusevad jälle.
24-1 puhul peaksin firmware kms'il vahetama - aga 36-1 võiks panna küll. Mul see kah et hammas on 2x kõrgem kui hamba vahe, tühikoht on nüüd kõrgemaks keevitatud. Ja siis on mingid mutrid iga 90kraadi tagant nagu seibideks kohe ratta kõrval.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

sa oled juba kõiki asju proovinud....
vahetada saab ainult veel klapivedrusid...need tulid mul uued see talv enne kala,või kellegilt võta kms proovida teist aju
pärast kõike mis sa oled vahetanud käitub ikka mootor sama moodi kui ma sellega viimati sõitsin enne müüki....
sky is the limit
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

traktorist kirjutas:sa oled juba kõiki asju proovinud....
vahetada saab ainult veel klapivedrusid...need tulid mul uued see talv enne kala,või kellegilt võta kms proovida teist aju
pärast kõike mis sa oled vahetanud käitub ikka mootor sama moodi kui ma sellega viimati sõitsin enne müüki....
2. aju võiks proovida küll, sa tead kellel on? Klapivedrud on olemas, aga pole viitsinud vahetada - üsna pikk töö.
No päris sama vist pole, mis sul seal viimase dünos käigu ajal oli. Kui ma ostsin siis 1bar pealt hakkas paukuma ja rohkem ei saandki keerata. Nüüd võib 2bar kah panna ja max hp saab kah kätte, aga väiksed kalad on sees - need lihtsalt häirivad, ja ei sega enne 200kmh, s.t. et dragil vast 0.2-0.4sek maksimaalselt, mis selle taga kinni on.

EDIT:
Google "KMS MP25" Eesti lehtede kohta annab vaid selle foorumi KMSi teema ja kohvimasina "PUTZMEISTER MP 25" :lol: :lol: :lol:
OK Okeiii "turbo kms" annab juba ka reaalseid vastuseid, aga mõtekam oleks vist ESist küsida.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Äkki ei peagi selliste rõhkudega (8 9 6 8 ) Mootor sellise boosti ja pöörete all töötama. :) Tee klepid korda.

Kui ütlesid et päris 0,4mm ei viska trigger siis jäi kahtlus et 0,3 siiski viskab??? mida on ilmselgelt palju. Mina olen viskava triggeri mootori otsas õigeks pinninud ja käiva mootoriga õigeks käianud :-D (Seda loomulikult teha ei tohi aga mina sain mootori tööle) Soovitan teha uus trigger 36-1 ja nagu peep soovitas siis mitte puuduva vaid poole madalama hambaga (apteeker nagu sa oled saad aru, et selline variant on ka ideaalselt tasakaalus :-D ) trigger tee ära proovitud variantide järgi....9300ni on proovitud näiteks 17cm trigger ja audi-volkari andur. Peale lõikust lase trigger treipingis üle.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Logisin veel tühikäigul süütesignaali.
Lasin sujuvalt 8000+, siis alla vist 5000ni ja uuesti kuni 6500ni, kus muidu kala. Ainus katkestus, mis seal on, on piiraja. Diagnostika logist lugesin välja, et pöörded on isegi 8500 peal käinud, kuigi piiraja on 8050 soft, 8100cut. Polnud seda diagnostikat ammu nullinud, ja too näitas 27000 trigger errorit, mis on arvatavasti sellest, kui tartu dragil käisin "lahtise" VR anduriga, mis 3-4mm eemal olles 6500'st üle ei tahtnud ronida.

Wav-faili leiab siit - ise vaatan seda goldwave'ga, ja harjunud olen kasutama v4.26 vms, mitte uuemaid.
http://dl.dropbox.com/u/3217553/s%C3%BC ... iiraja.wav

Välistaks esialgu triggeri-wheeli, mõneks ajaks.

Võtsin süütevõimu maha, ja tagant oli näha läbi plastiku läbi lööke just sinna kus mass korpusele kõige lähem oli. Otsisin originaal võimu koos kinnitusega üles, ja tollel oli korpus massist pikalt eraldatud. Peale selle oli see võim päris tuline, tõmbasin dwelli 2.2 pealt 1.9 peale (nis copid pidid tegelt veel vähem tahtma), ehk aitab. Installisin selle tiba jahedamasse kohta aga proovisõitu ei saand täna teha, kuna õlitagasivoolulekkega jätsin auto garaazi juurde.
Võimu väga ei süüdista, kuna eelnevalt olen 2x läinud coilpack pealt cop'ide peale ja vahet pole tundnud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
traktorist
Postitusi: 79
Liitunud: 11.06.2008 18:10
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas traktorist »

ühel mustal s13 millel on suur õhuava kapotil on kms kontakti ei tea, sõidab drifti vahest
see trigger-wheel oli algusest peale ja pärast tegemist sai asi pingis üle käidud,kaks aastat sai peal hoitud ja polnud midagi viga sellel rattal,ju siis tõmbas talvega tsentrist välja :roll:
sky is the limit
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

3. ja 4. käik (Nm, mG jms näidud on arvutatud valesti, arvestades 2. käiku)
Pilt
Kas pole mitte nii, et kui triggeriga oleks probleeme, siis auto oleks vait kala ajal? Ja kas pole nii, et kui 6400 on probleem, et siis 8000 võiks olla juba võimatu - hetkel tundub, et peale kala on tõmme veel parem kui enne kala?

Kui kütus jookseb kala ajal koos õhuga summutisse, miks siis spool langeb?? Äkki ikkagi pihustites probleem?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ikka võib triggeris olla.

Kui seda pärast rihmarattale kinnitamist pole koos rihmarattaga treipingis üle tehtud (et kõik hambad tsentrist mõõtes ühekõrgused oleks), siis võib vabalt sellest põhjustatud olla ja seda täiesti suvalisel pöördel.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Raporteerin...
Raceboy kirjutas:Ikka võib triggeris olla.
Kui seda pärast rihmarattale kinnitamist pole koos rihmarattaga treipingis üle tehtud (et kõik hambad tsentrist mõõtes ühekõrgused oleks), siis võib vabalt sellest põhjustatud olla ja seda täiesti suvalisel pöördel.
Ei tea täpselt, aga pakun, et ta on ikka treipingis otsa pandud, lihtsalt rihmaratas ise pole ideaalselt vända otsas vms. Kui laseksin hambad maha treida, peaksin jälle ka VR'i kronsa ümber tegema, või uue laskma teha, et VR'i 3mm lähemale saaks.
Peale tööd lähen vaatan, kas aju on erroreid loginud. Eile enne sõitu kohapeal paarutades polnud loginud. Küll aga seekord oli ta loginud jälle temp andurite lühist... Seda on ta ka enne teinud... Nullid diagnostikalogi ära, lasen mootoril töötada 10min, samal ajal jälgin tempe jne ja logi näitab peale seda 10min open või short circuit. Mingi põhjus sel vea-näidul kindlasti on...aga mis täpselt, ei tea. Andurite mass on vinge ja anduri pistikud korras ning andurid ise ei kala. Seega on võimalus, et võrdlus moment ehk aju enda mass ikkagi kalab. 2x olen juba aju pistiku lahti võtnud, et too kah uuesti vedada, aga ilus jäme korralikult joodetud juhe vaatab vastu, kahju hakkab :) Krt 3. kord teen asja ära :lol:

MSLV VE Analyser näitab loomulikult 6500 kala juures 6100-7000 et keera aga igakord jälle 5-10% kütust peale. Muutsin nüüd seade hoopis nii, et hoiab seal sama inj_ms mis 5800 ja 7200. Eks näis, olen seda vast ennegi teinud.
1 mõte on veel see, et panna tabelis rpmid nii, et kala on oma ette kitsas vahemikus a la 5500 6400 6500 6600 7200, ja keerata seal 6500 peal kütust aina vähemaks, et kui seal on mingi mehhaaniline klapi kala, ja hingamine on tugevalt kahjustatud. et siis pannagi sinna kasvõi 40% vähem kütust kui mujal ilma et mõjutaks kala ümbritsevat seadet, ehk tekib negatiivse kiirenduse asemel seal punktis väike positiivne ja kala ümber täpsem seade...

Selline anomaalia kah, et tühikäigul jätab vahele - käib ebaühtlaselt. Äkki on see kuidagi seotud. Ei teagi kas viimasest poolide/küünalde puhatamisest, vaikselt hakkab nagu ununema, et tal üldse selle 270ˇnukaga parem tühikäik oleks olnud. Vedasin idle-solenoidi volla paremini, puhatasin pistikut ja keerasin siibrile kah kruvi peale - nüüd vähemalt ei sure välja. Peale selle pidin millegipärast PWMi panema eelmise 33% asemel 60% peale, et piisavalt õhku saaks. Tiba teine asi aga kah tühikäiguga, et kui enne võisin panna süütenurga kasvõi kuni 30kraadi ja 21-25 oli kõige tugevam siis nüüd üle 15 kraadi läheb nagu vahele jätmine hullemaks. Peale selle 13-14 seguga on tühikäik kehva, tahab 12 segu. Niisama sõiduajal vahelejätmisi ei tähelda. võibolla siiber lihtsalt tahmane ja umbes, vaja puhastada ja veel peale keerata (sel piiramiskruvil nagu vist keere kah suht maas.)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
ejay
Postitusi: 231
Liitunud: 19.03.2006 20:57

Postitus Postitas ejay »

selliste silindri survetega ei saagi ju normaalset tühikäiku olla...
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Boosti all jätab vahele - triggeri, süüte jms jamad

Postitus Postitas Astrona »

Ses mõttes, et stocki 12 oleks tiptop, aga mul surveaste madalam seega 11 oleks väga super, aga ka teised kolvid, mis kuumaga kohe silindrisse ei paisu, seega 70C pealt 9bar on vist hea. See, et 1 6bar on muidugi pekkis, eks mingi päev üritab auruga välja pesta, äkki tahmatükk vahel.
nuh ja tean "ühte" kel mõõtes on surve 4-5 ja kah käib. See kuuene võiks tekitada vibratsiooni ja lonkamist, aga mitte veel vahele jätma - aga mul on summutist põmps kuulda.

Peale eilset 20+ korda boosti all 8000ni laskmist pole aju ühtegi trigger errorit loginud - äkki see mikri juhe jms ikkagi aitas. Täna veel vedasin aju massi uue - too oli tehtud nii, et ajust küll anduritel eraldi mass, aga kuskil juhtmestikus tükk maad enne mootorit lähvad nad üheks kokku. Ütleks et ei aidanud. Homme vaatan, kas nüüd TPS ja IAT errorid kadusid ära.
Ja ka kala kohapealt kütust 10-15% lahjemaks võtmine ei aidanud, pigem oli täna tunde järgi tärin tiba pikem.
Ei tea kas 11C õhust või millestki tingituna oli täna kala 100-200rpm kõrgemal...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta