jeff01 kirjutas:Proovisin leida sellelt ja eelnevalt lehelt su "kala" kirjeldust kuid ei leidnud, on see siis tõesti juba mitmete lehekülgede taga? Viitsid ehk uuesti kirjeldada mida ta täpselt teeb sel ajal ja mis logides toimub.
See nii suur kala, et tal lausa oma teema

Varsti tehakse võibolla alafoorum ja siis üldse eraldi foorum foorum.auto.kala.ee, ja kui ikka lahti ei saa, siis ome ette internet a la fishnet.
Oleks juba endalgi huvitav lugeda, mis ma selle teema alguses olen mõelnud. Teen väikse hetkeseisu raporti...
Jätab vahele, tõmme kaob ära - 5'nda jääb sinna kinni, 4'daga ronib läbi häda sealt üle (võiks oletada, et vähemalt 2 pütti jätab vahele, kuna nagu alla 100hj jääb alles), 3.'ga tõmbab 0-1sek'iks kinni, 2.'ga käib raginal üle, 1.'ga ei saa arugi, tühikäigul kui mõni mm gaasi vajutada ja piirajani lasta, jätab kah seal 6500 peal vahele (100-300rpm ulatuses). Selle avastasin alles üleeile, et käigukang hakkab kala ajal hüppama nagu vahelejätmise seier

Loodan väga, et tühikäigul samal pöördel on sama kala - samas kui 6800-8000 läheb tühikäigul nagu lihtsalt tiba raskemalt ilma suuremate vahele jätmisteta, siis sõidu ajal tegi seal nagu iga 400rpm tagant veel ühe kiire kala.
On olnud paremaid aegu, kus ta teeb vaid jõnksaka, aga eile oli aga see kala konkreetne 6500 ja isegi 2.'ga ei tahtnud sealt eriti üle ronida.
Kala ajal on kuulda lörinat, kuidas põlemata kütus (vähemalt mingi osa sellest)summutis põleb - ei ole hing kinni ja vaikus.
Kõik küünlad on ühesugused (niii pole proovinud, et uued sisse, pööre kalani ja siis süüde välja).
Enne AC Drag sai kala juurest varasemaks ja tiba rikkamaks keeratud ja mineku vahe oli persega tunda - ning kala muutus seega palju lühemaks ja tervamaks (kuna enne ja pärast ka oli tugevam tõmme). See on see hilise süütega raskemini süütamise kahtlus (kuna kolb ju kõrgemal ja surve silindris suurem). Samas Rihol oli 7000 1.5bar 17kraadi, siis mul juba 25kraadi.
Peale selle see kala võib olla ka juba vanem, ja ei tekkinud Rihol üle talve, kuna tal oli piiraja 7000 peal. Sellest üle talve-tekkinud 1-bar-total-cur probleemist sain VR pistiku sättimise ja pihusti juhtmete ümber vedamisega lahti.
Eelmine aasta pihusti signaali logides oli näha, et ükski pihustus vahele ei jää, küll aga üle-ühe-pöörde pihustades, kui 2. TDC nagu ei pihustata, oli logis vahest teise TDC peal kah väike pulsike (arvasin, et see on nagu kiirenduspumba rikastav pulss). AGA VÕIBOLLA OLI SEE MINGI TRIG ERROR VÕI RESET.
RPM logib mul 0.1sek intervalliga, ja logisse aju RPM NULL ei saada, pigem kala ajal RPM püsib, ja pikema kala puhul ka rpm kergelt langeb. Kuna see boosti alas kõrgel pöördel, siis segu on järjest rikastuv (a la 13-11:1) ja kala ajal on näha tiba lahjemat segu (13-15:1) - muud logist nagu välja ei loe.
Aju logib sisemiselt vaid erroreid. "üldiselt" trigger erroreid, aga on olnud ka nii, et ühtegi errorit ei logi ja on kala (AGA VÕIBOLLA OLI SIIS KÜÜNLAD HAPUD, VÕI JÄÄB ÕHKU KA AJU RESET). Samas aju täis-reset'i peale viskab punase dialoogi ette, et on restarditud, seega pigem peaks keskenduma triggerile. Aju logib vahest ka näiteks et kogu 5min on olnud IAT open- või short-circuit, samas kui aju-proge näitab jooksvalt koguaeg adekvaatset tempi - jätab ajust ebausaldusväärse mulje. Pealegi diagnostiga logi avamiseks on tihti peale vaja mitu korda ühenduda, sest enne alla laadimise lõppu tuleb disconnect.
Olen teinud a la 30 katset seda probleemi lahendada. Vanemaid katseid enam väga ei usalda. Aga viimase paari kuu üritsed:
* Süütepoolide ja pihustite toide otse akult, et mõjutaks minimaalselt muid signaale.
* 4bar kütuserõhk 3bar asemel, et kaotada ära 100% DC 1.9bar >7700rpm, 2.1bar >6900rpm.
* NGK7 IQ24 asemel. Mõlemad 0.5mm.
* Andurite massid KMS speci järgi kõik kokku enne aju kokku siduda ja ühe massi juhtmega ajju.
* Suurem turbo, et vastusurvet vähendada.
* VR-i kaabel jookseb juhtmestikust täiesti väljas (mootori alt) eraldi anduri enda pistik ulatub salongi. Tulemüürist tuleb üksi läbi, peale tulemüüri on pistik ja 40cm jämedat mikri-kaablit, ning aju juhtmestikku läheb alles aju pistikus.
* VR kronsa kinnitus jäigemaks.
Kõik mõtted on abiks!!!