
Toyota Supra 1990: Paap
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 05.03.2005 13:31
Bomex teeb seda sinu piltide alumist, väga sobilik lisa.
http://www.bomexaero.com/part/toyota_su ... uad071.htm
Sama kena on ka see:
http://www.bomexaero.com/part/toyota_su ... uad070.htm
MK3 Supra ei vaja tõesti mingit rõvetuuningut, see on ju ikkagi klassikaline Jaapani 80'date sportauto. Piisab ainult Bomexi põllest, madalast vedrust ja Jaapani/USA turu tagatule konversioonist.
Ilusaim MK3 mida ma veebis näinud olen:
http://www.zone.ee/e500/supra1.jpg
http://www.zone.ee/e500/supra4.jpg
http://www.bomexaero.com/part/toyota_su ... uad071.htm
Sama kena on ka see:
http://www.bomexaero.com/part/toyota_su ... uad070.htm
MK3 Supra ei vaja tõesti mingit rõvetuuningut, see on ju ikkagi klassikaline Jaapani 80'date sportauto. Piisab ainult Bomexi põllest, madalast vedrust ja Jaapani/USA turu tagatule konversioonist.
Ilusaim MK3 mida ma veebis näinud olen:
http://www.zone.ee/e500/supra1.jpg
http://www.zone.ee/e500/supra4.jpg
Aga siuke?


http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Sai siis lakis käidud enne tegemisse viimist... 
172,5PS (126,9kW)/5837rpm
227,4Nm/4408rpm
http://img171.imageshack.us/img171/5347/graafik8vp.jpg

172,5PS (126,9kW)/5837rpm
227,4Nm/4408rpm
http://img171.imageshack.us/img171/5347/graafik8vp.jpg