K: küünlad?
K: küünlad?
Tere,
mis tingib selle et küünlal see nö. välimine kõverik elektrood sulab ära?
krt, juba teist korda!
Rikas segu? lahja segu? valed juhtmed? sitt küünal?
Imre
mis tingib selle et küünlal see nö. välimine kõverik elektrood sulab ära?
krt, juba teist korda!
Rikas segu? lahja segu? valed juhtmed? sitt küünal?
Imre
segu pigem rikas kui lahja..555vrx kirjutas:ainult 1 küünlal? üks ja sama silinder alati? millised näevad välja ülejäänud küünlad?
Kui vastad nendele küsimustele ja mõtled natuke, siis lahendad probleemi ka ise...
kõik küünlad välimuse järgi samasugused, nati tahmased, ka see millel elektrood ära sulas..
esimene läks teise silindri peal ära..., teisega aga oli lugu nii, et kontrollisin lihtsalt kõiki küünlaid ja see oli tookord kolmanda peal.Samas aga see keskmine elektrood tundus justkui kergelt vildakas ja ma panin küünla teise silindri peale kuna seda on kergem kontrollida (pääseb paremini ligi). No ja eile siis leidsngi teise silidri pealt sulanud elektroodiga küünla... äkki ta oli siiski juba enne vigane....

eks aeg näita kas läheb veel mõni või ei...
Aga oskab keegi öeldamismoodi see sulamine seal käib? et kas võib hoopiski mõni suurem tükk lahti tulla mis hiljem näit. klappide vahele võib kinni jääda..., või toimub ikkagi mingi põlemine hetkega?
I.
Kui niikuinii uusi hakkad ostma, siis proovi 1 aste külmemat küünalt.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuna küünalde teema juba olemas siis uut ei hakka tegema.
Huvi pärast sai küünlaid kontrollitud ja ilmnes selline asi. See valgem on 4sil oma ja tumedam 3 sil. ülejäänud ka sellised tumedad. Nagu ma aru saan siis küünal nii lumivalge ei tohiks olla. Milles võib probleem olla?
Küünla mark NGK R PFR6G 11

Huvi pärast sai küünlaid kontrollitud ja ilmnes selline asi. See valgem on 4sil oma ja tumedam 3 sil. ülejäänud ka sellised tumedad. Nagu ma aru saan siis küünal nii lumivalge ei tohiks olla. Milles võib probleem olla?
Küünla mark NGK R PFR6G 11
CA18DET best et 11.1s 205kmh
zoom1 kirjutas:See valgem on 4sil oma ja tumedam 3 sil. ülejäänud ka sellised tumedad. Nagu ma aru saan siis küünal nii lumivalge ei tohiks olla. Milles võib probleem olla?
Küünla mark NGK R PFR6G 11
ma arvan et 4silinder on liiga lahja.. pihusti?
Mul enda autol ka siiski 2. silider see mis jampsib.. nüüd siis juba kolmandal küünlal tundus elektrood olevat justkui liigselt kuuma saanud.., oli nagu vahe kuidagi suureks läinud..., ja küünal ise samuti valgem kui teised.

Kuna proff ei ole siis minu arvamust 100% tõe pähe paluks mitte võtta.
Imre
Pihusti rikket ma väga kahtlen, olen neid pihusteid juba mitu korda ringi tõstnud omavahel ja kunagi pole teise sil. mingeid prob. Kaane tihend ka just seal annab järgi, muidugi seda mõjutab ka see et seal tihendil kõige nõrgem koht.
4sil kõige kaugem coolerist tulevast õhust vb.
Vahetasin 4 ja 3 sil küünlad omavahel ära ja tegin otste vahe 0,2mm väikemaks.
4sil kõige kaugem coolerist tulevast õhust vb.
Vahetasin 4 ja 3 sil küünlad omavahel ära ja tegin otste vahe 0,2mm väikemaks.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
kütuserelsi viimane pihusti on tihtipeale kehvas seisus ja seega antud silindris kipub segu olema lahjem kui eelmisetes!
lihtne lahendus - rikastada segu niipalju, et viimase tase normis on
lihtne lahendus - rikastada segu niipalju, et viimase tase normis on
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Mis arvate ngk zfr6f II küündaldest? Et kas on üldse mõtet sisse keerata, kui küünalde vahetuseks pean hiljem kolde maha võtma
(3mas küünal jääb peitu, vb saab kuidagi kätte aga üli keeruline variant siis.) Need on siiis opel calibra 2,0 T originaalküünlad ja maksavad 85.- tk umbes. Ostsin need, kuna mootori järgi pakuti mulle 30.- seid küünlaid
calibra omad kerjasin ise välja, kuna järgmised olid minu jaoks tiba kallid (veidi üle 1000.- komplekt siis) Mõtlesin et ehk peavad mingi aja vastu, üle 1 bariseid rõhke pole plaanis vallutada.


DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.