Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui mootor nõksutab, siis järelikult läheb ju kas segu lahjaks antud hetkel või kaob süüde ära.
Eeldades, et süüde jääb alles ei ole nagu põhjust lambda kontrollerit kahtlustada ehk kaob ära küte.

See, et aju näitab pihusti lahti olemis nõksutamise ajal ei näita veel seda, et pihusti reaalselt ka lahti on sellele hetkel.
Kontroller ju ka kütusekogust ei muuda, kuna pihusti PW ei muutu.
Mina eeldaksin, et probleem siiski väline ehk kütuse etteanne.

Imelik on see, et probleem on just light load-i ajal.
Tavaliselt on suurema koormuse all sellised probleemid.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Mihkel kirjutas:Imelik on see, et probleem on just light load-i ajal.
Tavaliselt on suurema koormuse all sellised probleemid.
See viitab sellele, et tegemist on väikse probleemiga, muidu oleks boosti all hullem. See probleem püsib ka WOT, mitte ainult vaakumis, kala ajal gaasi vajutades asi ju ei parane. WB vast ei lollita, kuna ta näitab lahjad, ja juhuslikult on samal ajal ka probleem.

Teen veel 3 pakkumist:
* TPS õli täis ja kulunud (et näiteks tegelikult vajutasid gaasi juba enne lahjenemist)
* MAP või FPR voolikus väike leke.
* IAT 44C on normaalne? Võibolla sul IAT corr nii metsas, või näiteks mingi turvalisus ajus, et kõrge IAT'ga teeb cut, ja 3. oletus otsa, ilma et seda cutti logiks :).
* Ega sul sel autol õhukulu-mõõdikut pole?
Kas oled reaalselt kala ajal kütuserõhku vaadanud?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

TPS korras 100%
Map 100% töötab ja istub originaalis juba segusiibri küljes ilma ühegi voolikuta.
IAT on normaalne, töötab 100% ja olen ka seda juba proovinud vahetada
Sõiduajal pole bensiinirõhku jälginud aga võtan selle ette.

To Mihkel kummaline on ka see,et kohapeal käies on segu normaalne, hoian 3000rpm läheb segu 16-16.5, sõiduajal on norm 14.7 ja siis ühtäkki korraks läheb 16 peale ja siis jälle kaob ära see kala. Nagu ka mainisin siis boostiall töötab asi kõik ilusti
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kummitus kirjutas:hoian 3000rpm läheb segu 16-16.5
See polegi ehk eriti hull sest seda ala sa sõites ei näe kui ta just ennem seal rikkam polnud.

ajutiselt kapoti vahelt välja turritav kütterõhu manomeeter :-D ja WB prooviks vahetamine oleks ehk õige lähenemine. Widebandid surevad reeglina nii et hakkavad kohati lahjat näitama kuniks vaid 20 näitavadki.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

3e erineva widebandiga proovinud seega välistaks selle, et kõik kom surnud
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

jeff01 kirjutas:
Kummitus kirjutas:hoian 3000rpm läheb segu 16-16.5
See polegi ehk eriti hull sest seda ala sa sõites ei näe kui ta just ennem seal rikkam polnud.
Saan aru, et probleem pole vaid selles, et segu on 16, vaid ka selles, et samal ajal mootor ei tööta. logis kah näha, et vajutab gaasi, aga kiirendus on olematu.
Mis häält mootor sel ajal teeb? Kas vaikus või pigem kütus põleb summutis?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Ei oska kirjeldada häält, kõige parem näide ehk kui autol kohapeal lased pöörded 2500rpm ja keerad süüte välja.
550hp/493Nm
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Sai kord terve päev viga otsitud aga ei leia, vahetasin küünlad, pihustid, sisselaske temp anduri, kütuserõhu regulaatori, wideband lamda, kütuse pumba aga ei miskit. Nimelt juhuts veel selline lugu, et kui kõik asjad kokku jõudsin panna siis lõin rusikaga vastu jagajat ja auto suri välja. Oli see juhus või see sama kala ei tea, kopsisin väikse puu tokiga vastu jagajat aga rohkem ei juhtunud midagi. Seega siit tekkis veel kahtlus kas saab sellist asja teha kommutaator ? Viimase asjana mis veel vahetada oleks widebandi controller kui siis ka asi korda ei saa on mõistusega seekord otsas.
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Jagajas võib asi küll olla, kas sinu autol jagajaga samas korpuses lisaks ka pööreteandurid pole?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitus Postitas Mihkel »

Sul on eraldi kommutaator ehk süütevõimend? Need võivad teinekord oma suva järgi streikida küll.
Oled sa jagajat proovinud terves tükiks vahetada mõneks ajaks?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitus Postitas Kummitus »

Panin Civic Vti jagaja tervis tükis aga ei andnud see ka tulemust
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitus Postitas Astrona »

aku, geneka ja mootori massi klemmid jms oled puhtaks teinud? Sest mulle tundub, et logis on kala ajal ka pinge muutus. Samuti 6:16.5 peal on ühtalse TPS ja RPMiga mingi lahjenemine koos aku pinge muutusega.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitus Postitas Kummitus »

Aku, mootori, kereküles kõik massid puhtad, väike pingekõikumine pole sellest tingitud, huvitav on see, et see kala tekib sooja mootoriga just, külma mootoriga pole seda jama kordagi.
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitus Postitas Astrona »

Kummitus kirjutas:Aku, mootori, kereküles kõik massid puhtad, väike pingekõikumine pole sellest tingitud, huvitav on see, et see kala tekib sooja mootoriga just, külma mootoriga pole seda jama kordagi.
Ma ei mõelnudki et pinge kõikumine sellest tingitud, pidasin silmas rohkem seda, et kas sädemel on ikka lihtne aku massi tagasi joosta...
Tsitaati mingi Nascari ühe kõvema misfire troubleshooting venna tekstist
Weak or damaged ignition components may work satisfactorily with a well-charged battery and cool conditions, but when the battery loses its surface charge or the box heats up, misfiring will occur. Low voltage and higher temperatures both require the ignition to work harder.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Re: Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Postitus Postitas Kummitus »

Kõik võimalikud kohad üle käidud, muutusteta. Mõistus on otsas !
550hp/493Nm
Vasta