Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
Sai kolm aastat sõidetud ja nüüd tekkis täiesti kummaline asi. Külma mootoriga sureb aegajalt auto välja, panen käima töötab. Vahest töötab nii nagu peab teinekord sureb kohe uuesti välja. Sõiduajal vahest hakkab kakkuma just ühtlasel gaasil sõites, boostiall pole häda miskit. Olen vahetanud 3x lamdat, 2x aju, teise jagaja pannud, sisselaske temp. anduri, puhastanud tühikäigu klapi aga viga endiselt alles. Bensiinirõhk on kohapeal töötades ok ei lange kordagi. Proovisin vahetada süütepooli tulemus sama. Küünlad panin teised. Datalogi järgi kõik andurid töötavad perfektselt, kuid kuumast peast hakkab auto aegajalt kakkuma ja segu läheb 15.5-16.5, vajutan sõiduajal gaasi rohkem korra on kõik jälle justkui korras. Ainus asi mida veel katseda oleks widebandi contoller ise !
On kellelgi mõni mõttetera ?
On kellelgi mõni mõttetera ?
550hp/493Nm
TPS andur ilusti korras?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECT temp andur toimetab ilusti, selline tunne nagu midagi katkestatakse ära korra aga mis ei saa aru enam. Sõiduajal lihtsalt nagu hakkab pooma ja sekund kaks jälle kõik ok, sellel hetkel kui poob vajutan gaasi ei toimu mitte midagi, logis samamoodi kõik näha. Huvitav on ka see, et sooja mootoriga hakkab wideband konstantselt näitama 14.9 segu mingitel aegadel.


550hp/493Nm
Antud logi viitab kütusesüsteemi probleemile stiilis õhku võtab vahele.
Samasuguse logi saab, kui näiteks kiirenduse ajal sõidab kütus paagi sööturi eest ära.
See muidugi ei välista seda, et aju arvates on pihusti ilusti avatud aga reaalselt pihustid ei avane ehk elektri kala.
Segu sõidab ära, kuna nõksutamise põhjus on reaalselt liiga väike kütuse kogus antud load-ile.
Mina soovitaks üle kontrollida pihustite juhtmestik, ega seal mingit kala pole.
Kui kala on suht tihe, siis võid paraleelselt pihustite või ühe pihustiga led-i panna ajutiselt ja vaadata salongist, kas nõksutamise ajal on reaalselt pihustil vool peal või mitte.
Samasuguse logi saab, kui näiteks kiirenduse ajal sõidab kütus paagi sööturi eest ära.
See muidugi ei välista seda, et aju arvates on pihusti ilusti avatud aga reaalselt pihustid ei avane ehk elektri kala.
Segu sõidab ära, kuna nõksutamise põhjus on reaalselt liiga väike kütuse kogus antud load-ile.
Mina soovitaks üle kontrollida pihustite juhtmestik, ega seal mingit kala pole.
Kui kala on suht tihe, siis võid paraleelselt pihustite või ühe pihustiga led-i panna ajutiselt ja vaadata salongist, kas nõksutamise ajal on reaalselt pihustil vool peal või mitte.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kütuse eest kadumine on välistatud, olen vaadanud ka pihusti juhtmed üle ei ole midagi ebamäärast, see poomine on vahel mitu korda järjest siis jälle kadunud, ühesõnaga suvalisel ajal...boostiall ei ole kordagi sellist asja. Logist on näha, et pihusti on sellel hetkel avatud ikkagi. Ise pakun veel kaht varianti, et Innovate wideband controller lollitab või siis walbro 255 pumbal mingi uss sees.Mihkel kirjutas:Antud logi viitab kütusesüsteemi probleemile stiilis õhku võtab vahele.
Samasuguse logi saab, kui näiteks kiirenduse ajal sõidab kütus paagi sööturi eest ära.
See muidugi ei välista seda, et aju arvates on pihusti ilusti avatud aga reaalselt pihustid ei avane ehk elektri kala.
Segu sõidab ära, kuna nõksutamise põhjus on reaalselt liiga väike kütuse kogus antud load-ile.
Mina soovitaks üle kontrollida pihustite juhtmestik, ega seal mingit kala pole.
Kui kala on suht tihe, siis võid paraleelselt pihustite või ühe pihustiga led-i panna ajutiselt ja vaadata salongist, kas nõksutamise ajal on reaalselt pihustil vool peal või mitte.
550hp/493Nm