Terve 1. päeva võitlesin boostcuti ja rõhu timmimisega, siis enne õhtut avastasin, et õlipanni tihendamisest saati oli VR andur ~3mm rattast eemal ja 6500 ja ülespoole oli praktiliselt piiraja. Paukus mürtsus nii et must pilv taga ja aega ei tulnud. Enne viimaseid sõite õhtul sai veel vr vahe enam vähem paika ja uued küünlad peale ja MT'd alla ning läbi häda jäi TartuDragis 13.9/167 ja Lätikatel 13.7/177. Õhtul sai veel ilma WB'ita asja natuke näpitud ja VR'i timmitud ning jaheda masinaga proovima mindud ja tõmme hoopis teine ning liikus ilusti piirajani... Võis rahulikult tööriistad ära panna ja õlled lahti teha... Hommikul hoidisin masina jahedana, käis enne starti vaid 5min max. 1. sõit 2. käik ei läinud ka raiudes sisse, enne kui pöörded alla lasin, selle peale siis kerge spool up ja 13.4 167kmh ilma burnita 1.89 60ft (mis oleks lätikatel viinud poolfinaali, aga läks Dragikate arvestusse) - mis põhiline, kõik käigud käisid suht puhtalt piirajani - hakkas juba lubama.... Järgmises tegin korraliku burnoudi ja peale starti enne 60ft tõmbas hinge kinni, lõi pöörded 5.5k peale ja ei taht sealt üles ronida, tõmbasin teise ja see paukus ka suht pahasti, ja põhimõtteliselt katkestasin selle sõidu ja ciao lätikad. Ja ei teadnud veel mis ellikad Dragikas tulevad, ja kas sõita saab. Järeldasin, et kas burnoutis suht piirajas hoidmine pole küünaldele hea, või lihtsalt seade 5.5k peal nii paha, et halbade asjaoludel lihtsalt ei toimi. No krt, enne 4bar kütterõhulule minekut oli kõik paigas. Reaalselt võistlusel pöörded alla 6k ei tohiks eriti käiagi. 8200rpm start jne.... VÕI kuumeneb kapottialune nii üles, seal 20sek piirajas sussitades. Jällegi liikluses mul cooler läheb 20c ilmaga harva 30c'ni ja 30c ilmaga siis 40c'ni ja seda alles tõmbe lõpus. Tartus aga enne starti oli IAT 43C. Tõmbasin 5.5k seade ja ka piiraja juurest lahjemaks ja hoidsin masina jahedana, vlzman jagas lahkelt jääd - tnx kindlasti aitas. Tartu Dragi C klassis tehti minu õnneks 16ne ellikas ja tänu Mati Audi mootori saatusele (RIP) sain veel ühe soolosõidu, kus tuli ka 12.9s 180kmh 1.87 60ft ilma burnita, ja kalamist oli vähe nagu tavaliselt.
Paraku järgmine sõit tuli kohe otsa ja kõrvale tuli punane EVO kellega peale 100m läbimist enam lootust polnd ja mul läbi minimaalse puterdamisega, sel üritusel enda parima RT'ga, 1.98 60ft'iga kõrge 12.699 173 jäi pikalt maha. Õpetlik üritus oli, kooliraha läks ses mõttes asja ette. AC Dragiks valmistun varakult, ei tee enam viimane öö enne võistlust kuujooksul esimest käivitust...

Kolle parandada, kasti paksem õli panna, ja korralikult uuesti üle seadistada ja see 11s peab ära tulema.
EDIT: õhtul läksid osad numbrid vahetusse, parandasin ära


14.5
13.9
x
13.7
x
--Pühapäev
13.4
x
12.9
12.6
EDIT: seda kah, et sain nüüd suuremad õlilekked pidama, ja Tartust tagasi tulles oli õli ikka MAX peal, enne läks ~500km peale ka 500mL ära

EDIT:


1 pilt ka 1000EUR'ilt, lihtsalt võrdluseks, et must kapott ikka mehisem

