Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Paar videojuppi ABCS'ilt:
http://www.youtube.com/watch?v=SVrF7OmV3bw
http://www.youtube.com/watch?v=LzA7_EEe5Tg
Edit 2: nüüd kõik HD
http://www.youtube.com/watch?v=SVrF7OmV3bw
http://www.youtube.com/watch?v=LzA7_EEe5Tg
Edit 2: nüüd kõik HD
Buick GN stage II
Vahepeal siis siia foorumisse ka halbu uudiseid. Viimasel etapilt siis sarnaselt teistele kiiretele autodele, ei läinud ka minu autol kõige paremini. Üritus algas faktiga, et olime testides turbiini kokku kärsatanud ja polnud võimalik stage'is boosti üles saada ega ka burnouti teha. Proovisime ikkagi sõita ja peale seda kui Viljaril käigukasti jahutusvooli purunes, saimegi esimesele ajasõidule, paraku ei olnud ka meil ette nähtud paremini minna. Sõidu lõpus lõi hirmsa kolina mootorisse ja lahkus õlirõhk
Nüüd peale lammutamist selgus tõde, et kõik reisijapoolsete kepsude saaled on pehmelt öeldes hävinud ja selle käigus hirmsasti kuuma saanud. Loogiliselt võttes on kannatada saanud ka vänt. Viimasel etapil osalemine on kergelt öeldes kahtluse all, kuid anname endast parima.
Update'id tulevad nii kui USAst saame uudiseid, kas praeguses olukorras olev vänt sobib ja kas saame Rootsist uued kepsud....


Nüüd peale lammutamist selgus tõde, et kõik reisijapoolsete kepsude saaled on pehmelt öeldes hävinud ja selle käigus hirmsasti kuuma saanud. Loogiliselt võttes on kannatada saanud ka vänt. Viimasel etapil osalemine on kergelt öeldes kahtluse all, kuid anname endast parima.
Update'id tulevad nii kui USAst saame uudiseid, kas praeguses olukorras olev vänt sobib ja kas saame Rootsist uued kepsud....

Buick GN stage II
Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?
Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?
Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kolinaga ei hakka me mingit sõitu tegema, kui korda ei saa, siis tulen osalema oma kuldse monstrumigaAstrona kirjutas:Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?
Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?

Kõige veidram ongi see, et raamisaaled ja juhipoolsed kepsusaaled kõik OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.
Buick GN stage II
Ma olen alati imestanud, et nii kallid mootorid toimivad tava karteri ja õlitussüsteemiga. Custom oilpan oleks miinimum ja normaalne oleks kuivkarter.vlzman kirjutas:Kolinaga ei hakka me mingit sõitu tegema, kui korda ei saa, siis tulen osalema oma kuldse monstrumigaAstrona kirjutas:Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?
Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?![]()
Kõige veidram ongi see, et raamisaaled ja juhipoolsed kepsusaaled kõik OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.
Aga see on ainult minu arvamus...
Kuivaks tõmbamine ei mõjuks ju ainult reisijapoolsetele.vlzman kirjutas:OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.
1 variant on, et seal pool oli segu lahjem ja süüde jäi tiba varajaseks, mis aitas saalesid ära taguda vms. On sul sellal panga püttidel midagi ühist, näiteks 2x3 kütusetrass vms.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Custom oilpan oli olemas täiesti. Kuivkarter järgmise aasta plaanides nüüd esikohal. Ühist selle poole püttidel ei tohiks midagi olla.erik kirjutas:Ma olen alati imestanud, et nii kallid mootorid toimivad tava karteri ja õlitussüsteemiga. Custom oilpan oleks miinimum ja normaalne oleks kuivkarter.vlzman kirjutas:Kolinaga ei hakka me mingit sõitu tegema, kui korda ei saa, siis tulen osalema oma kuldse monstrumigaAstrona kirjutas:Kuidas punktiseis EMV'l on, kas kaalud ka lihsalt tehnilisest läbi saada ja ühe kvalifikatsiooni sõidu kolina saatel teha, et punkte koguda?
Kas olete ka saaledele põhjuse leidnud? Õlirõhu kadumine vist ikka tagajärg? Või lihtsalt RPM = Ruins Peoples Motors?![]()
Kõige veidram ongi see, et raamisaaled ja juhipoolsed kepsusaaled kõik OK, täiesti destroitatud on ainult reisijapoolsed kepsusaaled. Ilmselt probleem selles, et õlipump on liiga suure tootlikkusega ja viimases sõidus 8000rpm'i peal imes ta lihtsalt karteri kuivaks.
Aga see on ainult minu arvamus...
Buick GN stage II
3tk kuuest pole on juba suur tõenäosus, et viga on ka seal pool (1/10, et see oli juhuslik). 1 mõte käis veel peast läbi... Kuna saan aru, et kütusetrass on 100% ühine mõlemal poolel, siis äkki on erinevus plokikaantes. Kui lahti võtate, mõõtke mõlema kaane põlemiskambrite mahud üle. Ja kui võimalik, siis mõõta ka kaante voolavused. Äkki oli ikka reisijapoolne pauk kõvem, segu lahjem, ja seega ka hilisem süüde oleks sinna paremini sobinud. Segu ise oli muidu pigem rikas, et head pütid lahjaks ei jääks? Deto-alged, mis kiirendavad ju põlemist, mõjuvad saalele ju lisakoormusena.vlzman kirjutas:Custom oilpan oli olemas täiesti. Kuivkarter järgmise aasta plaanides nüüd esikohal. Ühist selle poole püttidel ei tohiks midagi olla.
Järgmiseaasta plaanidesse võiks siis 6x egt andurid logima kah panna, siis ei oskagi nagu rohkem taha, kui piiraja 100rpm võrra madalamale tõsta ja kuivkarter. Kiirenduse kasvamise kiirus teil päris kõrge olnud. Tavaliselt üritatakse järmiseks hooajaks ajaparandust... Antud juhul oleks imo ET-hoidimine ja minimaalne parandus järgmisel hooajal, koos töökindlusega ka tase. Nüüd jääb üle vaid soovida töökindlust sulle endale

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Diagnoosimise muudab keeruliseks ka asjaolu, et kõik küünlad olid võrdsed ja detojälgi neil polnud. Ainus asi, mis voolavuse koha pealt meenub on kerge port mismatch sisselaske ja kaante vahel. Kuid see poolte vahel ühesugune, lihtsalt mõlemal pool keskmiste silindrite pordid ei ühti. Kõik, kellega olen sel teemal rääkinud, ütlevad et ebaloogilisemat juhtumist ei anna olla
.....

Buick GN stage II
Mõnede autode puhul on väiksemagi õlitusprobleemi puhul kindlad silindrid, mis kuivaks jäävad ja nende saaled lähevad alati esimesena läbi. Nt Porsche 928 puhul 2. ja 6. silinder. Probleem on väntvõlli õlikanalite puurimise eripäras.
Äkki võib sinu mootori puhul üks põhjustest ka kuskil seal peituda?
Äkki võib sinu mootori puhul üks põhjustest ka kuskil seal peituda?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Astrona poolt pakutud segu ja deto variandi jätaksin ma viimaseks.
Usun et ka sellele mootorile on saada õlikanalite joonis ja just sellest ma alustaksin. Ehk on mingi loll süsteem seal millele enne pole rõhku pööratud või ongi nii nagu peep ütles....jäi karter kuivaks ja selle tulemusena ei jätku viimasesse otsa mis selle vända kaelte puhul võivad need 3 olla. Pöördes mootoril on vaid paar sekundit, kui saale kleepub sealt edasi on tal savi kas on õli või ei.....mähib lihtsalt kokku.
Endal on kunagi õlipumba ülekannet muutes juhtunud see, et liiga palju sai kaande ja liiga vähe jõudis külma mootoriga alla.....1 saale kleepis külge, läks tiirule, maandus teise saale peal ja tõstis kolvi lakke (Plokikaande) kinni nii ,et mootor seiskus hetkega.
Usun et ka sellele mootorile on saada õlikanalite joonis ja just sellest ma alustaksin. Ehk on mingi loll süsteem seal millele enne pole rõhku pööratud või ongi nii nagu peep ütles....jäi karter kuivaks ja selle tulemusena ei jätku viimasesse otsa mis selle vända kaelte puhul võivad need 3 olla. Pöördes mootoril on vaid paar sekundit, kui saale kleepub sealt edasi on tal savi kas on õli või ei.....mähib lihtsalt kokku.
Endal on kunagi õlipumba ülekannet muutes juhtunud see, et liiga palju sai kaande ja liiga vähe jõudis külma mootoriga alla.....1 saale kleepis külge, läks tiirule, maandus teise saale peal ja tõstis kolvi lakke (Plokikaande) kinni nii ,et mootor seiskus hetkega.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.