kas on ka kellegil sellise isendiga kogemust ja kas see nö. laagrite peal turbo hakkab puhuma oluliselt varem kui tavaline? Hetkel 2 liitrisel T03 peal ja see tuleb nii u. 2500 pöörde pealt järgi, kuid kas eelpoolmainitu võiks veelgi varem tulla? Oskaks keegi pakkuda et kas see oleks kõige optimaalsem 2liitrisele? Ise nii spets ei ole, kuid soome cosworthklubist arvati et jääb vähe väikseks.., samas ei ole plaanis üle 320-340 jõu kätte saada ja specide järgi nipalju see peaks suutma puhuda küll.. Ahjaa,et asja lihtsam teostada siis peaks asi olema sisemise wastegate-iga..
sinu eesmärkidele 100% vastav ja väga hea turbo. Olen paigaldanud ühe sellise 200sx peale. See turbo minuteada ainult sisese WG. Boosti läve kindlasti alla 2000rpm 2.0 mootoriga.
555vrx kirjutas:sinu eesmärkidele 100% vastav ja väga hea turbo. Olen paigaldanud ühe sellise 200sx peale. See turbo minuteada ainult sisese WG. Boosti läve kindlasti alla 2000rpm 2.0 mootoriga.
Ok, vägev. järelikult olen õigel teel ja see sisemine wg ongi hea.
A äkki keegi oskab soovitada mõnd head(loe toimivat ja ausat) nö. netikauplust kelle vahendusel seda tasuks osta. Ja kas usast tellides pakki kätte saades tahab ka eesti toll midagi saada?
Minul see 200SX millel GT28RS peal on. Lag on tõesti minimaalne, üle 50kmh kiirustel tunne nagu sõidaks suure V8 mootoriga st. veab juba madalatel pööretel suure momendiga. 1 käiguga pole boosti pealetulemist jälginud, aga maanteel rahulikult 90kmh sõites 5 käiguga õrnalt gaasi juurde vajutada, siis momentaalselt rõhu kella seier naksti üle nulli ja liigub kiiresti ülespoole, pöördeid 1600-1700rpm. Ainult 1 käiguga täiskiirendusel on turbo järgitulek veidi järsem, ülejäänud käikudega on kõik sujuvam ja pöördemoment koguaeg saadaval. Kui kuni 350hj on maksimum mida soovid, siis 2L mootorile paremat on raske leida. Sami kaudu tuli turbo kiirelt kohale ja ei mingit veebi kaudu jukerdamist. Soovitan
Taavi kirjutas:Minul see 200SX millel GT28RS peal on. Lag on tõesti minimaalne, üle 50kmh kiirustel tunne nagu sõidaks suure V8 mootoriga st. veab juba madalatel pööretel suure momendiga. 1 käiguga pole boosti pealetulemist jälginud, aga maanteel rahulikult 90kmh sõites 5 käiguga õrnalt gaasi juurde vajutada, siis momentaalselt rõhu kella seier naksti üle nulli ja liigub kiiresti ülespoole, pöördeid 1600-1700rpm. Ainult 1 käiguga täiskiirendusel on turbo järgitulek veidi järsem, ülejäänud käikudega on kõik sujuvam ja pöördemoment koguaeg saadaval. Kui kuni 350hj on maksimum mida soovid, siis 2L mootorile paremat on raske leida. Sami kaudu tuli turbo kiirelt kohale ja ei mingit veebi kaudu jukerdamist. Soovitan
Ok, tänud info eest. Põhimõtteline otsus selle turbo kasuks tehtud, hetkel pole veel ainult otsustanud kelle kaudu osta..
Hinda peab ju vähe uurima ja esimese pakkumise ja hetkel parima vahe (kõik eestist pakkumised) on 10K
A ostan selle kindlasti , + uued pihustid, uus map andur ja uus chip