Sain reedel VKM Motorsist kütusepihustid ja mafi kasutada:
Wastegate'i väljundtoru jaoks flants, mis kukkus enda tehtud joonise kohta väga hästi välja:
Pilt väljalaskesüsteemist:
Õigemat värvi spreiga värvitud küljekarp, jätan esialgu selliseks, kuni saab auto värvimisse viia:
Paigaldasin lambda anduri:
Pilt intercooleri ülemisest kinnitusest, alumise otsaga istub kere peal:
Alumiinium torustik turbosüsteemile:
Esmaspäeval saabub S14 aju ja juhtmestik, siis saab hakata elektrisüsteemiga peale. Õnneks on internet sr20 swapi infot täis ja elektri osas mingi ~15 juhet ringi ühendada esialgse arusaama järgi. Paari nädala pärast peaks pauku ka saama :mrgreen:
Siinkohal veel selline küsimus, kas 300 kroonist poolsünt või mineraal õli on ok kasutada esimeseks kaheks käivituseks
