Millisel autol/mootoril on ca 40mm gaasiklapp?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Millisel autol/mootoril on ca 40mm gaasiklapp?

Postitus Postitas murjam »

Tere!

Mul oleks tarvis üht 40mm siseläbimõõduga gaasiklappi. Arvan, et mõistlik (st odavam isearetamisest) oleks leida see Ebayst või lammutusest, kuid ei tea, millise auto pealt sellises suuruses klappi saada võiks.

Tänud!
Lauda nitro
Veuks
Postitusi: 100
Liitunud: 29.04.2006 19:53
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Veuks »

toyota yarisel oli sellise m66duga siiber. M6ni mm. ehk oli suurem
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

otsi E30 kerega 318 pealt. M10 mootorit mõtlen. Seal oli üsna pisike.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sierra 2.0 OHC oli mälu järgi 44mm.
Mul ehk kuskil veel vedeleb üks selline, mille niisama ära võin kinkida aga 100% kindel pole, et see alles on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Opeli 18E mootoril oli 2 osaline TB, kui mälu ei peta, siis väike oli 35 ja suur 45mm.
Äkki valgustad, milleks sul seda vaja?

Fiat Punto 44kw mootoril on väiksem, mõõtnud pole aga 35mm ehk.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Astrona kirjutas:Äkki valgustad, milleks sul seda vaja?
Panen tsiklile karburaatori asemele Megasquirti (ei valgusta, milleks mul SEDA vaja on :)): 1 silinder, 690cc, jalaga käivitus. Karpa on praegu 38mm, silindripea sisend 40mm; samas on pea küljes väike jupike alumiiniumi, mis sujuvalt 43mm pealt 40mm peale läheb (ehk siis karpast tulev õhk käib läbi 38mm -> 43mm -> 40mm). Loen veel väheke Maximum Boost-i, aga talupoja mõistus ütleb, et see "hüpekas" oleks mõistlik eemaldada. Dünos tõmbas 60hp, umbes selline on plaan ka pritsungiga. Liiga äkilist gaasi ka talle ei taha (praegugi väga äkiline), niiet 45mm gaasiklapp on maksimum, mis mõeldav; 40mm on ilmselt paras.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

murjam kirjutas:
Astrona kirjutas:Äkki valgustad, milleks sul seda vaja?
Panen tsiklile karburaatori asemele Megasquirti (ei valgusta, milleks mul SEDA vaja on :)): 1 silinder, 690cc, jalaga käivitus. Karpa on praegu 38mm, silindripea sisend 40mm; samas on pea küljes väike jupike alumiiniumi, mis sujuvalt 43mm pealt 40mm peale läheb (ehk siis karpast tulev õhk käib läbi 38mm -> 43mm -> 40mm). Loen veel väheke Maximum Boost-i, aga talupoja mõistus ütleb, et see "hüpekas" oleks mõistlik eemaldada. Dünos tõmbas 60hp, umbes selline on plaan ka pritsungiga. Liiga äkilist gaasi ka talle ei taha (praegugi väga äkiline), niiet 45mm gaasiklapp on maksimum, mis mõeldav; 40mm on ilmselt paras.
"Hüpekad" on selgelt voolavusele halvad. Põhimõtteliselt on see nagu resokas. Võibolla aitas midagi karpale kaasa. Läbimõõdust tuleb muidugi maha arvutada ka siibrivõlli-pindala.
Kuskilt lugesin, et max lubatud ülemineku nurk võib olla 15kraadi/ID.
Mis teeks vist näiteks 3" toru 3" jooksul 4"-toruks. Võin ka valesti mäletada, võibolla oli see hoopis max-põlve reegel :)
Mida väiksema paned, seda suurem võimsus väiksemal pöördel, ja seda vaiksem kah. Ses mõttes jah tuleb optimaalne valida. Näiteks 50mm sisendi ja 45mm väljundiga siibrikorpus (TB) - ehk tekiba ka kerge "trompeti effekt".
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta