
auto ost
auto ost
millist autot soetada kui eesm2rgiks oleks kena välimus ja nati võimu kapoti all. hind võiks ka olla suhteliselt madal sest ikkagi masu
endale on silma jäänd sx200 mingi 93 aasta oma, mõned suprad ka mis samast hinnaklassist. kas tasub usaldada eelnevalt tuunitud autosid? kui on juba kena välimus ja korralik jõud ka olemas siis võib v2he kallimaid pille ka vaadata :D

kõik mis on seotud tehnikaga
-
- Postitusi: 180
- Liitunud: 03.12.2009 17:45
- Asukoht: Rakvere
No arvan,et ikka peaks ostma sellise masina mis omale meeldib.Sõltub milliseks otstarbeks sa omale autot tahad ja selle järgi ka valid.Ja kui oled midagi välja valinud siis võid uurida selle masina isepärasusi ning tüüpvigu. :-DNing eelnevalt tuunitud masinatega pead sa olema eriti tähelepanelik sest ilus välimus ei pruugi alati tähendada sama ilusat sisu 

Re: auto ost
Ära üldse vaatagi MASU ajal selliseid ilusaid ja võimsaid,sest MASU aeg junuvlear0 kirjutas:millist autot soetada kui eesm2rgiks oleks kena välimus ja nati võimu kapoti all. hind võiks ka olla suhteliselt madal sest ikkagi masuendale on silma jäänd sx200 mingi 93 aasta oma, mõned suprad ka mis samast hinnaklassist. kas tasub usaldada eelnevalt tuunitud autosid? kui on juba kena välimus ja korralik jõud ka olemas siis võib v2he kallimaid pille ka vaadata :D



Re: auto ost
Ma läheks asjaga konkreetsemaks ja tahaks uurida kas keegi sx-i või üldse turbomasinat tundev inimene on seda isendit käinud kaemas ja mis on arvamus? http://www.auto24.ee/used/736455 Ise käisin ka vaatamas aga suuremaid vigu ei tuvastanud!
Ette tänades!!!!
Ette tänades!!!!
Re: auto ost
Konkreetset isendit ei tea, paistab nagu uus.
Ei tea kas turbo lõdviku 1 klambri võib korraks lahti keerata, et näha palju õli läbi käib.
Ideaalne oleks muidugi klapikambrikaas maha keerata ja vaadata palju tal sinna tuulutuse labürenti pigi on tekkinud.
Tõukurikolinat polnud? Õli tase üle normi? Õli on mustaks tõmmanud?
Proovisõitu kah tegid? 2. ja 3. lähvad kergelt sisse?
Ei tea kas turbo lõdviku 1 klambri võib korraks lahti keerata, et näha palju õli läbi käib.
Ideaalne oleks muidugi klapikambrikaas maha keerata ja vaadata palju tal sinna tuulutuse labürenti pigi on tekkinud.
Tõukurikolinat polnud? Õli tase üle normi? Õli on mustaks tõmmanud?
Proovisõitu kah tegid? 2. ja 3. lähvad kergelt sisse?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: auto ost
Astrona kirjutas:Konkreetset isendit ei tea, paistab nagu uus.
Ei tea kas turbo lõdviku 1 klambri võib korraks lahti keerata, et näha palju õli läbi käib.
Ideaalne oleks muidugi klapikambrikaas maha keerata ja vaadata palju tal sinna tuulutuse labürenti pigi on tekkinud.
Tõukurikolinat polnud? Õli tase üle normi? Õli on mustaks tõmmanud?
Proovisõitu kah tegid? 2. ja 3. lähvad kergelt sisse?
Seda ma ei uurinud kas võib seal kruttida, aga õlitase oli normis, väga pigi ka õli ei olnud, servise raamatust lugesin välja, et oli kasutatud castrol või PB õlisi, esialgsel käivitamisel nii 30-40 sekundit oli õrn klõbin kosta aga pärast seda jäi vaikseks, aga mis täheldasin oli see, et kui lasin käia mingi aja siis jätsin seisma ja seisis nii umbes 5 minutit siis järgmisel käivitamisel tahtis saada käiamist nii 3-4 sekundit. Muidu käis ühtlaselt ja erksalt. Proovisõitu sai ainult väiksel platsil teha ja seal üle teise käigu ei saanud proovida, aga teine lülitus hästi.
Re: auto ost
See on juba teine teema, miks sx mitte ükskõik mis muu masin!maario123 kirjutas:aga miks mitte henri 300zx twinturbo? (kasutaja skylinegtt)
Re: auto ost
Soovitan enne soetamist läbi lugeda, mis siin ja mujal foorumites CA18DET kohta räägitakse. Kindlasti ära osta "viimase raha eest", ammugi mitte ära võta laenu.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: auto ost
See on väärt info ja sellega olen ennast juba piisavalt kurssi viinud, ainult kogemus veel puudub tolle mootoriga seepärast uuringi.Astrona kirjutas:Soovitan enne soetamist läbi lugeda, mis siin ja mujal foorumites CA18DET kohta räägitakse. Kindlasti ära osta "viimase raha eest", ammugi mitte ära võta laenu.
Kuid kui mõelda, siis üks aga on ikkagi. Nimelt saab igalt poolt foorumitest lugeda mootoritest mis on suuremal või vähemal määral järele aidatud. Mind huvitaks Ca puhul ainult originaal seades vastupidamine, kui vahetada saaled ja õli siis ei tohiks vast olriginaal jõud ja pöörded ülejõu olla aasta paar kesta, enamasti tänava kasutuses ja vahel rajal käies? Senimaani on ju mootorid kestnud miks ei peaks edasi kestma?( Asja iva on selles, et järgmiseks ostuks oleks sr20det kust juba natuke jõudu juurde "pressida")
Tänud abistajatele!!
Re: auto ost
Kui tehaseseades autot hooldada korralikult vastavalt tehase poolt ettenähtud kriteeriumitele, muidugi peab see pikalt-pikalt vastu. CA puhul - nagu 100st kohast lugenud oled - on kõige olulisem hea õlituse tagamine. Väikegi leke võib 3.7l õlikogust ohtlikult palju vähendada. Tehas soovitab panna ainult täissünteetilist õli ja vahetada seda iga 5000-7000km läbimise järel.
Sageli saab tuuning alguse, kui vahetust nõuab mingi mõttetult pisike jupike, mille originaaljupi vastu vahetamine nõuaks 5x rohkema fintantsi väljakäimist kui tuuningjubina panemine
Või siis leiad, et tegelikult pole seda juppi üldse CA-le vaja. Minul juhtus täpselt nii, kuigi üritasin hoida sellist autot stock seades.
Sageli saab tuuning alguse, kui vahetust nõuab mingi mõttetult pisike jupike, mille originaaljupi vastu vahetamine nõuaks 5x rohkema fintantsi väljakäimist kui tuuningjubina panemine

Lauda nitro