
Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Loodab et sul õnnestub seda lõppu kunagi kusagil silumas käia, mitte et praegugi kehvad numbrid oleks. Btw lihtsalt infoks, et Maximi dynol selline reklaamlause kodukal: dünostend võimaldab luua lisakoormusi mootori seadistamiseks. Loodab siis palju rõõmu selleks hooajaks, käi ikka mõnel miili üritusel teda tuulutamas ka 

M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Sai jälle raha tuulde lastud ja nädalavahetusel Kaunases käidud kus mul vettele sobiv seade olemas ja inimene kes asjaga rohkem kursis on...
Teed siia olid suht päris head tegelt,sõita suht mugav. Aga siin kohapeal linnas on ikka päris rämedaid auke, kuhugi sisse pole õnnestunud sõita aga tunne on selline,et 1 auk = 1 velg . Nina mööda maad käimisest ei hakka rääkimagi, suht vaone see tee.
Reede
Autol 0-ist uuesti tune ehitamine kuna jõnksutamine 1000rpm areas ajas suht närvi,eriti külmalt ja samuti oli mingi loll koht aeglaselt kiirendamisel enne 2000 rpm mis ajas mootori tuterdama. Kas pedal to metal või madalam käik aitas üle.
Hetkel maf maas ja ajame põhi fuelingut ja süüdet paika linnasõitudega. Täna üritame õhtuks auto nii ajada,et saab juba kiirendada ka üle 3500 rpm ja maf peale tagasi.
Laupäev:
... lähen hommikul autole järele tasulisse parklasse ja kuna parkisin peale seda sinna lähedale parklasse tulid suht kiiresti 2 tuletõrjujat juttu puhuma. Minu puhta vene keele oskuse pärast (loe: see mis 9 klassist meelde on jäänud) olid loomulikud vestlused huvitavad.... inglise-vene segu :D Natukese aja pärast tuli tuttav leedukas ka sinna oma vettega ja arvas,et kui nad juba nii huvitatud sellest minu autost olid,et võiks siis juba fotoshooti ka küsida. Nii ka läks

See siis samuti supercharged corvett ja sõidab tema nüüd e85-ga puhtalt.

Leedu tuletõrje meeskond . Väga jutukad olid nad seal ja üks mees rääkis,et küll Kamaz mis neil on ,et ikka jube kehv auto . Rääkis,et mingi 20a vist autojuht olnud ja 1 a veel ja pensionile. Isegi inglise keelt oskas natuke.




Tehti ka miskit filmi/fotosid 3 jala pealt. Need saab ka kunagi enda käsutusse.

Leeduka auto sisemus. Sellist 2" din ekraaniga pioneeri tahaks isegi..

... Sealt sai siis edasi liigutud tema tuttava juurde kes tegeleb autode üleslöömisega jne. Seal oli mitmeid huvitavaid autosid, 1 oli väga suurte ilusate velgedega Nissan 350z kompressoriga. Kahjuks ei teinud sellest pilti.
Corvette C5 Z06 kift kollane-nats rohekas värv. Väga erk päriselus.
Hooker väljalase,kollektorid, veel suurem nukk kui mul, ilmselt kaanetööd tehtud... maanteel 100+pealt kiirendades natuke jäi maha aga see eeldabki,et kuskil 500hp kanti võiks tal olla. Auto hind oli 16000 e , mõlemad airbagid olid samas väljas ees.
335 rehv, stock koobas (usas tihti lõigatakse ka koopa sisemust suuremaks. Preagu läks veel paberileht vahele sissepoole...)


Tegelt see auto hakkas mulle täitsa meeldima sellises olekus. Oleks veel taga mustad tuleklaasid oleks väga püss olnud.

Sealt edasi käisime linnavahel küljetamas ajaviiteks ja maanteel mõõtu võtmas 3-nda käigu pealt kiirendades. Kõik üldiselt suht võrdsed,samas see hõbadane pani ikka ära mulle. (samas oli see päev mul WOT seade suht mööda ja süütenurk väga safe)

3 omanikku :closedeyes:


Kuid peale 3 päevast tune 0-ist tegemist ei saanud asja ikka piisavalt heaks ja üldiselt on autol ikka sama probleem mis ennegi. Nüüd on küll fuel map oluliselt parem ja palju muudki, samuti on linnas sõita parem. Aga maanteel vaikselt kiirendamine on paras kepp - auto lihtsalt ei kiirenda mingil pöördel ja tõrgub, peab käigu alla vahetama 4-nda peale. Loodan mingi hetk ikka selle korda saada. Kahju,et nii läks aga üle 3 päeva seal ka väga olla ei viitsinud. Palju segavaid tegureid oli ka, näiteks fcking naine tuneril jne :doh:
Hetkel tegeleme usa foorumist probleemile lahenduse otsimisega sest meie seda enam välja ei suutnud mõelda miks afr kõikuma hakkab ja süütenurk madalamaks vajub ja gaasipedaalile asi ei reageeri - vajutan ja aint tuterdamine läheb kõvamak - ja kui sellest kohast üle saab siis tõmbab jälle täiega. Ja häält teeb sel ajal nagu käiks 4 silindriga- ja jõudu 0 enamvähem (knocki ei detecti ) . Maf ära võtta ja SD tune peal jooksutada siis sõidab. Saaks ka ilma maf-ita selle auto vabalt sõitma aga jällegi = aeg. WOT on kõik korras 0 probleemi.
2 käiguga on probleem seal 3800rpm alates, 3 -ndaga seal 3400 alates , 4 käik 2500 kandis, 5 käik juba 2000 rpm ja 6 käik 1600 rpm. Kuna minu maanteekiirus ongi kuskil 1300rpm kandis on väga raske autodest 2 viimase käiguga mööda saada,kui tuterdama hakkab. 4 käiguga läheb mootor sellest kohast inertsiga üle kiirelt.
Mõned videod ka
http://www.youtube.com/watch?v=ouXzADUvt7c&fmt=18 c5 06Z
http://www.youtube.com/watch?v=CBhAfIHO8h0&fmt=18 3 vettet
Ja rohkem pilte on suurelt siin.
http://www.amiflex.ee/pilt/v/kaunastrip/
Oli ka seiklus politseiga..ühelt ristmikult olin reastunud valesti otseritta ja kuna vaja oli ju hädasti ikka vasakule saada siis hoidsin niikaua suunda sees kuni lasti ära keerata ikka. See miskipärast ei meeldinud teiseltpool valgufoori olevale politseile . Peeti siis kenasti kinni ja kutsuti autosse. Trahv 100 litti aka 500 eek ca. Ok väga hull pole õnneks mõtlesin.. kuna ma eriti venet ei jaga ja nemad englishit mitte siis oli suht raske neil mulle midagi selgeks teha. Nagu pärast välja jagasin käis vahepeal jutt ka sellet,et äkki sõidama pangaautomaadi juurde ja võtan neile 75 litti välja. Et teeme trahvi või ei tee.. mina muidugi,et ei tee.. kuna mul polnud ka ühtegi väikest rahatähte sel hetkel, väiksem oligi 100 litti ei hakanud nagu midagi pakkuma ka neile. Peale pikka pinnimist igatepidi ja "millegi" seletamist lasti mind ikka tulema puhtalt
Selle autoga seal päris lõbus, poisikesed küsisid pilti teha, miski kooliekskursiooniga nooremapoolne õpetaja küsis sõitu jne. Ja naised ohhoo.... ma mõtlesin,et eestis on iga teine naine kena..seal on iga 1-mene enamvähem :exclaim:
Teed siia olid suht päris head tegelt,sõita suht mugav. Aga siin kohapeal linnas on ikka päris rämedaid auke, kuhugi sisse pole õnnestunud sõita aga tunne on selline,et 1 auk = 1 velg . Nina mööda maad käimisest ei hakka rääkimagi, suht vaone see tee.
Reede
Autol 0-ist uuesti tune ehitamine kuna jõnksutamine 1000rpm areas ajas suht närvi,eriti külmalt ja samuti oli mingi loll koht aeglaselt kiirendamisel enne 2000 rpm mis ajas mootori tuterdama. Kas pedal to metal või madalam käik aitas üle.
Hetkel maf maas ja ajame põhi fuelingut ja süüdet paika linnasõitudega. Täna üritame õhtuks auto nii ajada,et saab juba kiirendada ka üle 3500 rpm ja maf peale tagasi.
Laupäev:
... lähen hommikul autole järele tasulisse parklasse ja kuna parkisin peale seda sinna lähedale parklasse tulid suht kiiresti 2 tuletõrjujat juttu puhuma. Minu puhta vene keele oskuse pärast (loe: see mis 9 klassist meelde on jäänud) olid loomulikud vestlused huvitavad.... inglise-vene segu :D Natukese aja pärast tuli tuttav leedukas ka sinna oma vettega ja arvas,et kui nad juba nii huvitatud sellest minu autost olid,et võiks siis juba fotoshooti ka küsida. Nii ka läks

See siis samuti supercharged corvett ja sõidab tema nüüd e85-ga puhtalt.
Leedu tuletõrje meeskond . Väga jutukad olid nad seal ja üks mees rääkis,et küll Kamaz mis neil on ,et ikka jube kehv auto . Rääkis,et mingi 20a vist autojuht olnud ja 1 a veel ja pensionile. Isegi inglise keelt oskas natuke.

Tehti ka miskit filmi/fotosid 3 jala pealt. Need saab ka kunagi enda käsutusse.
Leeduka auto sisemus. Sellist 2" din ekraaniga pioneeri tahaks isegi..
... Sealt sai siis edasi liigutud tema tuttava juurde kes tegeleb autode üleslöömisega jne. Seal oli mitmeid huvitavaid autosid, 1 oli väga suurte ilusate velgedega Nissan 350z kompressoriga. Kahjuks ei teinud sellest pilti.
Corvette C5 Z06 kift kollane-nats rohekas värv. Väga erk päriselus.
Hooker väljalase,kollektorid, veel suurem nukk kui mul, ilmselt kaanetööd tehtud... maanteel 100+pealt kiirendades natuke jäi maha aga see eeldabki,et kuskil 500hp kanti võiks tal olla. Auto hind oli 16000 e , mõlemad airbagid olid samas väljas ees.
335 rehv, stock koobas (usas tihti lõigatakse ka koopa sisemust suuremaks. Preagu läks veel paberileht vahele sissepoole...)
Tegelt see auto hakkas mulle täitsa meeldima sellises olekus. Oleks veel taga mustad tuleklaasid oleks väga püss olnud.
Sealt edasi käisime linnavahel küljetamas ajaviiteks ja maanteel mõõtu võtmas 3-nda käigu pealt kiirendades. Kõik üldiselt suht võrdsed,samas see hõbadane pani ikka ära mulle. (samas oli see päev mul WOT seade suht mööda ja süütenurk väga safe)
3 omanikku :closedeyes:
Kuid peale 3 päevast tune 0-ist tegemist ei saanud asja ikka piisavalt heaks ja üldiselt on autol ikka sama probleem mis ennegi. Nüüd on küll fuel map oluliselt parem ja palju muudki, samuti on linnas sõita parem. Aga maanteel vaikselt kiirendamine on paras kepp - auto lihtsalt ei kiirenda mingil pöördel ja tõrgub, peab käigu alla vahetama 4-nda peale. Loodan mingi hetk ikka selle korda saada. Kahju,et nii läks aga üle 3 päeva seal ka väga olla ei viitsinud. Palju segavaid tegureid oli ka, näiteks fcking naine tuneril jne :doh:
Hetkel tegeleme usa foorumist probleemile lahenduse otsimisega sest meie seda enam välja ei suutnud mõelda miks afr kõikuma hakkab ja süütenurk madalamaks vajub ja gaasipedaalile asi ei reageeri - vajutan ja aint tuterdamine läheb kõvamak - ja kui sellest kohast üle saab siis tõmbab jälle täiega. Ja häält teeb sel ajal nagu käiks 4 silindriga- ja jõudu 0 enamvähem (knocki ei detecti ) . Maf ära võtta ja SD tune peal jooksutada siis sõidab. Saaks ka ilma maf-ita selle auto vabalt sõitma aga jällegi = aeg. WOT on kõik korras 0 probleemi.
2 käiguga on probleem seal 3800rpm alates, 3 -ndaga seal 3400 alates , 4 käik 2500 kandis, 5 käik juba 2000 rpm ja 6 käik 1600 rpm. Kuna minu maanteekiirus ongi kuskil 1300rpm kandis on väga raske autodest 2 viimase käiguga mööda saada,kui tuterdama hakkab. 4 käiguga läheb mootor sellest kohast inertsiga üle kiirelt.
Mõned videod ka
http://www.youtube.com/watch?v=ouXzADUvt7c&fmt=18 c5 06Z
http://www.youtube.com/watch?v=CBhAfIHO8h0&fmt=18 3 vettet
Ja rohkem pilte on suurelt siin.
http://www.amiflex.ee/pilt/v/kaunastrip/
Oli ka seiklus politseiga..ühelt ristmikult olin reastunud valesti otseritta ja kuna vaja oli ju hädasti ikka vasakule saada siis hoidsin niikaua suunda sees kuni lasti ära keerata ikka. See miskipärast ei meeldinud teiseltpool valgufoori olevale politseile . Peeti siis kenasti kinni ja kutsuti autosse. Trahv 100 litti aka 500 eek ca. Ok väga hull pole õnneks mõtlesin.. kuna ma eriti venet ei jaga ja nemad englishit mitte siis oli suht raske neil mulle midagi selgeks teha. Nagu pärast välja jagasin käis vahepeal jutt ka sellet,et äkki sõidama pangaautomaadi juurde ja võtan neile 75 litti välja. Et teeme trahvi või ei tee.. mina muidugi,et ei tee.. kuna mul polnud ka ühtegi väikest rahatähte sel hetkel, väiksem oligi 100 litti ei hakanud nagu midagi pakkuma ka neile. Peale pikka pinnimist igatepidi ja "millegi" seletamist lasti mind ikka tulema puhtalt

Selle autoga seal päris lõbus, poisikesed küsisid pilti teha, miski kooliekskursiooniga nooremapoolne õpetaja küsis sõitu jne. Ja naised ohhoo.... ma mõtlesin,et eestis on iga teine naine kena..seal on iga 1-mene enamvähem :exclaim:
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Lihtsalt niisama mainin ära,et kollektorid ei ole mitte midagi kapoti all mõjutanud. Kõik on korras ja sulanud pole ka mitte midagi - ehk siis - saab vabalt ilma teipimata ja EI ole vaja üle mõelda ja kulutada.
Auto toimib nüüd vähe paremini ja kui eestis käin sõidan ainult sellega igapäev. Küttekulu linnas nii 17l kanti keskmine. Seda siis suht kõvasti tallates ja paljudes kohtades kiirendades-küljetades.
Suht rahul,etkõik toimib ja ei lagune mitte midagi selle autoga koguaeg.
Auto toimib nüüd vähe paremini ja kui eestis käin sõidan ainult sellega igapäev. Küttekulu linnas nii 17l kanti keskmine. Seda siis suht kõvasti tallates ja paljudes kohtades kiirendades-küljetades.
Suht rahul,etkõik toimib ja ei lagune mitte midagi selle autoga koguaeg.

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Hea info, aga ma ei saanud sellest aru, et ostad korveti ja ainus number mis huvitab on kütusekulu??? Kitsamate rehvide ja ilma kompressorita saaks siis vist juba 10'ga hakkama. (Nu mul võtab maanteel 18Maik kirjutas:Auto toimib nüüd vähe paremini ja kui eestis käin sõidan ainult sellega igapäev. Küttekulu linnas nii 17l kanti keskmine. Seda siis suht kõvasti tallates ja paljudes kohtades kiirendades-küljetades.


slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Sel juhul on sul küll miskit paigast ära või ei liikle sa maanteel nii nagu heaks tavaks onAstrona kirjutas:Hea info, aga ma ei saanud sellest aru, et ostad korveti ja ainus number mis huvitab on kütusekulu??? Kitsamate rehvide ja ilma kompressorita saaks siis vist juba 10'ga hakkama. (Nu mul võtab maanteel 18Maik kirjutas:Auto toimib nüüd vähe paremini ja kui eestis käin sõidan ainult sellega igapäev. Küttekulu linnas nii 17l kanti keskmine. Seda siis suht kõvasti tallates ja paljudes kohtades kiirendades-küljetades.kui naine roolis, EDIT: kui ise, siis eile näiteks 22L maanteel (linnas võib vaid oletada, kuna odo ei toimi). Aga "fun per consumption" on tasakaalus
).

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
OT jätk, loodan et teema-valdaja ei pahanda, aga 2200kg massi, rehvides alla normi veereb päris raskelt, automaat kast võtab oma, targa pagassis ja aknad lahti paneb kah mõne liitri otsa, 7.4L tühjalt käies juba võtab, suvaline karpa pole pritsu, mõni kraadi metsas süüde aitab kah kaasa, sõbra bike'ist korduvalt möödasõite tehes ja muul ajal niisama torgi nautides (loe: gaas, gaas maha, gaasjeff01 kirjutas:Sel juhul on sul küll miskit paigast ära või ei liikle sa maanteel nii nagu heaks tavaks onAstrona kirjutas:Hea info, aga ma ei saanud sellest aru, et ostad korveti ja ainus number mis huvitab on kütusekulu??? Kitsamate rehvide ja ilma kompressorita saaks siis vist juba 10'ga hakkama. (Nu mul võtab maanteel 18Maik kirjutas:Auto toimib nüüd vähe paremini ja kui eestis käin sõidan ainult sellega igapäev. Küttekulu linnas nii 17l kanti keskmine. Seda siis suht kõvasti tallates ja paljudes kohtades kiirendades-küljetades.kui naine roolis, EDIT: kui ise, siis eile näiteks 22L maanteel (linnas võib vaid oletada, kuna odo ei toimi). Aga "fun per consumption" on tasakaalus
).
Ei ole ju sellist korrmust mille peale kõik hobused välja päästa ja ära joota. Selline töömaht ja maantesõit ei võrdu lihtsalt 18-22L/100km eeldades et kütus põletatakse normaalse õhu suhtega mitte ei nirise see väljalaskest välja.



slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Küttekulu lihtsalt seetõttu mainitud,et 370kw kanti auto ei tähenda ületamatut kulu , noh nii lihtsalt infoks. Osad (loe paljude eestlased seda ju hirmsasti kardavad) .... mis sest,et suva 2,2l s6 audi võtab linnas samuti mingi 15l sajale .
Astrona kunas sa tolle pilli siis vähe asisemaks ajad millega sa rallitad :P ?

Astrona kunas sa tolle pilli siis vähe asisemaks ajad millega sa rallitad :P ?
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Noh teine jutt, peale kulu numbri mainid ka KWMaik kirjutas:Küttekulu lihtsalt seetõttu mainitud,et 370kw kanti auto ei tähenda ületamatut kulu , noh nii lihtsalt infoks. Osad (loe paljude eestlased seda ju hirmsasti kardavad) .... mis sest,et suva 2,2l s6 audi võtab linnas samuti mingi 15l sajale .![]()
Astrona kunas sa tolle pilli siis vähe asisemaks ajad millega sa rallitad :P ?

Seda küll jah, et suurem max-võimsus ei tähenda alati meeletut kulu. Näiteks Nissan 200 SX kui on heas timmis, <1100kg voolujooneline masin ja 500hj, siis kulu ei pea maanteel üle 7.0 ja linnas üle 11 olema. Karmimad nukid muidugi natukese lisavad, aga pakun et mul 270'sed mitte üle 10% kulu kasvu. Meenub sõbra Leon Cupra TDI vms ~175hj nullist 200ni, nulli, tagasi 200ni ja jälle piduriga nulli, ja keskmine kulu tuli 6

Trans Am'i ei plaani ma tuunida. Muidu oleks kohe pikema vända ostnud rääkimata muust - remont läks niigi kalliks ja olemasolevaga. Võibolla lükkan katkise motoga kaasas olnud sport-nuki veel sisse, mille jaoks peaks ka karpa olema timmitud, ja jätangi ta nii... ei teagi 300-450hj vahele. Kui tuunida siis juba nullist teine plokk ette võtta jne, kasvõi vana kap-mootor täies-tükis maha müüa. ABCShow'l teeme ühe?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kütusekulu on üldjuhul kinni kolmes asjas:
Mass, aerodünaamika ja istme/rooli tihend.
seda juhul kui mootoriga mitte väga ekstreemsustesse minna.
suurte V8 mootorite puhul ei pea linnas sõites põhimõtteliselt gaasi vajutama.. paned 5 käigu ja kulged tühipööretel.
kui ikka gaasi põhja vajutad, siis võib ju 1.5 66kw mootor ka keerise paaki saada, iseasi kas sest kasu on
edasi ta ikka ei liigu.
sealt ka siuke huvitav asi.. liiga väike mootor pole kah öko.. väikse mootoriga kiirendad 0-100 nii kaua, et kulutad selle kiiruse saavutamiseks kordades rohkem kütet kui mõne 500hp masinaga, kus ei jõua gaasi veel vajutadagi kui juba kiirust ületad.
Mass, aerodünaamika ja istme/rooli tihend.
seda juhul kui mootoriga mitte väga ekstreemsustesse minna.
suurte V8 mootorite puhul ei pea linnas sõites põhimõtteliselt gaasi vajutama.. paned 5 käigu ja kulged tühipööretel.
kui ikka gaasi põhja vajutad, siis võib ju 1.5 66kw mootor ka keerise paaki saada, iseasi kas sest kasu on

sealt ka siuke huvitav asi.. liiga väike mootor pole kah öko.. väikse mootoriga kiirendad 0-100 nii kaua, et kulutad selle kiiruse saavutamiseks kordades rohkem kütet kui mõne 500hp masinaga, kus ei jõua gaasi veel vajutadagi kui juba kiirust ületad.
666kw kiirendab piltlikult 10x vähem aega kui 66kw, ja võtab ka 10x rohkem kütust (kui kõik muud parameetrid on samad). Kui aga 666kw masinaga kirendada 10% gaasiga, nii et arendab kah 66kw, siis täisgaasil kõrval sõitev 66kw max-võimsusega masin. on effektiivsem, kuna tal on kõrgema sl-kollektori rõhu tõttu väiksem pumpamis-kadu (SL-takti ajal kolvi alla-liikumise-takistus vaakumis). Suurem mootor üldiselt võtab ka samal kiirusel ringi käimiseks rohkem kütet. Ütleme tühikäigul 1 võtab 2L teine 4L. Kui nüüd 666kw sõidab kah täisgaasi ja vahetab 3000 pealt käiku ja 66kw vahetab 6000 peal, siis "tühikäigu kulu" on sama ja 666 ei vaevle ka vaakumis. Muude parameetrite võrdsuse korral võiks kulu olla võrdne. Et suurem on ökom, olen kuulnud 2.0 R6 vs 2.5R6 bemm ja 1.6 vs 2.0 sirje puhul. Kui võimsam mootor on sama mootori tuunitud variant, nii et "tühikäigu" hõõrdekadu on sama, siis võimsam on ökom kuna sama võimsuse juures on vaja vähem pöördeid. Lisandub ka kolmas nüanss, et 66kw mootor max võimsuse saavutamiseks on pedaal põhjas ta viimases rikastus-reziimis ja sõidab seguga 13:1, samas kui võimsam mootor läheb kergelt 14:1 seguga. Peale selle, kui võimsama tuuning seisnes kerges boosti tõstmises, siis kuna boost teoreetiliselt peaks parandama kütuse aurustumist lisa soojuse tõttu ja pealegi läheb kolb vabatahtlikult SL takti ajal alla, siis peaks ökonoomsus paranema (a la väike TDI mootor).kilplane kirjutas:sealt ka siuke huvitav asi.. liiga väike mootor pole kah öko.. väikse mootoriga kiirendad 0-100 nii kaua, et kulutad selle kiiruse saavutamiseks kordades rohkem kütet kui mõne 500hp masinaga, kus ei jõua gaasi veel vajutadagi kui juba kiirust ületad.
Maik, aga mis sul enne sarnase tallamisega sellise ilmaga kulu oli, et palju sul kompressor tühjalt käies nagu kulutab?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Enne oli peaaegu sama tegelt. Linnas üle 15 ja maanteel 8.x on nüüd peale pihustire rekalibreerimist näitama hakanud ka suuremaid numbred. Linnas keskmine nüüd nii 17 ja maanteel 9.x enamasti.
Tühikäigu kulu see auto ei arvuta - näitab 99l sajale.
Tühikäigu kulu see auto ei arvuta - näitab 99l sajale.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Pole mitu kuud midagi teinud autoga , tegin siis ajaviiteks lõpuks radikale uue katte peale mis õhuvoolu läbi radika suunab, selle asemel,et seda kapoti alt minema lasta üle radikate... mitte,et keema oleks läinud aga kohati olid tempid nii 95c juures.
uus

vs vana

varsti peaks kenasti samamoodi must olema nagu ülejäänud kapotialune. Tegu miski pehme plastikuga mis sai plastiku krundiga üle lastud.
uus
vs vana
varsti peaks kenasti samamoodi must olema nagu ülejäänud kapotialune. Tegu miski pehme plastikuga mis sai plastiku krundiga üle lastud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Kuidas väike möödapanek asju tuksi keerab:
Kohe peale nuka ja väljalaske jamamist oli mul tune nii mööda,et enam auto isegi ei käinud.... kuidagi jeblades ja tunedes saime ta ikkagi kenasti käima. See oli eelmine KEVAD.
Siiski üks probleem jäi - autol pole teatud loadi juures jõudu,edasi ei lähe,mootoril on rasked ajad (detot ei olnud) . Kui gaasi edasi vajutada tugevalt läks sellest kohast üle. Käisin eelmine suvi veel ekstra leedus uuesti tunemas kütuse ja maf tabelit - mõlema üllatuseks täpselt see sama probleem jäi... sai ka topic tehtud internetti selle kohta kust kahjuks abi ei saanud... õnneks igapäeva elu see väga ei seganud, aga näiteks sõitmine 125km/h ja 6 käik oli võimatu, või ntx 3 käik ja 80km h... st. sõita sai aga moto oli väga kahtlane selles alas... afr lendas 16-18 peale.
Kuna nüüd on ka endal hptuners millega aju tuneda vaikselt tegeleme sellega...
kohe esimese scanniga uurisin selle kohta kohta sommilt ja üle lombi tegelastelt uuesti millega tegu. Üle lombi suht kõva tuneri poolt pakuti muide sama asja peale coile ,pihusteid, küünlaid!
scannis nägi asi välja niimoodi

sellepeale hakkas tulema teksti...
...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.
First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.
Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.
In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.

Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates sai põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Nüüd üleeile on lambdad tõstetud mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja EUREKA kõik on plaksust korras... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud omal käel.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust.
Arvan,et headerite tegemise ajal ei tundunud see nii oluline ja lihtne oli neid panna sinna. Aga vat siis... olgu see mulle õpetuseks ja teistele kah.
Kohe peale nuka ja väljalaske jamamist oli mul tune nii mööda,et enam auto isegi ei käinud.... kuidagi jeblades ja tunedes saime ta ikkagi kenasti käima. See oli eelmine KEVAD.
Siiski üks probleem jäi - autol pole teatud loadi juures jõudu,edasi ei lähe,mootoril on rasked ajad (detot ei olnud) . Kui gaasi edasi vajutada tugevalt läks sellest kohast üle. Käisin eelmine suvi veel ekstra leedus uuesti tunemas kütuse ja maf tabelit - mõlema üllatuseks täpselt see sama probleem jäi... sai ka topic tehtud internetti selle kohta kust kahjuks abi ei saanud... õnneks igapäeva elu see väga ei seganud, aga näiteks sõitmine 125km/h ja 6 käik oli võimatu, või ntx 3 käik ja 80km h... st. sõita sai aga moto oli väga kahtlane selles alas... afr lendas 16-18 peale.
Kuna nüüd on ka endal hptuners millega aju tuneda vaikselt tegeleme sellega...
kohe esimese scanniga uurisin selle kohta kohta sommilt ja üle lombi tegelastelt uuesti millega tegu. Üle lombi suht kõva tuneri poolt pakuti muide sama asja peale coile ,pihusteid, küünlaid!
scannis nägi asi välja niimoodi

sellepeale hakkas tulema teksti...
...see the pic below. It’s from yesterday’s scan. This is from one certain Frame where you have problems.
First of all, see A. It shows that Bank 1 has injectors open 2.1 milliseconds and Bank 2 has injectors open over double time! 4.4 milliseconds! In practice left side of the engine gets way too little fuel and right side gets way too MUCH fuel.
Now, your Bank 1 O2 sensor disagrees. See the arrow B. It shows a need for -30.5% decrease of fuel. In other words Bank 1 O2 sensor sees way too MUCH fuel. And this is because physically it is in the right side of the engine. So all corrections this O2 Sensor makes go now to the wrong LTFT.
In other words: STFT B should correct LTFT C in the pic below. It does not do that now, because your O2 wires are crossed.

Kuna mu O2 sensorite juhtmed kindlalt on õigetes pistikutes siis järelikult minu arvates sai põhjuseks see,et summutile on lambdad pandud X koha ühenemiskohta ja seega näevad mõlemate mootoripoolte gaase korraga kus need veel omakorda segunevad ja keerutavad. Nüüd üleeile on lambdad tõstetud mingi 15-20cm ettepoole konkreetselt headeritesse ja EUREKA kõik on plaksust korras... see kõik muidugi suht selgitab ka asja miks tunemine pole eriti õnnestunud omal käel.. kui log data on sitt,ei tule ka tulemust.
Arvan,et headerite tegemise ajal ei tundunud see nii oluline ja lihtne oli neid panna sinna. Aga vat siis... olgu see mulle õpetuseks ja teistele kah.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA