K: kütuserõhu kohta

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

K: kütuserõhu kohta

Postitus Postitas Aigo »

kuna preludel olid pihustid kinni ja pesemisel kadus 1'e pihusti sõel ja kõik tihendid ära siis sai kätte võetud ja installitud pisuke suuremad pihustid peale. alguses paukus ja plärtsus, kuid nüüd siis sai süüde ka ümber ehitatud algselt olude sunnil ja siis natuke parandatud veel.

ning plärtsumine kadus, kuid ma ei tea mis peaks olema õige kütuserõhk, kuna nüüd tundub, et rõhku jääb väheseks aga rõhk on 2,2bar'peal kas peaksin tõstma seda? lihtsalt asi selles, et nüüd liigub veel paremini se lude edasi, kuid kas 2,2bar kütuserõhk on normaalne. Palju see N/A'le juurde muidu annab, kui kõrgema kütuserõhuga sõita(peale kütusekulu muidu, sest see peale pihustitevahetust tõusis 0,5 liitrit per 100) :lol:

loodan, et saite murest aru.
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

originaal aju korral pane originaalidesse uute pihustite sõel ja tihendid.
Valede pihustitega ilmselt ei saagi kõiki vahemikke päris õigeks vaid kütuserõhku reguleerides ;) Pihustitel on ka muid parameetreid peale läbilaskvuse teatud rõhu korral. Kui aga kindlasti kohe originaal pihusteid ei taha kasutada siis pead omama reguleeritavat kütusesurve reulaatorit, mida vaakum reguleeriks sama sammuga ja samas suunas kui originaal mis pole hondal vist reguleeritav :roll: Netist leiad kalkulaatoreid millega saad välja arvutada suurematele pihustitele vaja mineva väiksema rõhu ;) Siin on kah vaja minev kalkulaator olemas: http://www.megamanual.com/v22manual/minj.htm#size
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ohhh tänud, leidsin sealt muudki tähtsamat infot...

ja FPR on olemas aga lihtsalt paigaldamatta. ja ongi sutsu alla miinimumini seega tulebki FPR vahele panna ja sutsukene juurde kruttida.

ning nagu välja lugeda on see ju 85% duty korral seega vast pole bigibacki vaja veel.
Pilt
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Miks on vabalthingavatel mootoritel (vähemalt osadel) samuti kütuserõhu regulaatori üks ots seotud sisselaskekollektori vaakumiga?
Lauda nitro
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

murjam kirjutas:Miks on vabalthingavatel mootoritel (vähemalt osadel) samuti kütuserõhu regulaatori üks ots seotud sisselaskekollektori vaakumiga?
vastasid ju ise oma küsimusele kui ütlesid, et seotud vaakumiga. :) kutuserõhk väheneb siis koos vaakumi suurenemisega ja kütuse MAP on selle võrra lamedam. Avatud siibriga on vaakum ~100kpa ja kütterõhk maksimaalne regulaatori väärtus....
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vasta