Audi 200 20v TQ-1989-Digimarket
Tahtsin ka mainida, et HKS-i asemel võid majapidamiskäsna ka kasutada, tuleb odavam ja igas suruses saada. 
Apex-i filtreerimisomadusi olen isegi mikroskoobi all uurinud ja tolmuosakeste kinnipidamine on eeskujulik.
Kuskilt aga kõrvu jäänud, et Apex-i max flow on ~400hp kandis.
Seda saab muidugi auto küljes ise veel kontrollida, millal takistama hakkab.
Endale meeldivad hetkel kõige rohkem AEM Dryflow filtrid.
Siiani on nad ennast igati hästi tõestanud.

Apex-i filtreerimisomadusi olen isegi mikroskoobi all uurinud ja tolmuosakeste kinnipidamine on eeskujulik.
Kuskilt aga kõrvu jäänud, et Apex-i max flow on ~400hp kandis.
Seda saab muidugi auto küljes ise veel kontrollida, millal takistama hakkab.
Endale meeldivad hetkel kõige rohkem AEM Dryflow filtrid.
Siiani on nad ennast igati hästi tõestanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Mulle väga meeldib igasugune pisike isetegevus (tuled, viled, valgustus, pudi-padi), eriti kui see korralikult tehtud on. Mismoodi Sa selle saavutasid? Kas kangi otsa tegid siis läbipaistvast materjalist? Väga lahe.
Ei saa norimata jätta: kas käigukangi on vaja valgustada - muidu ei leia üles?
Ei saa norimata jätta: kas käigukangi on vaja valgustada - muidu ei leia üles?

Lauda nitro
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
tehtud sai ta ikka rohkem effekti mõttes, kui et seal käigu vahetamiseks käike vaadata
Aga saavutatud on see 1 LED pirniga, millele vahele pandud paras takisti, et väga ei kriiskaks. LED-i all ja külgedel kasutasin foolium teipi, et valgus paremini peegelduks ja pirni otsa katsin kinni, et valgus oleks võimalikult ühtlane. Siis tuli metallist raamis sisse ümmargune hajuti, mille lõikasin välja vanast tagatulest. Selle peale kleepisin valgele kleepsule trükitud käigud ja siis läks see läbipaistev klaas, mille liimisin külge ringiratast mööda klaasi, mis samuti valgust läbi kumab.

Aga saavutatud on see 1 LED pirniga, millele vahele pandud paras takisti, et väga ei kriiskaks. LED-i all ja külgedel kasutasin foolium teipi, et valgus paremini peegelduks ja pirni otsa katsin kinni, et valgus oleks võimalikult ühtlane. Siis tuli metallist raamis sisse ümmargune hajuti, mille lõikasin välja vanast tagatulest. Selle peale kleepisin valgele kleepsule trükitud käigud ja siis läks see läbipaistev klaas, mille liimisin külge ringiratast mööda klaasi, mis samuti valgust läbi kumab.
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Eile öösel, umbes kella 2 paiku juhtus siis selline lugu, et armatuuri valgustus hakkas särama nagu kuusepuu ja voltmeeter näitas 16V ja peale.
Hea oli, et kodust ainult 10km kaugusel. Ja kuna öösel enam kedagi tõmbamisega tüüdata ka ei tahtnud, siis kõik võimalikud energiat tarbivad asjad järgi ja teise käiguga ilma kaasi puutumatta sain 40min koju;) Täna hommikul ostsin uue pingeregulaatori ja asi korras jälle.
Ümber sai tehtud ka imu poole torustik. Nüüd filter, 90´põlv, õhulugeja ja 90´põlv. Ja väljasuremis probleem on täielikult kadunud.
Ja kuna kohe kohe saab jälle täis 5000km, siis esmaspäeval ootab ees õlivahetus ja käigukasti mootori poolse otsa simmeri vahetus, mis mõnda aega lekkinud on.
Hea oli, et kodust ainult 10km kaugusel. Ja kuna öösel enam kedagi tõmbamisega tüüdata ka ei tahtnud, siis kõik võimalikud energiat tarbivad asjad järgi ja teise käiguga ilma kaasi puutumatta sain 40min koju;) Täna hommikul ostsin uue pingeregulaatori ja asi korras jälle.
Ümber sai tehtud ka imu poole torustik. Nüüd filter, 90´põlv, õhulugeja ja 90´põlv. Ja väljasuremis probleem on täielikult kadunud.
Ja kuna kohe kohe saab jälle täis 5000km, siis esmaspäeval ootab ees õlivahetus ja käigukasti mootori poolse otsa simmeri vahetus, mis mõnda aega lekkinud on.
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Seis siis nüüd selline, et täna viisin auto Tartusse keretöödesse. Kuhu, sellest täpsemalt siis, kui tööd tehtud ja aeg kiita, laita. Tehakse seal siis täielik kere ülevärv, kohandatakse tagumist aknalauda, et ei kostuks mingeid plärinaid, kaetakse üle riidega. Lisaks saavad kõik pidurisupordid omale uue musta värvkatte ja ka laepolster saab arvatavasti omale uue tumeda katte.
Ise hakkan peale värvist tulekut tegelema esimese otsa heli poolega. Midbass, midrange ja kõlari poodiumid on olemas, homme peaks teada saama kas saab ka uued esimesed uksepolstrid ja tagumised käepidemed.
Nüüd jääb ainult loota, et tööd sujuvad ja saaks auto AC dragiks kokku ja reeglitele vastavaks.
Ise hakkan peale värvist tulekut tegelema esimese otsa heli poolega. Midbass, midrange ja kõlari poodiumid on olemas, homme peaks teada saama kas saab ka uued esimesed uksepolstrid ja tagumised käepidemed.
Nüüd jääb ainult loota, et tööd sujuvad ja saaks auto AC dragiks kokku ja reeglitele vastavaks.
BMW M52 328i turbo
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 07.08.2009 22:36
- Asukoht: tartu
Kui teed nettiriputamiseks pilte piisab ka nii 4mpix resost või vähemgi. Ehk siis ntx juba 1024x768 pilt on väga hea. Preagu on tehtud nii 8-9mpix pilt 3600+ reso nagunii ja siis resizetud ja sakilist tulemust on silmagagi näha... ehk, kõvast fotokastki pole kasu ,kui pilt on nö. vales formaadis. Ilmutamiseks jah hea küll aga.... 

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome