Turbo sisse sõitmisaeg?
Turbo sisse sõitmisaeg?
Kui pikk peaks olema kilomeetrites uue turbo sisse sõitmisaeg?
Autoklaaside toonimine Tartus. 53433758 www.toonimine.eu
Mida seal turbol nii väga sisse sõita on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
paar kilomeetrit jah peaks see aeg olema ma usun. Eks muidugi on igast hulle ka selle koha pealt,aga isiklikult küll rohkem pead ei vaevaks.
Hiljuti sai just 2-hel pere autol turbot vahetatud uute vastu. Ei mainitud ka esinduses midagi sissesõidu kohta .
Hiljuti sai just 2-hel pere autol turbot vahetatud uute vastu. Ei mainitud ka esinduses midagi sissesõidu kohta .
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Seda võiks muidugi elementaarsena võtta, et enne kui jahutusvedelik ei ole vähemalt 80 kraadi ja õli 70 kraadi, siis pole hea asja peeneks lasta.
Vähemalt ise olen viimased 10a nii toimetanud ja siinai pole ka lagunemise osas üllatusi väga tulnud.
Turbo sissesõidu all ootate pukside kulumist?
Vähemalt ise olen viimased 10a nii toimetanud ja siinai pole ka lagunemise osas üllatusi väga tulnud.
Turbo sissesõidu all ootate pukside kulumist?

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ühte keskmist autoesindust nüüd vaevalt, et selleks kohaks pidada saab, kus eriti tulusat "kuldklienti" oma kasulike õpetustega pikemaks ajaks kusagile eemale saatma hakatakse
Eemale sellesmõttes, et mida kauem need turbod kestavad, seda vähem seal käid ja mida vähem käid, seda vähemkasulik neile
Ehk nad ei kipu just väga pingutama igasuguste "kasulike õpetustega", nende jaoks on normaalne, et käiakse sagedasti nendejuures kalleid juppe vahetamas. Sellest nad otseselt elavadki.
Aga turbo sissesõidu suhtes sama meelt, mida seal ikka niiväga sissesõita oleks.


Aga turbo sissesõidu suhtes sama meelt, mida seal ikka niiväga sissesõita oleks.
Viimati muutis Ar21, 18.06.2010 15:47, muudetud 1 kord kokku.
Küsimus pole selles mida autoteenindus soovitab või mitte, küsimus on selles, et mida seal turbol sisse sõita niiväga on?Ar21 kirjutas:Ühte keskmist autoesindust nüüd vaevalt, et selleks kohaks pidada saab, kus eriti tulusat "kuldklienti" oma kasulike õpetustega pikemaks ajaks kusagile eemale saatma hakatakseEemale sellesmõttes, et mida kauem need turbod kestavad, seda vähem seal käid ja mida vähem käid, seda vähemkasulik neile
Arvate, et äkki turbo labad käivad alguses veidi korpusesse ja targem on need rahulikult sealt lahti sõita?
quattro was here
Minu selline arvamus lähtub sellest, et tean mitut turboauto omanikku, kes esindusega peaaegu riiduläinud teemadel, kui sagedalt tasub turbomootoril kasvõi mootoriõli vahetada. Iseenesest peaks ju ka neile kasulikk olema, kui seda nendejuures tihedamalt tehakse, aga neil tihti mingid oma rutiinid ja arusaamad ja tehasenõuded, millest nad pareminitegema ka ei hakka. Ja fakt on, et saab ka paremini teha.
Ja siis edasi tekivad need legendid, et isegi tänavaautol 100 tuh läbisõitu ja uus turbo.
Mul isiklikult olnud Subaru mis IHI VF-12 turboga sõitis 250 000 km-ni, mis edasi sai ei tea, igaljuhul minukäes turbo mingeid kulumismärke ei ilmutanud.
Aga õlivahetust ei lasknud kunagi pikemaks kui 8000 km (tehasest 12500), kasutada sai ainult tippõlisid ja tuunitud oli mootorit üpris konservatiivselt ja tagasihoidlikult ning loomulikult sai tähelepanu pöörata, et ei "peenesta" külmalt ja ei seiska mootorit kohe peale peenestamist ilma kohapeal jahutamata. Ega üks kesmine tänavaauto omanik naljalt sellistele asjadele tähelepanu ei pööra.
Eestis olnud omaniku jutu järgi ka turboSubaru, mis ühe turbo ja ilma mootori kapremondita sõitnud 450 000 km ja ei ole just kerge gaasijalaga inimene.
Ja siis edasi tekivad need legendid, et isegi tänavaautol 100 tuh läbisõitu ja uus turbo.
Mul isiklikult olnud Subaru mis IHI VF-12 turboga sõitis 250 000 km-ni, mis edasi sai ei tea, igaljuhul minukäes turbo mingeid kulumismärke ei ilmutanud.
Aga õlivahetust ei lasknud kunagi pikemaks kui 8000 km (tehasest 12500), kasutada sai ainult tippõlisid ja tuunitud oli mootorit üpris konservatiivselt ja tagasihoidlikult ning loomulikult sai tähelepanu pöörata, et ei "peenesta" külmalt ja ei seiska mootorit kohe peale peenestamist ilma kohapeal jahutamata. Ega üks kesmine tänavaauto omanik naljalt sellistele asjadele tähelepanu ei pööra.
Eestis olnud omaniku jutu järgi ka turboSubaru, mis ühe turbo ja ilma mootori kapremondita sõitnud 450 000 km ja ei ole just kerge gaasijalaga inimene.
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Kuna hoolduskulud ja s.h. õlivahetus-välp on mõneti ka müügiargument, siis võib juhtuda, et marketing on peale inseneri-tööd teinud korrektuure.ValgeKotkas kirjutas:Fakt on, et õli peab tihedamini vahetama kui hunnik hästimakstud tehaseinsenere koos välja mõelnud on? Mhmh.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Tõsi, nõus.
Küll aga lugedes vähe targemate ja kogenumate härraste jutte väljamaa foorumites (kes teevad/lasevad teha õli teste ja muudmoodi tunnevad ala) on seni alati Tänapäevase (=kvaliteetse, korraliku) õli kasutamise korral räägitud umbes samadest numbritest. (Isegi mitte uute autode foorumis).
Võta nüüd kinni...
Küll aga lugedes vähe targemate ja kogenumate härraste jutte väljamaa foorumites (kes teevad/lasevad teha õli teste ja muudmoodi tunnevad ala) on seni alati Tänapäevase (=kvaliteetse, korraliku) õli kasutamise korral räägitud umbes samadest numbritest. (Isegi mitte uute autode foorumis).
Võta nüüd kinni...
Mul peres oli MY97 GT mis sai müüdud ~380K kellal ja käis paremini kui enamus 100K sõitnud tol ajal.Ar21 kirjutas: Eestis olnud omaniku jutu järgi ka turboSubaru, mis ühe turbo ja ilma mootori kapremondita sõitnud 450 000 km ja ei ole just kerge gaasijalaga inimene.
Omanikust oleneb väga palju.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Mul Izusu mootoriga Opel Combo 2004 aasta oma ja kellal on 250K Tegelik teadmata. Viimased õlivahetused on olnud 60K tagant koos hammasrihmaga. Ei suitse 60K peale ei võta õli mitte grammigi ja käib hommikust õhtuni 5K rpm. Huvitav eksju
Miks ma teda ei hoia... odavalt ostetud, odavalt peetud, 3 auto raha juba tagasi teeninud.

73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;