Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Täna siis tegin diagnosti ajule ära. Tulemus oli selline, et näitab bensiini pumba viga. Mõõtsin surve ära, nagu manualis kirjas ja kõik õige, tegin veel mitmed korrad proovi kustutades veakoodi aga ikkagi loopis seda veakoodi ette. Lootsin, et vigu pole ja saan kütuse segu korralikult paikka panna aga võta näpust, peab veel pead murdma


Huvitav, kuidas see aju üldse aru saab, kui b-pumbal mingi viga.
Ainus, mis ma ette kujutan, on see, et b-pumba releesse minev juhe on lahti, ja pump on "teisiti" ühendatud.
Ainus, mis ma ette kujutan, on see, et b-pumba releesse minev juhe on lahti, ja pump on "teisiti" ühendatud.
Ei viitsi seda 2lk teemat lugema hakata. Selleks et MAF panna teisele poolele, tuleb auto uuesti seadistada. Antud autol seda võimalust hetkel pole. Seega loll mõte.twist kirjutas:Siit saab lugeda, on see loll mõte või mitte:Astrona kirjutas:Mis selle postituse mõte oli? Ise ju saad kah aru, kui loll "mõte" see on.silvia kirjutas:Aga kas üks lahendustest poleks see, kui viia MAF peale turbot?
Õhulugeja rõhu poolele
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Nii täna sai probleem mootori väljasuremise näol lahendatud . Kasutasin siis keldrist leitud mingisuguse fordi lõdviku kenasti turbo ja MAF-i vahel ära ja töötab nagu muiste. Nüüd töötab ka tühikäigul sutsu paremini aga ikkagi õrn värin on mootoril sees nagu ennem mainisin siis meenutab sellist õrna plödinat nagu oleks mootori pöörded liiga madalad aga samas töötab 800 pööret minutis ja kui gaasi anda siis nagu jääb vähemaks aga päris ära ei kao. 

Manual boost controller on olemas ja juba peal ja asi toimib. kui pöörded yle 3500 tõusevad läheb nägu nalja täis. Selgus, et on vaja mootori jahutus radiaatoril natuke hermeetilisust parandada, et ventilaator paremini jahutaks. Turbo ja VLK on piduri torudele liialt lähedal ja lähevad liiga kuumaks mis on juba ohtlik pidurdusmaale pean miskit välja mõtlema kuidas ja millega neid seal isolatsiooniga katta. Mida on veel kindlasti vaja on pöörete piiraja, ma nüüd ei tea kas eelmine omanik eemaldas selle või ongi selline pill? äkki oskab keegi nõu anda kuidas seda teostada.
natuke pilte.



Vahepeal olen möllanud rõhu ülesse saamisega, probleemid olid lekkivas vaakumtorustikus ja klapis mis oleks pidanud avanema siis kui rõhk liiga suureks tõuseb aga see suutis ainult 0,5 bar-i kinni hoida seega viskasin selle minema ja panin pimeda asemele,hetkel on rõhk 0,8 aga max mis julgen panna on 1 bar. Siis selgus, et süüde oli liiga varajane ja hakkas detoneerima, see ka nüüdseks paigas. Joosepiga vaatasime kütusesegu ka üle ja kõik tundus normis olema(TÄNUD Joosepile) Rehvid leidsin ka velgedele alla. Eile lõpetas koostöölepingu generaator, täna võtsin maha ja tuleva nädal siis viin asjatundja juurde. Väljalaskekolle lekib ka kusagilt arvan, et on sutsu kõveraks tõmmanud. Pole hullu võtan maha ja vaatan mis teha annab. Siis oleks vaja sutsu suuremat rooli kuna see on hetkel olnud selline ajutine varjant.



Vahepeal olen möllanud rõhu ülesse saamisega, probleemid olid lekkivas vaakumtorustikus ja klapis mis oleks pidanud avanema siis kui rõhk liiga suureks tõuseb aga see suutis ainult 0,5 bar-i kinni hoida seega viskasin selle minema ja panin pimeda asemele,hetkel on rõhk 0,8 aga max mis julgen panna on 1 bar. Siis selgus, et süüde oli liiga varajane ja hakkas detoneerima, see ka nüüdseks paigas. Joosepiga vaatasime kütusesegu ka üle ja kõik tundus normis olema(TÄNUD Joosepile) Rehvid leidsin ka velgedele alla. Eile lõpetas koostöölepingu generaator, täna võtsin maha ja tuleva nädal siis viin asjatundja juurde. Väljalaskekolle lekib ka kusagilt arvan, et on sutsu kõveraks tõmmanud. Pole hullu võtan maha ja vaatan mis teha annab. Siis oleks vaja sutsu suuremat rooli kuna see on hetkel olnud selline ajutine varjant.
Eile sai raadil käidud ja proovitud kuidas auto igast erinevates olukordades käitub. Selle tulemuseks sain ma sidurist jagu, muidu korv ja ketas olid uued aga mis jäi tegematta oli hooratta treimine ja arvatavasti sinnanahka see sidur siis läks :D nii siis, et asjad korda saada on vaja teha järgmist
1. otsida uus siduriketas
2. treida hooratas
3. võtta maha mootor ja käigukast
4. vahetada 2 käigu sünkro
5. värvida mootoriruum
6. eemaldada väljalaske kolle leke
7. ja natuke ümberorganiseerida mootoriruumiis vidinate asukohti :D
1. otsida uus siduriketas
2. treida hooratas
3. võtta maha mootor ja käigukast
4. vahetada 2 käigu sünkro
5. värvida mootoriruum
6. eemaldada väljalaske kolle leke
7. ja natuke ümberorganiseerida mootoriruumiis vidinate asukohti :D
Et milleks ajada treimiseks hooratast ringi mingi treipingi-elektrimootoriga, kui ta on juba üles pandud palju võimsama mootori külge?ranz kirjutas:Kas tõesti on vaja hooratta sirgu ajamiseks moto maha võtta? või on see punkt lisatud pigem sellepärast, et kapotealust ruumi ilustada?silvia kirjutas: 3. võtta maha mootor ja käigukast
4
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
Pühapäeval lammutasin natukene, alustasin siis mootori ja käigukasti mahavõtmisega. Loodan lähipäevadel mootori ka maha tõsta präegu ta lihtsalt istub seal kere peal.






Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
nii sain mootori maha ja sidur on ikka vääga korralikult ära põlenud. vaja uut hooratast, sidurit ja korvi
Sidurile vast kannatab uued katted panna aga mine tea? Muidu korv ja sidur olid tutikad.
mõned pildid ka siis.











mõned pildid ka siis.










Re: Nissan Silvia S12 1,8T 87a
viisakas
polegi varem sel viisil kulunud sidurit näinud
Hea et hooratas laiali pole veel käinud

polegi varem sel viisil kulunud sidurit näinud

Hea et hooratas laiali pole veel käinud
- KKD Motorsport - EstPerformance -