
HX40 Super 7blade kompressor map.
Hind ja väidetavalt ka töökindlus räägivad ka Holseti kasuks.$upr@ kirjutas:Nagu ennegi tõestatud, siis hx40 super on (vähemalt) sama kiire spooliga, aga tunduvalt võimekam turbo.![]()
Ei mina, ega ka mu auto seadistajad polnud kuulnud, et Olerexi kütus halb oleks olnud. Valgusta meid siis mõne faktiga äkki?Robo kirjutas:Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust![]()
![]()
![]()
![]()
Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla
Mul tihti-peale hakkab kütus lõppema just seal (Rebala?) tankla juures, kui maalt tulen, aga anomaaliaid ei täheldanud (1.7bar ja 1.9bar spike), aga ettevaatlikumaks teeb küll. Kindel et teil kogemata 95 kankusse ei läinud? Muidugi kui vähegi võimalus olen Nestet eelistanud. Siin kohal, tuleks enne veel 1 konkreetne test teha, ja siis "maailmaparandajatele" vesi peale tõmmataRobo kirjutas:Kuskohast tuleb üldse idee kasutada sellistel pillidel selliste "tanklakettide" kütust![]()
![]()
![]()
![]()
Aga hea,et kõi hästi lõppes ja tulemus võib vist tänaval suht mõnsa olla
Üldiselt on nii, et kui düno koormuste juures detonatsiooni ei kuule, siis ei tle seda rajal olles ka. Tark seadistaja ei pane autot kindlasti ka viimase piiri peale ja arvestab sellega, et kütuse kvaliteet võib kõikuda.murjam kirjutas:Kas selle või mõne teise mootori juures on keegi praktiseerinud seadistamist 95-ga, kuid sõitnud 98-ga? Loogiliselt võttes võiks see anda ju päris hea detonatsioonikindluse?
See pole eriline süüde kah, mõni masin sõidab siin ilma veeta 30 kraadi juures (ok, seal on ka racing fuel kasutusel).Maik kirjutas: Advance 17-18 juures detot ei tulnud.