Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
635Driver
Postitusi: 403
Liitunud: 27.09.2009 10:18
Asukoht: Tln Vilj

hi

Postitus Postitas 635Driver »

Arvestades seda,et need olid esimesed sõidud sul, siis võib vägagi rahule jääda.Tõestatud sai ,et see raud saab väga hästi kohalt minema ning liigub otse ja pauku on veel varuga ning madalad üheksad pole enam kaugel.
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Esimene võistlusjärgne check ja analüüs tehtud ja tulemused suht lootustandvad. Kõigepealt õlifiltri lahkamine - ei mingit metallipuru ehk tuju parem kohe. Teiseks ajujuhtmete kontrollimine tõi loodetavasti välja ka spooliprobleemide põhjustaja ehk paar juhet oli valesti ühendatud ja see välistas start timing table'i kasutamise. Tegu siis tabeliga, mis kirjutab üle põhisparkmapi väärtused, et võimaldada kiiremat spooli. Rehvirõhk oli liiga kõrge, seda ei näppinud kuna slikkidesse oli keeramata kruvid, et velg rehvi sees ringi ei käiks. Tagaamordid olid liiga jäigaks keeratud ja auto ei istunud piisavalt maha, isegi ime et niigi korralikud stardid tehtud saime. Lõpetuseks oli boostigraafik tehtud valearvestusega, mis tingis pidamise kadumise vahetult peale starti. Kui nüüd kogu see info kasulikult kasutusse panna, siis emv-l peaks juba ajad paranema. Eks tuleb tegutseda ja testida......
Selguse mõttes siis infoks, et eelpool mainitud apsud ja eksimused puhtalt mu enda tiimi kontos ja ei puuduta karvavõrdki VKMi tehtud töösid, mis väärivad igati hinnet 5+.
Viimati muutis vlzman, 26.05.2010 14:58, muudetud 1 kord kokku.
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Tegelikult oli vedrustuse seade vastavalt olukorrale täpselt paigas. Kuna rehvid jäid ajapuudusel kruvideta, siis läksin meelega suurema rehvirõhu peale. Sellise mootori juures on veljel ringitõmmanud rehv utiilis, mida kindlasti ei tahtnud juhtuda lasta. Esimese sõidu järel oli rehv nihkunud 0.2" velje peal, mis näitas, et grammigi ei saa allapoole lasta rõhku.

Mis juhtmetesse puutub, siis jah, proovides aju sisemist logimist tööle saada, oli 1 juhe oma tööpostilt lahkunud, ning mujale jalutanud. Tulemuseks siis 2-step stardipiiraja ning ka launch spark-i puudumine. See oli puhtalt minu kiirustamise vili.

Järgmiseks korraks on TODO list jällegi päris pikk, ning ilmselgelt tuleb mõned kompromissid teha tööde osas.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Lisan ka siia foorumisse meistriteose, mis filmitud AC Dragil Newtoni poolt. Loodan, et autoril selle vastu midagi pole.

[url=http://www.martinvarik.com/gnvideo/]Pilt
kliki pilti[/url]

Vaatamiseks vajalik suht uus flashplayer ja veidi kannatust.
Tänud Newtonile vaevanägemise eest!
Buick GN stage II
Ervn
Postitusi: 5
Liitunud: 10.04.2009 23:12
Asukoht: Tõrva

Postitus Postitas Ervn »

Nagu näha siis saab Tartus rattad õhku küll :)
Pilt
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Ervn kirjutas:Nagu näha siis saab Tartus rattad õhku küll :)
Pilt
Tänud väga hea pildi eest, tundub et slikkide vahetus Hoosieride vastu tasus ka muus mõttes ära :)
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Postitus Postitas eclipse »

küljepealt vaadates tundus juba, et wheelie bar'i vaja.
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Lihtsalt üks stseen Tartust.

Müts maha jällegi Newtoni ees. Mees oskab kunsti teha :p
Buick GN stage II
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Ja filmi esimesest poolest saime ka teada, miks Fog on Fog.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

vlzman kirjutas:Lihtsalt üks stseen Tartust.
Müts maha jällegi Newtoni ees. Mees oskab kunsti teha :p
"Fog in da fog" :shock: "Siil udus" kukkus mu lemmikutest teisele kohale.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Kõva video :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Mul vajus ka karp lahti kui videot vaatasin, aga ma hoin pöialt, et sellest autost saab see aasta kiireim PS pill 8)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Pühapäeval siis ABCS-il ainsa turboautona üritamas lippu kõrgel hoida..... teatud eelised ikka on kui omad USA turbokat, saab päris toredas seltskonnas kiirendada :)
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Turbokate lipp oli kõrgel!
Palju õnne uue isikliku rekordi puhul! 9.7@230kmh.
Oleks sul pagassis veel 1 veepaak, mis su enda (mitte auto) käimakasti oleks jahutanud, oleks ka finaalis kaugemale jõudnud :)
mossemanilt ka paar tõsist pilti:
Pilt
Pilt
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Ilm oli tõesti ruineeriv faktor, must ülikond mustas autos ei mõjunud üldse soosivalt. Hea ja lihtne oleks ajada selle kaela oma eliminaatori äpardus, aga pigem oli ikka oma kogenematusega tegu. Hea, et lõpuks siiski ka korraliku tulemuse kirja sain. Nüüd tuleb dünos käia, et asi korralikult lõpuks seadesse saada ja siis võib EMV tulla. Stardiprotseduuride koha pealt pean vist Viljarilt koolituse tellima :)
Üks pilt veel mosseman'ilt, iga algaja kiirendaja unistus stardis olla sellise autoga :-D
Pilt
Buick GN stage II
Vasta