Buick Grand National Stage II/1985 - vlzman
Esimene võistlusjärgne check ja analüüs tehtud ja tulemused suht lootustandvad. Kõigepealt õlifiltri lahkamine - ei mingit metallipuru ehk tuju parem kohe. Teiseks ajujuhtmete kontrollimine tõi loodetavasti välja ka spooliprobleemide põhjustaja ehk paar juhet oli valesti ühendatud ja see välistas start timing table'i kasutamise. Tegu siis tabeliga, mis kirjutab üle põhisparkmapi väärtused, et võimaldada kiiremat spooli. Rehvirõhk oli liiga kõrge, seda ei näppinud kuna slikkidesse oli keeramata kruvid, et velg rehvi sees ringi ei käiks. Tagaamordid olid liiga jäigaks keeratud ja auto ei istunud piisavalt maha, isegi ime et niigi korralikud stardid tehtud saime. Lõpetuseks oli boostigraafik tehtud valearvestusega, mis tingis pidamise kadumise vahetult peale starti. Kui nüüd kogu see info kasulikult kasutusse panna, siis emv-l peaks juba ajad paranema. Eks tuleb tegutseda ja testida......
Selguse mõttes siis infoks, et eelpool mainitud apsud ja eksimused puhtalt mu enda tiimi kontos ja ei puuduta karvavõrdki VKMi tehtud töösid, mis väärivad igati hinnet 5+.
Selguse mõttes siis infoks, et eelpool mainitud apsud ja eksimused puhtalt mu enda tiimi kontos ja ei puuduta karvavõrdki VKMi tehtud töösid, mis väärivad igati hinnet 5+.
Viimati muutis vlzman, 26.05.2010 14:58, muudetud 1 kord kokku.
Buick GN stage II
Tegelikult oli vedrustuse seade vastavalt olukorrale täpselt paigas. Kuna rehvid jäid ajapuudusel kruvideta, siis läksin meelega suurema rehvirõhu peale. Sellise mootori juures on veljel ringitõmmanud rehv utiilis, mida kindlasti ei tahtnud juhtuda lasta. Esimese sõidu järel oli rehv nihkunud 0.2" velje peal, mis näitas, et grammigi ei saa allapoole lasta rõhku.
Mis juhtmetesse puutub, siis jah, proovides aju sisemist logimist tööle saada, oli 1 juhe oma tööpostilt lahkunud, ning mujale jalutanud. Tulemuseks siis 2-step stardipiiraja ning ka launch spark-i puudumine. See oli puhtalt minu kiirustamise vili.
Järgmiseks korraks on TODO list jällegi päris pikk, ning ilmselgelt tuleb mõned kompromissid teha tööde osas.
Mis juhtmetesse puutub, siis jah, proovides aju sisemist logimist tööle saada, oli 1 juhe oma tööpostilt lahkunud, ning mujale jalutanud. Tulemuseks siis 2-step stardipiiraja ning ka launch spark-i puudumine. See oli puhtalt minu kiirustamise vili.
Järgmiseks korraks on TODO list jällegi päris pikk, ning ilmselgelt tuleb mõned kompromissid teha tööde osas.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Ilm oli tõesti ruineeriv faktor, must ülikond mustas autos ei mõjunud üldse soosivalt. Hea ja lihtne oleks ajada selle kaela oma eliminaatori äpardus, aga pigem oli ikka oma kogenematusega tegu. Hea, et lõpuks siiski ka korraliku tulemuse kirja sain. Nüüd tuleb dünos käia, et asi korralikult lõpuks seadesse saada ja siis võib EMV tulla. Stardiprotseduuride koha pealt pean vist Viljarilt koolituse tellima 
Üks pilt veel mosseman'ilt, iga algaja kiirendaja unistus stardis olla sellise autoga


Üks pilt veel mosseman'ilt, iga algaja kiirendaja unistus stardis olla sellise autoga


Buick GN stage II