Kas kellelgi on kogemus sellise masina chippimisega, kuidas kestab?
Katt vahelt ära võtta kui chippida või võib sinna jääda
konkreetseks masinaks 74kw AVB 2004a passati peab
VAG gruppi 1.9 PD mootori chippimine
Olen chipinud A4-ja selle mootoriga. Omanik oli ülirahul ja sõidab siinani nägu naerul. Kati võib eemaldada. Saab jõudu juurde veelgi ja kütusekulu väheneb. Diisli normid ülevaatusel suht nõrgad, läheb kenasti ka katita läbi kui seda just passi pole märgitud.
CHIPTUNING & DPF EEMALDUS, www.CHIP.ee -58007330
Mul on 99a 2,5 audi diisel ja mõlemad katid on välja võetud eelmise omaniku poolt. Ülevaatusel tulemus VÄGA hea. Lubatud oli mitmeid kordi suurem tahm. Ja tahm on ainuke mida vähemalt viljandis mõõdetakse ! Ise ka imestasin,sest arvasin,et äkki midagi on ikka kehvem või piiri peal. Musta lööb ikka välja,kui tallata. Passis on vist kat kirjas aga see ei loe anyways.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Ei, softid tulevad ikka Saksamaalt, professionaalsest chiptuningu firmast. Väljatöödatud dünos. Kui huvi, võta ühendust 58007330Ar21 kirjutas:Ma saan aru, et need softid on keegi Eestis väljatöödanud ?
Kas sa selle katieemaldmsise suhtes pehmeltöeldes veidi optimistlik ei ole ?
CHIPTUNING & DPF EEMALDUS, www.CHIP.ee -58007330
See on nüüd küll pigem haruldane erand, kui reegel, et ilma katita heitgaaside koostis vastab katalüsaatorautode normidele. Bensumootoriga on see suht vähevõimalik. Diislitel nagu kuulujärgi samuti tahmasusega probleeme isegi korras masinatel näiteks viletsa kütuse tõttu.
Kui mootor korras saab ka kat oma tööga hakkama. Kui aga mootoril näitajad ilma katita täiesti "mööda" ega siis ka korras kat imet ei tee. Katil oma teatud piirid milles ta saab veel oma tööga hakkama.
Kui mootor korras saab ka kat oma tööga hakkama. Kui aga mootoril näitajad ilma katita täiesti "mööda" ega siis ka korras kat imet ei tee. Katil oma teatud piirid milles ta saab veel oma tööga hakkama.