Tial BOV vedru tugevus?
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Tial BOV vedru tugevus?
Kas kellelgi on Tiali vedru, et saaks tugevuse ära mõõta. Ma ostsin Hiina koopia aga tundub, et on liiga jäik. Tahaks veenduda kas asi enamvähem õige. 11psi vedru oleks hea.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Tean. Aga ei tahaks 500.- omast teadmatusest maha visata. Tahaks võrrelda töötava isendi vedruga. Lihtsalt minu loogika ütleb, et praegune vedru on raju tugev. Kahe sinise pöidlaga niisama lihtsalt lahti ei suru.
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis referencega te neid BOV-e juhite et nii kriitiline see vedru värk on?
Minul on umbes 3psi vedru(lõigatud) ning ei leki ka 2bar juures, kuna alumise ja ülemise kambri diameeter on sama, ning all on rõhk sama mis üleval WOT asendis. Kinni hoiab see 3psi-d veel kenasti.
Probleemid vist algavad, kui BOV on enne coolerit ning cooleri restriction on maru suur?
Minul on umbes 3psi vedru(lõigatud) ning ei leki ka 2bar juures, kuna alumise ja ülemise kambri diameeter on sama, ning all on rõhk sama mis üleval WOT asendis. Kinni hoiab see 3psi-d veel kenasti.
Probleemid vist algavad, kui BOV on enne coolerit ning cooleri restriction on maru suur?
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Jubetis: 9.74 @ 233
Tial replica BOV
Alguses kartsin samamoodi, et vedru on liiga jõhker kuna kahe pöidlaga vajutades suutsin vaevu liigutada seda klappi. Kuid pärast paigaldamist selgus, et tühikäigul gaasiga mängides avab ilusti BOV. Kuna tühikäigul gaasiga mängides ei suuda niis suurt vaakumit nagunii tekitada, kui täis gaasil pedaali vabastades, siis ei ole nagu probleemi. Niisama tühikäigul käies püsib kinni. Ennem auto külge paigaldamist soovitaks BOV klapi määrdega kokku teha, hakkab vähe libedamalt käima.
Alguses kartsin samamoodi, et vedru on liiga jõhker kuna kahe pöidlaga vajutades suutsin vaevu liigutada seda klappi. Kuid pärast paigaldamist selgus, et tühikäigul gaasiga mängides avab ilusti BOV. Kuna tühikäigul gaasiga mängides ei suuda niis suurt vaakumit nagunii tekitada, kui täis gaasil pedaali vabastades, siis ei ole nagu probleemi. Niisama tühikäigul käies püsib kinni. Ennem auto külge paigaldamist soovitaks BOV klapi määrdega kokku teha, hakkab vähe libedamalt käima.
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
peabki vist nii tegema, et töötava mootoriga katsetama ja kui liiga jäik on siis keerde vähendama. Ma ei näe vajadust, miks peaks 5cm kambris olema 15cm pikkune vedru. 7 psi on liiga nõrk
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kpt. Trumm
- Postitusi: 273
- Liitunud: 29.11.2004 21:24
Alas ja Kuul firmast tellisin uue vedru ja jäikus nagu rusikas silma auku. Tootekoodi aga enam ei mäleta. Vana vedru diameeter, traadi läbimõõt ja samm sai sama ning pikkuseks võtsin 10cm. Sobis. Maksis kui ma õigesti mäletan 150.- ja nädal tellimist
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;