Viljar, su enda autol seier ei hakka värisema? Kas see pole sellest, et neil üksikutel hetkedel, kui pihustid lüüakse kinni, ei jõua regulaatori vedru ju rõhku siluda. Kui seier pole vedeliku sees, arvan, et see on norm.RICE BURNER kirjutas:Kuna omanik kinnitab,et pihustid on 720cc, siis jääb mul ainult tema sõnu kinnitada, sest sellel hetkel, kui pihustite duty 100 läheb hakkab ka bensiinirõhu seier veidi värisema, mida niisama pumba tootlikuse mõõtmise juures ei esine. Ja kui boost püsib 1,1kandis, siis duty jääb 90ne juures püsima.
Dynos tegime ka pumpade tootlikuse katse, kus baas rõhk pluss 1,7bar turbo rõhku, pumpasid kaks paralleelset walbrot koos 9l minutis. Võiks ju jaguda !?
See sama viga oli ka eelmisel aastal teise turboga, kuid siis veidi kergemal kujul. Sai vahetatud kütusetorud, regulaator, juhtmestik, relee ja tulemus peaaegu sama.
Aga viga tuleb likvideerida ja auto kiiresti sõitma panna.
See pumba-test näitas siis, et pumbad jaksaks pumbata ~5bar juures ka 1500cc/min. Võiks nüüd siis testida ka läbi nende pihustite baasrõhuga - flow test.
Kas kuulsin õigesti, et seal dünos on ka oss olemas? Siis võiks pihusti el-toite-ahelat jälgida (pumba oma jälgida pole vist mõtet).
1 variant on veel, et see 440kw ongi "teiste inimeste" skaalas 500kw

Mis ajuga tegemist? Ma ei imesta, kui mõni aju hakkab jeblama kui 90-100%dc. Mis mõttes dc jääb 90 peal püsima? Kas aju keeldub pöörete kasvades üle selle andmast ja vähendab inj_pw?
Graafikult tundus, et kasutasite uusi küünlaid
