Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
See oli kõige esimene sõit, kus auto ise katkestas kiirenduse iga käiguga, sest tekkis ülerõhk, mille wastegate vedru vahetusega kontrolli alla saime.
Aga päevaga jäime rahule, sest teine sõit stardis 0,7bar ja finisis 1,6bar ja tulemuseks isiklik lõppkiiruse rekord.
Kuna rada oli väga liivane ja külm, siis rõhku juurde keerata ei kannatanud ja parimaks jäi 60ft 1,5xx, 9,8xx, 245km/h
Suured tänud meeskonnale, kes trotsis kehva ilma ja kaasa tulid ja samuti tänud AC klubile, kes võimaldas meil korralik testipäev teha nende ürituse raames.
Aga päevaga jäime rahule, sest teine sõit stardis 0,7bar ja finisis 1,6bar ja tulemuseks isiklik lõppkiiruse rekord.
Kuna rada oli väga liivane ja külm, siis rõhku juurde keerata ei kannatanud ja parimaks jäi 60ft 1,5xx, 9,8xx, 245km/h
Suured tänud meeskonnale, kes trotsis kehva ilma ja kaasa tulid ja samuti tänud AC klubile, kes võimaldas meil korralik testipäev teha nende ürituse raames.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Sai ka siis oma elu esimesel võistlusel kiire Nissaniga joonel oldud. Viljar on nüüd vähemalt Quaife diffriga masina vastu sõitnud
Kindlasti parim juhi+auto kombinatsioon AC klubi kevadise ürituse OutLaw eliminaatoris. Soovib et Speedestil (y).
http://www.youtube.com/watch?v=z5CnlgwSwHo
http://static2.album.ee/files/914/99/la ... 3_ioEl.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=z5CnlgwSwHo
http://static2.album.ee/files/914/99/la ... 3_ioEl.jpg
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sai ka siis oma elu esimesel võistlusel kiire Nissaniga joonel oldud. Viljar on nüüd vähemalt Quaife diffriga masina vastu sõitnud Laughing Kindlasti parim juhi+auto kombinatsioon AC klubi kevadise ürituse OutLaw eliminaatoris. Soovib et Speedestil (y).
http://www.youtube.com/watch?v=z5CnlgwSwHo
http://static2.album.ee/files/914/99/la ... 3_ioEl.jpg

Minule oli see üllatus, et vihmaga rajale lubati, sest peale 200m kulgemist kadus nägemine sootuks, kuid tore, et suutsin sinus pinget tekitadada
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tartus peetud esimene EMV etapp selja taga, mille lõpptulemusega võib küll rahule jääda, kuid aeg 9.9sekki Tartu rajal ei rahulda meid sugugi.
Saime ka autot kaaluda ja 80kg suurem kaal, kui eelmisel aastal pani mõtlema, kas neid suuri diffuusereid on ikka vaja.
Lisaks ei tööta ET Street rehv, millega plaanisime Soomes võistelda, Tartus üldse. Maksimaalseks rõhuks, mida saime teise käiguga kasutada oli 1,4bar,i ja see kajastus ka kasinas ajas. Aga ega Tartus naljalt kiiremini sõidagi.
Rehvidesse jätsime 0,4bar rõhku millega oli natuke ohtlik finisseerida, sest kiirusel üle 200km/h surusid spoilerid auto tagumise osa vastu maad mis tegi auto veidi ebastabiilseks ja kaotasime kõvasti lõppkiiruses. Kuid start oli tänu rehvide liimimisele Tartu kohta isegi rahuldav.
1,6sekki jäi parimaks 60jala ajaks Tartus vs Haapsalu 1,4sekki.
Nüüd siis auto uuesti dieedile ja rehvid peale Alastaros käiku vahetusse.
Saime ka autot kaaluda ja 80kg suurem kaal, kui eelmisel aastal pani mõtlema, kas neid suuri diffuusereid on ikka vaja.
Lisaks ei tööta ET Street rehv, millega plaanisime Soomes võistelda, Tartus üldse. Maksimaalseks rõhuks, mida saime teise käiguga kasutada oli 1,4bar,i ja see kajastus ka kasinas ajas. Aga ega Tartus naljalt kiiremini sõidagi.
Rehvidesse jätsime 0,4bar rõhku millega oli natuke ohtlik finisseerida, sest kiirusel üle 200km/h surusid spoilerid auto tagumise osa vastu maad mis tegi auto veidi ebastabiilseks ja kaotasime kõvasti lõppkiiruses. Kuid start oli tänu rehvide liimimisele Tartu kohta isegi rahuldav.
1,6sekki jäi parimaks 60jala ajaks Tartus vs Haapsalu 1,4sekki.
Nüüd siis auto uuesti dieedile ja rehvid peale Alastaros käiku vahetusse.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sai siis auto küljest eemaldatud peaaegu kõik 80kg ülekaalu, mis selleks aastaks autole lisaks tekkis ja loodame, et sellega ka kiirust juurde tuleb.
Auto nüüdseks pakitud bussi ja kõik valmis esimeseks Alastaro debüüdiks.
Kahju ainult, et Street B klassi antud võistlusel ei ole ja alternatiiviks pakuti kohe Super PRO ET klassi, kus sõidetakse bracketit 7,5-11 sekundit ja põhimõtteliselt 0.001 reaktsioone ja täpselt indeksit. Seega peab stabiilset reaktsiooni ja starti harjutama, sest enamus esiotsa mehed sõidavad seal elektroonika abiga.
Aga põhiline võitlus käib meil ikkagi oma tehnikaga ja suureks eesmärgiks on kogemuste kogumine ja korralik sügav 8 ära tuua. Lisaks teeme igast sõidust incar video ja kui kui netti pääsen, siis riputan kohe ka ülesse.
Suured tänud Arnele, kes lubas oma auto küljest mõned tagavara osad kaasa võtta, mis võivad liimil puruneda. Loodan, et ei pea neid kasutama.
Auto nüüdseks pakitud bussi ja kõik valmis esimeseks Alastaro debüüdiks.
Kahju ainult, et Street B klassi antud võistlusel ei ole ja alternatiiviks pakuti kohe Super PRO ET klassi, kus sõidetakse bracketit 7,5-11 sekundit ja põhimõtteliselt 0.001 reaktsioone ja täpselt indeksit. Seega peab stabiilset reaktsiooni ja starti harjutama, sest enamus esiotsa mehed sõidavad seal elektroonika abiga.
Aga põhiline võitlus käib meil ikkagi oma tehnikaga ja suureks eesmärgiks on kogemuste kogumine ja korralik sügav 8 ära tuua. Lisaks teeme igast sõidust incar video ja kui kui netti pääsen, siis riputan kohe ka ülesse.
Suured tänud Arnele, kes lubas oma auto küljest mõned tagavara osad kaasa võtta, mis võivad liimil puruneda. Loodan, et ei pea neid kasutama.
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Loodame et korralik 8 tuleb ja ootame korralikku videomaterjali aga seda, et see auto bracketis stabiilseid sõite suudab teha ei taha enne uskuda kui ise näen
EDU!!!

EDU!!!
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.