tänu troost autole sai vabanetud sellest immo probleemist ja sai auto tööle.
ja kui auto tööle sain ilmnesid kohe ka uued probleemid:
1) summuti oli 3 kohast katki,sai alla pandud otseläbiv toru ja otseläbiv pütt,kati jätsin alles.
2) taga läbiroostetanud piduritorud,sai tehtud vasest uued.
3)sai lastud vahetatud mõlkis olev karbi tükk.
4)vahetasin filtrid ja vedelikud
5)sai vahetatud ees vedrud kuna 1 oli puruks, tänud ragnarile kellelt sain vedrud ja kõik lukud.
6)sain alla suverehvid aga kurvastuseks tuleb 1 velg sirgestusse saata kuna see ikka väga kõveraks sõidetud
Järgmiseks siis tuleb mootor maha tõsta ja ära vahetada rihmad rullikud simmerid ja ka sidur mis hakkab vaikselt libisema!
ning samal ajal kui mootor maas läheb kere värvi

ja peale seda saab ära tehtud ka salong kus on kah parasjagu tegemist kuna mingil põhjusel on seal tagapolstrid katki murdund ja keskonsoolis on mingi kummimöga peal tehasepoolt mis kriibitud ja puudutades kleepub.
aga suve keskpaigaks peaks olema auto super korras ja kena ja saab loodetavasti rahulikult kulgeda:)
Aga suured tänud veel Ragnarile kes aidanud mind tugevalt nõuga ja osadega

Ahjaa niipalju kasutajale Aigo
kompresioon kõikides silindrites ok! turbos ei ole lõtke ega lekkeid! toimib ilusti! üleliikseid juhtmeid kapoti all ei ole! ja kõik küünlajuhtmed olid õieti peal väiyis et tema ned puutunud ei ole!
