Megasquirt
Kontrollisid sa enne ära ka, mis tüüpi VAG-i COP-id sul on.
Väidetavalt on neid kahte tüüpi ehk 5V pull up ja ground switching.
Väljund pin-e võid ise vabade pin-ide seast valida.
Väidetavalt on neid kahte tüüpi ehk 5V pull up ja ground switching.
Väljund pin-e võid ise vabade pin-ide seast valida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vaata seda:
http://www.diyautotune.com/
http://www.diyautotune.com/
Tänane MRT test and tune day seljataga
MSidega kogemused siis täna sellised, et Alpha-N iga käima korralikult ei saanudki. Configuratorist sai selline reziim valitud, ajul sai firmware uuesti lastud ja käsitsi kõik seaded sisse toksitud.....töötas....Seadistasime suure osa ära ja auto käis igas alas hästi. Vaikselt kiirendades ok, hoo pealt järsult kiirendades ok...segu igas alas korras ja minek korralik....AGA kui slikiga 4000rpm kohalt võtta siis tõmbab korralikult hinge kinni....Mis tegema oleks pidanud? TP Accelerationiga ei saa ju paika kui gaasiasend on sama (Hoiab 4k)
MAPi põhise accelerationiga ka mitte kui MAP on igas alas 100kpa kui ta just tühikäigul ei tiksu. Ei saanudki selleks nõksust lahti aga muidu käis väga hästi (Hulga sõidetavam kui speed densityga)
Teine väga suur AGA oli selles, et kui auto välja suretad või süüte välja keerad siis uuesti enam auto ei käivitu sest aju hakkab bensupumpa plõksima justkui oleks miski viga andmete sisestamisel tehtud aga seda ei saa ju olla sest auto sõitis väga hästi ja midagi vahepeal ei muutnud...Kui firmware üle lasin ja oma salvestatud faili peale panin siis vigu ei öelnud, salvestas ära, töötas ja kõik oli OK kuniks jälle süüte välja keerad
Kui oleks sisestatud parameetrite viga siis oleks peale ajju kirjutamist kohe plõksima hakanud ja mitte töödanud ju? Igatahes lasin firmvaret vast 5-6 korda üle , sama fail peale, seadistasime edasi ja kõik toimis nii kaua kuni süüde sees oli. Ühe firmware vahetusega aga sai läppar otsa ja poole töö pealt katkestatud prose enam uuesti üle kirjutada ei lase sest vastu tuleb "wha??" vastus... Sai siis minu põrnika prose peale pandud (Sest sellel sai sidur koos boosti tõstmisega otsa
) Proovisime veelkord alpha-Niga ja töötas aga vaid niikaua kuni süüte korraks välja-sisse keerasime.
Sai configuratorist tagasi speed density pandud ja MAPi põhiselt edasi seadistatud ainagi probleemita
Päev lõppes sellega, et päev otsa armatuuril seisnud telefon seal kiirendades enam ei seisa....persedüno järgi hakkas veel haigemalt liikuma ja ma ei imesta kui se 2,0 NA paari nädala pärast 12nesse sõidab
(Seni vale seguga 13,4)
Alpha-N mind enam väga ei huvitagi sest suure näppimise peale sai MAPi põhiseltki piisavalt hästi käima.
Huvitab aga see, kuidas sellele prosele elu sisse saaks? miski programmaatoriga algsoft üle lasta???

MSidega kogemused siis täna sellised, et Alpha-N iga käima korralikult ei saanudki. Configuratorist sai selline reziim valitud, ajul sai firmware uuesti lastud ja käsitsi kõik seaded sisse toksitud.....töötas....Seadistasime suure osa ära ja auto käis igas alas hästi. Vaikselt kiirendades ok, hoo pealt järsult kiirendades ok...segu igas alas korras ja minek korralik....AGA kui slikiga 4000rpm kohalt võtta siis tõmbab korralikult hinge kinni....Mis tegema oleks pidanud? TP Accelerationiga ei saa ju paika kui gaasiasend on sama (Hoiab 4k)

Teine väga suur AGA oli selles, et kui auto välja suretad või süüte välja keerad siis uuesti enam auto ei käivitu sest aju hakkab bensupumpa plõksima justkui oleks miski viga andmete sisestamisel tehtud aga seda ei saa ju olla sest auto sõitis väga hästi ja midagi vahepeal ei muutnud...Kui firmware üle lasin ja oma salvestatud faili peale panin siis vigu ei öelnud, salvestas ära, töötas ja kõik oli OK kuniks jälle süüte välja keerad


Sai configuratorist tagasi speed density pandud ja MAPi põhiselt edasi seadistatud ainagi probleemita

Päev lõppes sellega, et päev otsa armatuuril seisnud telefon seal kiirendades enam ei seisa....persedüno järgi hakkas veel haigemalt liikuma ja ma ei imesta kui se 2,0 NA paari nädala pärast 12nesse sõidab

Alpha-N mind enam väga ei huvitagi sest suure näppimise peale sai MAPi põhiseltki piisavalt hästi käima.
Huvitab aga see, kuidas sellele prosele elu sisse saaks? miski programmaatoriga algsoft üle lasta???
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Kellel selleks tehnikat ja kogemusi oleks? Kui palju muidu toorik ise võiks maksta kui sellest asja ei saa? Kas seda programmerit ei saanud mitte ise teha? kunagi kusagilt justkui oleks miskit diy värki näinudKillFrenzy kirjutas:Tuleks kivi tühjaks lasta ja programmeriga uuesti bootloader ja firmware peale lasta.jeff01 kirjutas: Huvitab aga see, kuidas sellele prosele elu sisse saaks? miski programmaatoriga algsoft üle lasta???

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Võin sulle 300.- eest tutikat juba progetud proset pakkuda, endal neid mõned tagavaraks soetatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Enne jootma ei hakka kui koodijärgi üle kontollin aga 9/10 on 5V pull up.Mihkel kirjutas:Kontrollisid sa enne ära ka, mis tüüpi VAG-i COP-id sul on.
Väidetavalt on neid kahte tüüpi ehk 5V pull up ja ground switching.
Väljund pin-e võid ise vabade pin-ide seast valida.
Võin ju näiteks otse ka transi jala alt vedada lisa DB15 kaudu poolidele.
Ehk siis IGN jump pist jooksseb tühi rada läbi aju pistikusse pin 36 of DB37.
Kuna siin foorumis pole teemat triger wheel ide kohta ja otsingu vastused on ka laialdased siis küsimus: Miukest triger wheeli sööb MS kõige parema meelega. Kas hooratta suurust või cd plaadi suurust, palju hambaid või vähe hambaid, sügavaid või madalaid jne.
Kuna ma ei taha akkata tulevikus mässama mingite trigeri jamadega siis tahan teha triger wheel i võimalikult isuäratavaks MS i jaoks.
S2 R5 & S2 V8
Pigem see esimesel pildil kujutatud versioon hoorattal.
Ja 36-1 oleks etem, kuna koormab vähem protsessorit, sest on vähem hambaid mida lugeda.
Otseselt suuruse vahe mõjust ei ole väga aru saanud.
Ja 36-1 oleks etem, kuna koormab vähem protsessorit, sest on vähem hambaid mida lugeda.
Otseselt suuruse vahe mõjust ei ole väga aru saanud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See, kui palju hambaid kasutada, oleneb natuke ka protsessorist. MS2 pidavat oluliselt paremini pea kõigega hakkama saama vajadusel, kuid MS1 puhul ei soovitata kasutada rohkem hambaid kui 60.
See, kui suured hambad, milliste vahedega jne olema peavad, sõltub põhiliselt ikkagi anduris endast. MS-ile on teoreetiliselt neid takisteid keerates võimalik kõik andurid söödavaks teha.
Kui andurist tuleb korralik signaal, MS saab selle kenasti kätte, auto sõidab korralikult.., siis kalad algavad enamasti ikka sellest, et andur ei ole kõige paremini kinnitatud või anduri juhe varjestatud.
Kusjuures, enda masinal mul anduri kinnitus väga halvasti tehtud (2mm plekist)
ja andur on hambast ka tunduvalt kaugem, kui soovitatakse (3mm vähemalt), kuid pole - ptui-ptui-ptui - mingeid probleeme sellega seoses märganud. Mingi BMW E36 kere mootori pealt pärineb see andur.
See, kui suured hambad, milliste vahedega jne olema peavad, sõltub põhiliselt ikkagi anduris endast. MS-ile on teoreetiliselt neid takisteid keerates võimalik kõik andurid söödavaks teha.
Kui andurist tuleb korralik signaal, MS saab selle kenasti kätte, auto sõidab korralikult.., siis kalad algavad enamasti ikka sellest, et andur ei ole kõige paremini kinnitatud või anduri juhe varjestatud.
Kusjuures, enda masinal mul anduri kinnitus väga halvasti tehtud (2mm plekist)

Lauda nitro
Pole kuulnud erinevate väljundite erinevast sädemest, arvan, et soovitatavad väljundid on valitud just selliselt, et ei tekiks probleemi. Pigem võib säde erineda, kui mões kohas (Su enda veetud juhtmetes draiveritele) on massiga "koonerdatud" vms.zoom1 kirjutas: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... c&start=15
Tekkiski küsimus, kas on mõistlik tekitada ajule 4 süüte väljundit coppide jaoks. Kas nissani copid suudavad üldse üle 1,5bar rõhu all süüdata hästi? Lisaks 4ja süüte driverit ei saa võtta samast kohast, vaid tuleb kasutada erinevaid lisade väljundeid vms, selljuhul pidi tekkima olukord, kus mõnel küünlal on parem(erineva tugevusega) säde kui teisel?
Samuti pole kuulnud, et Nissani COP-id süütamisega hakkama ei saaks. Vajavad teised ülivähe laadeaega (dwell), mida saad ju veidi suurendada vajadusel. Ise sõidan praegu näiteks 1.5ms dwell'iga.
Lisaks ei näe ma mingit põhjust kasutada 4-ja aju väljundit, wasted-spark COP toimib väga hästi:
http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... #2coilscop
Lauda nitro
Ise kasutan kah wasted rezhiimis nissani COP'e. Enne võimu lasen sisendid kokku. Ja 8500rpm tundub, et toimib, ja kuna asi on palju vähem "messy" kui küünlajuhtmete ja boschi pakiga, siis jätangi need seniks peale, kuni peaks probleeme tekkima. Dwelli kohta öeldakse isegi, et need COPid üle 1.9ms ei kannata. 1. raksuga tegin 40km kogemata 3.5ms dwelliga, ja maha maha nad ei põlenud.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET