lausa lust vaadata-hea töö

Päris nii see pole, see sama pöörde vahe on ka otseses sõltuvuses konverteri momendikordajaga.RFL kirjutas:Ja kuna võimsus = vääne x rpm, siis peaks reaalselt üle 800kw olema?RICE BURNER kirjutas: tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
Loodan, et see nõue on täidetudLisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 8.499 sek või kiiremini.
*3* Sõiduki originaalse põhja kasutamisel peab turvapuur vastama FIA SFI 25.5 nõuetele
Kahjuks võime sõita vaid kuni 8,499sekki ja olen arvamusel, et 11,5 kontakt pinnaga ilmselt on Eestis(Haapsalus) 8 kõrge ka lagi, kuid otsustavaks saab suur võimsus peale 200m läbimist, kus saame oma uue aerodünaamika proovile panna. Vaatame, mida suudame Soomes, sest see on meile ja autole ilmselt suurim väljakutse.Loodan, et see nõue on täidetud Wink