Nissan 300zx Viljar

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kristo.sy
Postitusi: 22
Liitunud: 07.02.2008 19:24
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kristo.sy »

tõsiselt
lausa lust vaadata-hea töö :!:
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

iii-le pandi täpp peale!!! väga kena!
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Õnnitlused võidu puhul!
Kahju, et ei saanud ise seekord konkurentsi pakkuda, aga suvi pikk ees, nii et küll me kõrvuti satume :)
Nüüd vaja natuke mõelda/muudatusi teha, et slipil ET'le järgnev number 8-ga algaks.
Buick GN stage II
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Aga miks sellel ninal muidu avad järskude nurkadega on tehtud? Mõtlen cooleri šahti ja turbsi ava. Volumeetriliselt on ju efektiivsem lehtri kujulised avad nagu kollede puhul trompetid. Või on sellise auto puhul see juba poogen, sest kiirusega pressib anyway rohkem peale kui ära "kulub"?
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Avad on isegi liiga efektiivsed. Cooleri ava sai palju väiksemaks tehtud, kui varem ja turbo ava töötab nii, et üle 200km/h hakkab turborõhk tõusma nii, et ei saa seda enam kontrolli alla. Seega ava turbo ees on tänu Amperracingule liigagi hea ja meil tuleb seda lihtsalt perfomanci huvides ära kasutada.

Natuke Tartu üritusest ka:
Tore üritus oli!
Läksime sinna eesmärgiga autot testida ja näidata inimestele, et talvel sai palju vaeva nähtud auto arendamise kallal. Kahju ainult, et Tartus nii libe peab olema.
Saime teha 5 sõitu, mille käigus sai auto kütusetabel korraliku täenduse. Sõitsime väga madala rõhuga ja tõstsime seda startides 0,7bariga ja lõpetades 1,5bari, kuid üle 200 hakkas rõhk liialt tõusma ja peaaegu iga sõit katkestas kiirenduse nn fuelcut, mille järel sõitsin logi järgi 60% drottle asendiga lõpuni. Probleemi põhjuse leidmiseks läheme lähiajal dynosse ja teeme mõned proovikatsed ka rajal.
Lihtsalt imelik oli, et 100m enne finisit hakkas turbo rõhk kiiresti tõusma ja ma saan seda seletada vaid sellega, et stange ava hakkas tööle!?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

kiire lappamise käigus ei suutnud üritusel sõidetud aegu leida....

hommik varane, silm udune :-D
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
pprz
Postitusi: 18
Liitunud: 30.07.2007 11:48
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas pprz »

Mõned minutid tagasi:

Pilt

Pilt

Õhtul saab vist juba graafikuid lugeda :)

S
sergeizjuganov.com foto- ja videoteenused / vimeo / facebook
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

730kw ja 1300nm on see, mille järele läksime ja kõigest 2bar ülelaadega.
Kahjuks hakkas meie hypper-supper SFI ATI Damper lagunema ja viskas polte igasse ilmakaarde ja tuunimine jäigi katki. Aga tulemus oli ka ju saavutatud :)
PS. tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
http://vkmmotors.ee/upload/Image/300zx2010/4.pdf
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

RICE BURNER kirjutas: tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
Ja kuna võimsus = vääne x rpm, siis peaks reaalselt üle 800kw olema?
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

RFL kirjutas:
RICE BURNER kirjutas: tänu TH400 käigukasti turbiinile on pöörete logi 1500rpm nihkes.
Tegelik max pööre oli 9000rpm, mitte 7500 nagu dyno lehel näha on.
Ja kuna võimsus = vääne x rpm, siis peaks reaalselt üle 800kw olema?
Päris nii see pole, see sama pöörde vahe on ka otseses sõltuvuses konverteri momendikordajaga.
Kunagi oma düno pilti õigeks üritasin saada, siis tudeerisin seda teemat mingil määral.
Ja üleüldse, keda need mootorijõud huvitavad. Rattajõud on see, mis autot edasi liigutab, ning need numbrid olid vägagi ilusad arvestades dünoruumis olnud 40+ temperatuuri.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
vlzman
Postitusi: 105
Liitunud: 14.02.2009 15:18
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas vlzman »

Väga valus oli vaadata/kuulata, kuidas vaene Z sai ikka nii rämedalt piina, mitu tundi järjest 9000RPM-ini ketramist, aga vapralt pidas vastu, kohe näha, et pole s*ta pealt riisutud masin :). Hoiame pöialt nüüd, et dampri algosadeks moondumine väga suuri kahjustusi endaga kaasa ei toonud ja et peale kiiret kosmeetilist remonti auto varsti rajal.
Muidugi vaadates seda, kuidas Viljar täiesti armutult mootorit piitsutas (mis on iseenesest vajalik tegevus), tekib endal kerge hirm homse päeva suhtes, kui Buick samale kohale asub :)
Samas ega peale Viljari ja Fog'i rohkem inimesi polegi, kelle hoolde julgeks autot sellist kadalippu läbima jätta.
Buick GN stage II
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Graafiku kohta nii palju, et see libisemine nihutab momendi kõvera kokku, ehk siis reaalselt on ~1000Nm @ 5500-8500RPM ja ~900Nm 9000RPM, ehk siis põhimõtteliselt mootori moment ei lange, samas ratas näeb ikkagi tänu kastile 1300-900nm mootorit.

Üli-tubli töö! ProStreet klassi minek ja seal rehvipiirangut pole? Mis rehvid alla tulevad? Nii et on oodata korralikku aja-parandust?
Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 8.499 sek või kiiremini.
*3* Sõiduki originaalse põhja kasutamisel peab turvapuur vastama FIA SFI 25.5 nõuetele
Loodan, et see nõue on täidetud ;)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Loodan, et see nõue on täidetud Wink
Kahjuks võime sõita vaid kuni 8,499sekki ja olen arvamusel, et 11,5 kontakt pinnaga ilmselt on Eestis(Haapsalus) 8 kõrge ka lagi, kuid otsustavaks saab suur võimsus peale 200m läbimist, kus saame oma uue aerodünaamika proovile panna. Vaatame, mida suudame Soomes, sest see on meile ja autole ilmselt suurim väljakutse.

Märkimisväärne on see, et 2009a võimsuse ületasime juba 1,3 bar ülelaadega, mis näitab, et oleme talvel tublid olnud ja mootor sai eile dynos rohkem vatti, kui 2009 aastal kokku :)
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

2,2 jäi siiski viimaseks rõhuks, mida jõudsime proovida ja siin on veidi parmini loetav graafik.
http://vkmmotors.ee/upload/Image/300zx2 ... 281%29.pdf
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
kaharm
Postitusi: 20
Liitunud: 19.07.2008 15:19
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kaharm »

Kas esimeses sõidus oli jõudu rohkem kui muidu :shock:
http://www.youtube.com/watch?v=DiqWD3ZG830
S2 R5 & S2 V8
Vasta