Sauga teisipäevad
Sauga teisipäevad
Nüüd siis saab teisipäeviti käia Saugal avatud rajapäevadel. Nimelt siis teisipäevad autodele ja kolmapäevad tsiklitele.
Pääs rajale: 200.- EEK
Rada avatud: 15.00-20.00
Käisin eile sõitmas ja väga kihvt oli.
Lihtsalt teadmiseks, ise sain ka teada alles mõned päevad tagasi läbi Alfa Romeo foorumi.
http://www.audruring.ee/?page=ad
Pääs rajale: 200.- EEK
Rada avatud: 15.00-20.00
Käisin eile sõitmas ja väga kihvt oli.
Lihtsalt teadmiseks, ise sain ka teada alles mõned päevad tagasi läbi Alfa Romeo foorumi.
http://www.audruring.ee/?page=ad
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Selge pilt, teine kord olen targem. Olin kõigest teist korda elus autoga rajal.JDM-San kirjutas:Võtsid küll ilusti kõrvale kui kiirem tagant tuli, kuid teinekord kasuta suunatuld. Kui eesõitja näitab suunda, siis on tagantulija kindel, et teda on märgatud ja võib julgelt mööduda.Käisin eile sõitmas ja väga kihvt oli.
Millega sa sõitsid ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Et teile mingit perspektiivi anda, kui igal suvisel teisipäeval oleks rada rahvast täis ja rajaõhtu maksaks 1000.-, siis about 400-500 aastaga oleks korraliku raja ehitamiseks kulunud raha tagasi teenitud........juhul kui Rootsi pangad intressivaba laenu annaksid.
Reaalses elus asi muidugi nii troostitu ei ole aga päris nii ka ei ole, et kohe tuleb uus asfalt, "kuna ma ju käisin seal suvel kolm korda ja maksin 200 krooni korra eest, ning sõber Pets käis ka korra".

Reaalses elus asi muidugi nii troostitu ei ole aga päris nii ka ei ole, et kohe tuleb uus asfalt, "kuna ma ju käisin seal suvel kolm korda ja maksin 200 krooni korra eest, ning sõber Pets käis ka korra".
Mina vaatan asju tarbija pilguga.
Selleks, et üleüldse rahvalt raha küsida, peab olema, mille eest küsida.
Minu kõik tuttavad sõidavad näiteks 3x suve jooksul soome rajatama. 1-2x Riiga ja 1-2x veel kaugemale euroopassegi. Ja ka mina liitun nende sõitudega, kui töögraafik ja rahakott vähegi kannatab.
Vähemalt pool nende kuludest jääks Eestisse, kui oleks talutav rada.
Eestlane on nii kitsi, et ei raatsi investeerida, kui varandust loota pole. Ei ütleks, et Eestis rikkaid inimesi poleks. Lihtsalt ei käida omast taskust midagi välja.
Arusaadav, et summad on suured, mida vaja läheks ja, et niisama lihtsalt seda raha ei leita. Küsimus oli, kas üldse otsitakse?
Selleks, et üleüldse rahvalt raha küsida, peab olema, mille eest küsida.
Minu kõik tuttavad sõidavad näiteks 3x suve jooksul soome rajatama. 1-2x Riiga ja 1-2x veel kaugemale euroopassegi. Ja ka mina liitun nende sõitudega, kui töögraafik ja rahakott vähegi kannatab.
Vähemalt pool nende kuludest jääks Eestisse, kui oleks talutav rada.
Eestlane on nii kitsi, et ei raatsi investeerida, kui varandust loota pole. Ei ütleks, et Eestis rikkaid inimesi poleks. Lihtsalt ei käida omast taskust midagi välja.
Arusaadav, et summad on suured, mida vaja läheks ja, et niisama lihtsalt seda raha ei leita. Küsimus oli, kas üldse otsitakse?
MKIV For Life!
No tegelt on leping uue firma käes, rada pidi tulema 3km vms ja 3 a jooksul.
Ja täis rajakompleksi välja ehitus. opentrack.tqhq.ee saab rohkem lugeda kellel huvi.
Supra point muide väga õige - rajakate mis rebib rehvist tükke välja ei ole just parim....autost hakkab lihtsalt kahju,eriti kui sõita oma igapäeva autoga mitte spets retsimiseks ehitatud autoga.
Ja täis rajakompleksi välja ehitus. opentrack.tqhq.ee saab rohkem lugeda kellel huvi.
Supra point muide väga õige - rajakate mis rebib rehvist tükke välja ei ole just parim....autost hakkab lihtsalt kahju,eriti kui sõita oma igapäeva autoga mitte spets retsimiseks ehitatud autoga.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA