Saalede sissesõit?
Sellest olen teadlik, et viimane arv näitab viskoosust töötemperatuuril, kuigi igal õlimargil on see siiski veidi erinev. Mõtlesin pigem külmkäivituse peale. Vähemalt 10min jooksul ilmselt ei saavuta õli 80c, ehk 20w või 15w peaks abiks olema. Väiksed õlivahetusintervallid ei oleks nagunii probleemiks, igapäevaautolgi saab see vahetatud tihedamini kui ettenähtud.
Siiski, keegi oskaks miskit tarka tolerantiseda kohta öelda, tasub pead valutada või peaasi et suurem mitte väiksem?
Siiski, keegi oskaks miskit tarka tolerantiseda kohta öelda, tasub pead valutada või peaasi et suurem mitte väiksem?
CA18DET best et 11.1s 205kmh
külmkäivitusel on täpselt vastupidi. Mida väiksem arv esimene on, seda vedelam ja parem. Need skaalad ei ole üks ühele. Külmkäivitusele mõeldes oleks 5W või 0W veel kõige paremad.
Tolerantside kohta oli Viljar-i auto teemas mingit juttu. Käis läbi, et orig. saalel oli lõtk 0,028-0,048. Viljar sihtis 0,05-0,06 kanti, millejärgi peaksid sinu mootori tolerantsid suht ok olema. Natuke tehasenormidest suuremad, aga koos paksema õliga võivad suht hästi toimida.
Tolerantside kohta oli Viljar-i auto teemas mingit juttu. Käis läbi, et orig. saalel oli lõtk 0,028-0,048. Viljar sihtis 0,05-0,06 kanti, millejärgi peaksid sinu mootori tolerantsid suht ok olema. Natuke tehasenormidest suuremad, aga koos paksema õliga võivad suht hästi toimida.
10w60 ei jää kindlasti liiga vedelaks.... see esimene number on niikuini selline asi, millest tasub kinni hakata rohkem siis kui on ka talvel sõitmist mida sinu autol tõenäoliselt ei tule.zoom1 kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema, sest käib kaudselt ka siia alla.
Mis rahvas arvab, kas 0.063mm raamsaale ja 0.045mm kepsusaale tolerants on talutav piir, kui tegu on kiireks liikumiseks mõeldud mootoriga?
Kasutada 20w60 õli ja probleeme ei esine, 10w60 jääb vedelaks?
Mina valiks külmaviskoosluse suvel suht suva järgi mis kätte saaks aga talvel võimalikult madala....kindlasti mitte üle 5-e. Kui külmalt vaja paksemat õli kui 5w siis peab miskit juba mäda olema.
Mis nissani tehasepoolsed tolerantsid on? Pakun, et sul tulid tiba suuremad kui stock autodel ette nähtud? Kas on ka teada maksimaalne mõõt peale mida mootor tehase silmis remonti vajaks?
Põhiline on tõesti, et tolerants poleks väiksem kui tehase poolt ette antu sest sel juhul ei pruugi õlikile vahele ja võib tekkuda "kleepumine" peale mida enam kindlasti õli vahele ei mahu ja mootor käib väga kiiresti laiali. On sul mõni komplekt vanu saalesid mis pole veel ringi käinud? mõõda huvipärast nondega ära ja arvan, et paned rahuliku südamega kokku kui 0,08-0,1 mõõte näed sest tegelikult saaled kuluda otseselt ju ei tohigi ja sinu tolerantsilt samale tasemele jõudmiseks kui kulunud saaledega kulub terve igavik kui kõik muu korras on.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Raam 0,021-0,48, limit 0,1mmjeff01 kirjutas:Mis nissani tehasepoolsed tolerantsid on? Pakun, et sul tulid tiba suuremad kui stock autodel ette nähtud? Kas on ka teada maksimaalne mõõt peale mida mootor tehase silmis remonti vajaks?
Põhiline on tõesti, et tolerants poleks väiksem kui tehase poolt ette antu sest sel juhul ei pruugi õlikile vahele ja võib tekkuda "kleepumine" peale mida enam kindlasti õli vahele ei mahu ja mootor käib väga kiiresti laiali. On sul mõni komplekt vanu saalesid mis pole veel ringi käinud? mõõda huvipärast nondega ära ja arvan, et paned rahuliku südamega kokku kui 0,08-0,1 mõõte näed sest tegelikult saaled kuluda otseselt ju ei tohigi ja sinu tolerantsilt samale tasemele jõudmiseks kui kulunud saaledega kulub terve igavik kui kõik muu korras on.
Keps 0,018-0,045, limit 0,1mm
Mul vana mootori alumine ots täitsa alles ja vändaliin korras, just päeval mõtlesin, et peaks tolle üle mõõtma, ehk annab ettekujutuse mis 10 000km asjale teinud on.
Motary, palstigaugega mõõtsin jah. Hea uudis on muidugi see, et kõik tolerantsid on peaaegu identsed. Viljari jutt erinevustest hirmutas küll natuke ära, aga tundub et sattus täpne komplekt siiski.
vr1 20w50 õliga sõitsin viimati, ja väga head kogemused, samas loen ikka et ei soovitada kohe mitte tänavale, ainult race track, drag jne 100%. Seekord siis ilmselt vr1 10w60
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Need soovitused on ka seinast seina tegelikult, ning enamjaolt kahjuks BS maiguga.
Ise olen 10W-60 õliga, mille viskoosus 100 kraadi juures on kindlasti suurem kui 20w-50 õlil, sõitnud väga paljude eri autodega (tehase lõtkudega) ja siiani 0 probleemi.
Ise olen 10W-60 õliga, mille viskoosus 100 kraadi juures on kindlasti suurem kui 20w-50 õlil, sõitnud väga paljude eri autodega (tehase lõtkudega) ja siiani 0 probleemi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Neid soovitusi lugesin muidu valvoline kodulehelt, foorumi jutte on ka igasuguseid, aga neid ei saa alati uskuda.Mihkel kirjutas:Need soovitused on ka seinast seina tegelikult, ning enamjaolt kahjuks BS maiguga.
Ise olen 10W-60 õliga, mille viskoosus 100 kraadi juures on kindlasti suurem kui 20w-50 õlil, sõitnud väga paljude eri autodega (tehase lõtkudega) ja siiani 0 probleemi.
Mis õli margist räägid ja mis nr. täpsemalt on?

Ise võrdlesin valvoline ja redline
Redline 20v50 viskoosus 100c 19,8 ja 40c 148
Valvoline vr1 20w50 viskoosus 100c 20,5 ja 40c 181,8
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Ma räägin Liqui Moly ja Castroli näitajatest, millel on mõlemal 100 kraadi juures 24 viskoosus.
Jube vedelad on need uhked margid teil 100 kraadi juures.
Mobil 1 5w-50 on juba 17.5 viskoosusega 100 kraadi juures (loe: suva tänavaõli).
Tundub, et viskoosuse poolest on tegu pigem marketingi trikiga fääncy nimedega õlidel (Redline näiteks, mida igal pool maailmas haibitakse).
Mina ise olen tulihingeline Liqui Moly fänn, kuna selle raha eest on õli dajooba.
Jube vedelad on need uhked margid teil 100 kraadi juures.

Mobil 1 5w-50 on juba 17.5 viskoosusega 100 kraadi juures (loe: suva tänavaõli).
Tundub, et viskoosuse poolest on tegu pigem marketingi trikiga fääncy nimedega õlidel (Redline näiteks, mida igal pool maailmas haibitakse).
Mina ise olen tulihingeline Liqui Moly fänn, kuna selle raha eest on õli dajooba.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahetasin Edge 10w60 välja sama marki Edge 10w60 vastu ja õli rõhk tõusis kah märgatavalt.Maik kirjutas:vahetasin mobile 1 ESP 5w30 välja 5w40 vastu Liquy moly ja õlirõhk igastahes tõusis. See vist tähendab,et paksem õli ?
http://wiki.seloc.org/a/Oil_Labelling_Explained
Õlid kaotavadki aja jooksul viskoossust mitmel põhjusel, millest 1:
* kuna viskoossuse paranavad pikad molekulid ei kannata pikalt kuuma vms....
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET