Mõningad pildid ( vajuta pildile, et näha suuremalt)
Probleem uue Turbo valimisega.
Probleem uue Turbo valimisega.
Tervist, on selline probleem, et turbo on omadega läbi ja vaja oleks uut. Probleem ise selles, et Turbo on garrett T3 Intregeeritud WG-ga (väline on juba olemas) ja vaja oleks uut. kuna see turbo tuli välja mingi 83.aasta järgus VW Jetta 1.8 Turbo diislil, siis sellist on raske leida, millel veel keskosa oleks enam vähem normaalses korras. Mootori töömaht, millel see turbo on peal on 1.3L ja milline võiks olla samas järgus garretti turbo mille peale võiks mõelda. turbo enda specid on siis .42 A/R on Intake koda kuid kuumakoja A/R-i kahjuks ei tea. sealt tuleb 2" downpipe ja tiiviku mõõdud olid vist 42 ja 48mm. Kas Garretti T3T4 turbo suureks ei jääks? näiteks .48 külm pool ja .42 kuum pool. Ja kas T3T4 turbode keskjooks ühildub selle T3 diisli kuumakojaga? Võiks kuumakoja alles jätta, ja vahetada aind keskjooks ja külm koda suurema vastu? ei taha suuremat Lag-i antud turbo hakkab rõhku tootma umbes 3,5K RPM juures.
Mõningad pildid ( vajuta pildile, et näha suuremalt)




Mõningad pildid ( vajuta pildile, et näha suuremalt)
Sisend flantsid ja väljalaske poole omad on samad. kuid kuumakoja ja külma koja tiivikute mõõdud, ja kodade kinnitused on K14 ja K24 enamvähem sarnased ja Garrett T2 ja T3 omavahel sarnased. Ma otsiks just pigem mõnd muud lahendust, teistsuguse turbo näol näiteks T3T4 varjant. et tahaks teada, kas mõni väiksema suurusega T3T4 Intake .48 ja Exhaust .42 A/R oleks piisav, et poleks liiga suur 1.3L mootorile?